Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Miga kontrolka oleju
Autor Wiadomość
pawlo922 
Autostopowicz


Silnik: benzyna 1.8
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 3
Skąd: Kraków
  Wysłany: 2008-08-18, 19:41   Miga kontrolka oleju

Witam jestem tu nowy. Otóż mam problem pika jakiś brzeczek i jednocześnie miga kontrolka oleju przy wyższej prędkości stało mi się to, mam vento 1.8 benzyna 93r. Proszę o pomoc.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-08-18, 19:43   

czyli coś się dzieje.
sprawdź najpierw stan oleju, czy go nie ma za mało, ew. dolej.
Może też czujnik ciśnienia oleju nawalać
ewentualnie pompa olejowa...
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-08-18, 19:48   

Po pierwsze ...było juz o tym wielokrotnie pisane...gdybyś użył opcji szukaj i wpisał kontrolka oleju to wyskoczyłoby Ci takie coś:




Problem może być konkretny...miejmy nadzieję że to tylko czujnik, ale lepiej dmuchać na zimne...
 
 
martinez2006 
Zapalony Ventkarz
Drukarz



Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 209
Skąd: Piła
Wysłany: 2008-08-18, 21:30   

Miałem podobny problem z migającą kontrolką smarowania. Zerknij może do mojego tematu :) . Może znajdziesz tam odpowiedź:

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=3179
_________________
MaRtInEz PIŁA
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-18, 22:26   

pawlo922, opcja SZUKAJ na naszym forum ti nie tak dla picu, ona działa! I to dobrze działa! Zanim coś napiszesz najpierw poszukaj czy ktoś inny nie pisał już o tym...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-23, 08:44   

Panowie mam taki problem z tym ventem, a mianowicie po wymianie oleju mryga mi kontrolka oleju i coś piszczy, przed wymianą było wszystko ok, na zimnym silniku wszystko ok a jak się rozgrzeje to coś głupieje.... Co to może byś....?? A i przy odpaleniu tak ze 2,3 razy mrygnie ta kontrolka i gaśnie....
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-23, 09:32   

jaki olej zalany? Piszczy po przekroczeniu 2 tys. Obrotow? Jezeli tak to zobacz czujnik cisnienia oleju nad filtrem albo wsowka zasniedziala albo sam czujnik do wymiany. Pierwsze co sprawdz czy dobrze dokrecony jest filtr oleju
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-04-23, 09:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-23, 15:17   

Olej Mobil 10W40, olej się wcześniej troszke wysączał z pod filtra ale teraz jak zmieniłem na nowy to nie widać a czy piszczy po przekroczeniu 2tyś obrotów to teraz nie mam jak sprawdzić,dopiero wieczorem...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-23, 15:18   

Albo filtr oleju do wymiany.
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-23, 18:33   

Hormon Filtr oleju nowy, hotdriver po przekroczeniu 2tyś obrotów na biegu jałowym wszystko wraca do normy ale podczas jazdy jak mam wyżej jak 2tyś obrotów to nadal piszczy i mryga....
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-23, 18:37   

Kurde jak go kupiłem to same problemy z nim...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-23, 19:41   

ale jak jedziesz do 2 tys. jest spokoj a powyzej juz piszczy tak?? a Hormon miał na myśli że zły filtr żeś kupił albo poprostu tani zamiennik
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-04-23, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-23, 20:05   

Nie, jak jade to cały czas piszczy, a jak się zatrzymam i dodam gazu to przestaje... To zaczyna się dziać po jakiś 8-9km....
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-23, 20:36   

Zacznij od wymiany filtra oleju. To, że założyłeś nowy, nie oznacza że jest dobry. Jakiej firmy kupiłeś ? Po za tym jest dwa rodzaje filtrów pod silniki 1.8.
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-23, 20:45   

Filtr jest firmy Denckermann. to jest trochę dziwne że jak wykręciłem ten stary filtr oleju to odkręciła się też ta ..Rurka z gwintem'' a pozniej wkręciłem ją w filtr a póżniej w tą obudowe...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-24, 13:06   

Panowie do czego jest ta śtubka w obudowie na śrubke ampul...??
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-24, 14:49   

Ten nowy filtr różni się trochę środkiem a mianowicie ten nowy ma taką sprężynkę w środku a nie ma dziurki w takej blaszce, a ten stary jest bez tej blaszki ale ma tą dziurkę... Nie wiem czy takie coś było by przyczyną mrygania tej kontrolki...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-24, 15:34   

Poczytał byś trochę, to byś wiedział że właśnie najczęściej taki problem powoduje filtr oleju. Skręć to jak należy, dopiero później załóż filtr. Ale kup taki jak miałeś poprzednio. Przepisz z niego nr.
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-24, 15:43   

Co masz ny myśli że skręć to jak należy...?? Że najpierw tą rurkę w obudowę wkręcić a pózniej do niej filtr...?? Teraz jak odpaliłem auto i silnik pracował jakeś 25-30 min na wolnych obrotach to nic się nie działo a dodałem tylko gazu i od razu zaczeła mrygać ta kontrolka.... A może ktoś przed sprzedarzą dolał DOKTORA do oleju i wszystko było ok a teraz jak nalałem czystego oleju to głupieje....??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-24, 15:40   

Chciałeś porady, to dostałeś. Najpierw zrób tak jak pisaliśmy wcześniej, nie pomoże, to będziemy dalej myśleć.

Dokładnie miałem na myśli aby najpierw przykręcić rurkę, później dopiero filtr.
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-24, 16:37   

A jak myślisz można z tym jechać....Tak ze 25KM...???
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-24, 17:26   

ogolnie we wszystkich zasadach i przypadkach jezeli wyskoczy ci czerwo to powinienes niezwlocznie sie zatrzymac i nie kontynuowac jazdy ale...zycie inaczej pokazuje wiec w twoim przypadku na upartego mozesz przejechac tyle pod warunkiem ze nie bedziesz go butowal bo nie zapominaj nie ma smarowania silnika wiec mozesz go zatrzec
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-24, 19:52   

Z migającą kontrolką jezdze od sierpnia :P , sygnał został wylutowany. Ale najpierw sprawdziłem cisnienie itd. Okazało sie że jest w porządku, wiec zostawiłem tak jak jest. Tzn wiem że u mnie jest problem z wiązką.

Ale u ciebie może być inny problem. Wiec lepiej nie ryzykować.
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-25, 22:17   

No panowie filtr wymieniony, narazie jest wszystko dobrze (przejechałem ze 17km i nic się ni działo) Dziękuje za pomoc.... :hejka:
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-25, 22:40   

I już dziać się nie będzie, kliknij pomógł :) .
_________________

 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-27, 21:04   

Nie mogę znaleść ..Pomógł'' :(
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-04-27, 21:32   

lukasz51195 napisał/a:
Nie mogę znaleść ..Pomógł'' :(
Bo tylko autor tematu ma moc widzenia tego :D
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-29, 08:34   

Panowie problem powrócił, kontrolka zaczyna gasnąć jak dodam gazu... Co teraz...?? Jutro umówiłem się na spr ciśnienia ale jak myślicie co może być...??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-04-29, 08:56   

Olej jaki zalałeś ? Filtr kupiłeś prawidłowy ?
_________________

 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-04-29, 09:22   

jaki masz licznik? W nowszych 1.4 i 1.6 byl jeden czujnik oleju i licznik moze ci glupiec jak podlaczyles pod 1.8.
_________________
Vento OEM+
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-29, 10:25   

A czujnik dobry?
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-04-29, 10:46   

a ja to słyszałem ze w zegarach jest regulator napięcia i jak sie walnie to tez tam migają, choć szczerze coś w to wątpię :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-29, 12:16   

Hormon olej to mobil 10W40 a koleś mi powiedział że filtr jest do tego samochodu...pawel66600 wątpię żeby to był licznik bo jak nie zmieniłem oleju to wszystko było ok...Hotdriver mam 2 czujniki... A jak je sprawdzić...??

P.S panowie jeszcze taka jedna zagadka na zegarze pokzuje mi przebieg 53tyś.... Słyszałem że po 300tyś przebieg leci jeszcze raz... Czy to prawda...??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-04-29, 12:26   

tak. to jest prawda ;)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-04-29, 14:44   

To nie ma chyba takej tragedi z przebiegem chyba że już leci xxxx razy po 300tyś...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 8