Moim zdanie to interes nie opłacalny chyba że masz gdzies możliwośc
wyciągnąc ten wałek i cos tam jeszcze było , nie pamietam , było gdzieś na
forum.Ten wzrost mocy teoretycznie o 15 km dużo chyba aż tak nie da
a kasa pojdzie.Trzaskaj przeszczep na 2.0 najlepiej szesnache
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-12, 18:06
ale przy swapie na 2,0 od razu rosną koszty,bo oprócz silnika zawiecha itp itd... Przerabiałem to niedawno i w końcu zrobiłem generalkę mojego silnika...
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 270 Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2008-02-03, 00:55
Normalnie: zbierasz kasę, jedziesz na szrot, kupujesz silnik i wstawiasz:)
A tak poważnie to różnice są w: tłokach, głowicy(wałki rozrządu), sterowniku silnika. Odpowiedz sobie sam, czy opłaca się wymieniać te elementy
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-02-03, 11:53
Respect w swoim 55KW wydech zdaje się cały zmodywikował i ponoc lepiej ciagnie.
[ Dodano: 2008-02-03, 11:54 ]
Najlepiej to wwal zamiast pierwszego i drugiego wydechu rure a zamiast końcowego sportowy, przelotowy i cos tam powinno dodać mocy
Silnik: 1,8
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 143 Skąd: prawie wroclaw
Wysłany: 2008-03-27, 00:05
1. sterownik
2. walek ...lepiej glowice z ostrym walkiem z jakiegos pb lub pf
3. wydech jest inny od kolektora zaczynajac
4. tloki sa inne pierscienie te same
lepiej caly silnik z mk2 GTI i przelozyc monowtrysk i komp od abs i powinno byc ok 100ps ale nie robilem tego osobiscie tylko zaciagnalem informacji u paru wiedzacych
_________________ VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !
witam.tak czytam sobie o tym zwiekszeniu mocy.znalazlem ostatnio na e-bay jakis chip ktory zwieksza moc o 15 kucykow.mysle nad tym tylko obawa jest ze trzeba bedzie motorek wymienic niby nic sie nie ma prawa stac(w/g opisu sprzedajacego)ale lepiej dmuchac na zimne.co o tym sadzicie?macie z tym jakies doswiadczenia?
[ Dodano: 2008-04-20, 12:58 ]
dodam ze mam automat 90 km.a ten chip niby do takich silnikow stworzony.
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2008-04-20, 22:40
vedka 93 napisał/a:
jakis chip ktory zwieksza moc o 15 kucykow [...]
a ten chip niby do takich silnikow stworzony
i pewnie jeszcze promocyjna cena 99zł
krótko i na temat: chipa zawsze robi się pod konkretny egzemplarz - jak ktoś sprzedaje uniwersalne programy do podmiany to musi być lipa
poczytaj sobie na forum bo już nie raz o chipsach rozmawialiśmy
ale przy swapie na 2,0 od razu rosną koszty,bo oprócz silnika zawiecha itp itd...
kosztow od groma .
pas przedni rowniez do wymiany , poniewaz dwa wentylatory sa .
skrzynia musi tez byc od 2.0 bo inne padaja jak muchy - doslownie po 2000 kilometrow .
ogolnie jak swapowac na 2.0 to tylko bitego w dupe wraka kupowac i przekladac . inaczej nie polecam . a 16stki to juz chyba zauwazyliscie sa ...... tak unikatowe , ze stracch sie bac .
_________________
Ostatnio zmieniony przez przemolas4 2008-04-21, 01:46, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2008-04-21, 22:50
stosowales? bo nei wydaje mi sie.. a mam kumpli co stosowali... rozumeim ze najlepiej modyfikwoac auto konkretne.. i ze oporniki z allegro to pic na wode ale sama koscia tez sie da conieco wskórac...
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2008-04-21, 23:33
Sorki ale źle przeczytałem - myślałem że chodzi Ci właśnie o te dodatkowe gówna z allegro które nie mają zbyt dużo z chipowaniem wspólnego.
A zmiana kości to co innego ale te gotowe są tak zrobione żeby nic nie popsuć więc są robione tak jakby z dużym zapasem co w efekcie daje tylko te kilka koni o których piszesz.
I bardzo dobrze Ci się wydaje - nie stosowałem bo nie widzę w tym sensu szczególnie w tak starym aucie jak Vento. Uważam że jak bawić się w chiptuning to porządnie - program powinien być napisany pod konkretny egzemplarz.
Silnik: 1.9 TD 75 KM
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 27 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 2008-06-06, 21:39
EHHHHH!!!
Rok temu nialem rozbitego paska b3 z w pelni sprawnym silniczkiem VR6.... sprzedalem za 1600 zl, bo nie byl mi potrzebny ;(
Teraz jak mam ventke, to by sie kurna przydal
_________________ Do człowieka z mentalnością świni podchodzimy z mentalnością rzeźnika...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum