Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
VW Vento- bialo-czarna strzała by Heavy
Autor Wiadomość
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-07, 13:14   

Heavy, koledze Wydym, nie chodzi raczej o to czy wał wygląda ok, daj do pomierzenia, sprawdź osiowość i wtedy można powiedzieć coś na temat wału ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-07, 13:29   

jak juz kupic to chyba cały dół od razu wezme :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-07, 13:39   

I być może trafisz kolejnego trupa. Jak chcesz tym jeździć to kup dobry blok i zrób kpl remont bo po opowiadaniach sprzedających to wiesz jak jest...
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2015-02-07, 20:34   

Blok zajechany jak araba sandał :diabełek:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2015-02-07, 20:39   

Heavy, Wydym dobrze prawi a ja tez juz widzialem jednego mechanika z ponad 30 letnim stażem który oceniał wał (nie w vw) i jego stwierdzenie "wał jak lustro" dawaj nowe panewki i jazda co sie później okazało po wymianie panewek ciśnienie spadło do zera czyli było jeszcze gorzej niż przed naprawą a co sie okazało że wał miał nie równe szlify i panewki były źle dobrane wiec na oko to wiesz można sobie gdybac przyjacielu :)


Szacun za to co robisz z Ventylem :poklon:
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-07, 21:20   

no tak. ale znajde kompletny dół, to wszystko sie ogarnie, sprawdzi wał, nowe pierscienie itp. a kupie goły blok to jeszcze pewnie bez wału i stopek i bede musial jechac na zerowanie stopek z tego bloku co mam co sie wiąże z kolejna kasa itp a tu wydatków jest na serio co nie miara :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-07, 22:54   

Cytat:
wydatków jest na serio co nie miara

tuningow sie zachciało to teraz masz hehe :P
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-08, 09:04   

Heavy, Zakładając taki projekt jak masz w planach nie oszczędzał bym na silniku teraz nawet złotówki, bo zemści się to szybciej niż myślisz i kolejny raz będziesz go rozbierał. Pewnie nie powinienem Cię pouczać ale po zakupie drugiego bloku należy go wyosiować, wyczyścić wszystkie kanały z syfu który przez lata się nazbierał, sprawdzić wał jeśli się nadaje to polerka, jeśli nie bardzo szlif i nowe panewki w obydwu wypadkach, do tego tulejował bym blok pod nowe tłoki a w ostateczności pod stare jeśli nie są porysowane i trzymają wymiar, tulejowanie korbowodów, nowe pierścienie, sprawdzenie/kpl remont głowicy jeśli będzie wymagać, nie zapominając o klp nowych uszczelek i simeringów. A potem zero pałowania przez 10 tys km żeby wszystko się ułożyło jak powinno. Lepiej opóźnij zakończenie projektu o kilka miesięcy niż co chwile masz poprawiać to samo i tracić zbędne stówki. I zawsze wtedy masz zapas czasu na dokładne składanie całego samochodu.
I gratki za wkładaną pracę :oklaski:
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
Ostatnio zmieniony przez wojtas83 2015-02-08, 09:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-08, 09:16   

No w sumie racja, lepiej wlożyć troche więcej niz sie pieprzyć z niedociągnięciami, ale wszystko raczej sie na spokojnie zrobi :)
a wkladanej pracy jest co nie miara, soboty i niedziele spędzam od rana do wieczoraj na ventylu, wczoraj wyszlifowałem całą lewą strone pod epoksyd, zostałą mi tylko komora i prawa strona, w marcu docelowo ma być juz w kolorze
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-11, 21:56   

miałem już dziś pół auta pomalować podkladem epoksydowym, ale okazało sie ze nie mam czym rozcieńczyć podkladu bo jest gęsty i zrobię to jutro :D ale dziś na spokojnie wziąłem sie za lewe nadkole :D

ten taki zgniło zielony kolor to jest na prawdę bardzo dobry epoksyd. i tym jest machnięte całe nadkole i podłużnica, a to szare co w srodku widać to jest moje zabezpieczenie antykorozyjne :) kiedyś ktoś mnie hejtował ze nie ma nic lepszego niż ori konserwa, ale jeśli pod nią jest gnój i trzeba to zerwać to trzeba radzić sobie inaczej :D to szare to jest specjalna masa gumowa, nawaliłem tam około cm grubości tego nawet w kielichu, i zaś na to baran, i mam 100 % pewność że zabezpieczone jest solidnie :)
oczywiście nadkole już jest całe w tej masie, zdj. do pokazu jak to zabezpieczyłem :)
( - tej masy jest cena, za puszkę z zawartością 1kg trzeba położyć 30 zł. a na nadkole poszła cała puszka)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-02-11, 22:01   

piękna robota ! :brawa:
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-11, 22:23   

Heavy, nie moge patrzeć na Twój temat weź już żadnych fotek nie dodawaj bo mnie zazdrość zżera :kosci:
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-12, 00:36   

Będziesz robił też coś masą poliuretanową? Słyszałem że mocne to jest i nie pije wody jak konserwacja. Wiesz coś więcej o tym?
A twoje vento po takiej kuracji będzie jak Audi w ocynku wytrzymałe :P
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-02-12, 09:08   

Ładnie,pięknie Ale wiesz że za grubo towaru to też nie dobrze niestety :( Jak dopakujesz za grubo to siuwar popęka i będą szczelinki które będą piły wodę,,,,niestety każde auto które już będzie robione jest bardziej podatne na rdze(szlifowanie,spawanie itp) To tak samo jak masz lakier przykładowo szpachlujesz czy nadlejesz czy coś tam a potem jak każdy wie to spękuje itp...Nie bierz tego zbyt negatywnie bo każdy stara się zrobić jak najlepiej....Co do masy to stosuje się na łączenie głównie jest naprawdę konkret jak zaschnie to ciężko sukę ogarnąć(jeśli mówimy o tej w tubie)
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-12, 21:33   

hotdriver, to dziś z dedykacją dla Ciebie haha
tom cio, mój ventylek musi być beton.
Wydym, ta masa jest twarda ale elastyczna w miarę :) grubo nie jest nawalone :) ale na pewno to lepsze niż na podklad bym dał barana. app seal wody pić nie będzie :) co do np. szpachlowania na moim to na budzie szpachel jest tylko tam gdzie były wymieniane progi :)

Dziś małe zakupy, jeszcze wincy podkładów itp. :D , jutro po sanki i stabi od vrki ;p w weekend po jeszcze całkiem inne czory. dziś ventyl w podklad epoksydowy prysnąłem :) i do końca zrobiłem nadkole :)

_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-17, 22:58   

ogarnięta druga strona.


i ventyl zmienił położenie ;D tak jest mi o wiele łatwiej bez przewracania na boki zrobić niektóre rzeczy :)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-28, 00:26   

Ventyl już cały na wózku, przywiozłem kolejne częsci heble 288mm i od razu piaskowanko no i do tego tył belka ze stabilizatorem teraz tylko heble na tył kupić i bajka, cały juz jest zabezpieczony tą szarą masą o której pisałem wczesniej, obeznie zaczynam robić komore no i matowanie pod grunt i kolor. myslę ze pod kniec marca juz bedzie faktycznie w kolorze :) uruchomilem kilka przydatnych rzeczy w warsztacie co by mi było łatwiej robić :) np. specjalne ramię gdzie mam w nim cały zestaw do lakierki :) cisnienie odsysanie i konkretne oświetlenie :) wiec szlifki będą szybciutkie :)
przywiozłem również kolejny silnik :D (jak by to nie było to od roku to jest czwarty)



piasty oczywiscie wyciągniete już :) to tak aby do wyciągania do okoła opiaskowałem zeby sie aż za badzo nie uwalić bo byly całe czorne.
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
Ostatnio zmieniony przez Heavy 2015-02-28, 00:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-02-28, 08:55   

świetna robota !! ! :D zazdroszczę czasu, pieniędzy i miejsca !! ! :P śledzę temat ostro.
p.s mam jeden hebel lucas na tył.
a te 288 mm to od czego ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-28, 09:11   

majkel00230, 288 są od GTI, występowały takie w vr6 i abf oraz xx jahre.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-28, 10:37   

majkel00230, te co kupiłem to jeździły w 2.9 ;p mam jeszcze jedne heble od GTIka na tarcze 280 więc pójdą do żyda :D
a w brew pozorom to jak tak patrzę ile zrobiłem a ile wsadziłem $$ o nie narzekam :) aż tak dużo jeszcze nie wpakowałem
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-02-28, 11:03   

Heavy, dużo $$ czy mało to pojęcie względne ;)
a z 256 na 288 to dużo roboty czy tyle co samo ich przełożenie ? czy piasta z zwrotnicą też ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-28, 11:22   

majkel00230, ja pod te hample wymieniałem całe sanki bo moje były od gleby przetarte pod wahaczami i tak ciężkawo sie odkręcało, a w dobrej cenie znalazłem w bardzo dobrym stanie wypiaskowane i pomalowane ze stabi i nie oplacalo mi sie moich robić :D ale wystarczy zmienić tylko wahacze i stabi :) no i zwrotnice z jarzmem i zaciskiem :)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-02-28, 15:15   

Heavy, a czym się różni wahacz i stab przy takich hamulcach ? inaczej są rozmieszczone uchwyty przy jarzmie ? tak szukam w necie i nie mogę znaleźć ani 288 ani 280 mm
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-28, 16:55   

przyheblach 280/288 stabilizator ma inne mocowanie do końcówki stabilizatora w wahaczu, sam stabilizator jest też inny bo jest inaczej wygięty i do tego wahacz i zwrotnica ma inną końcówkę sworznia wahacza bo jest troche bardziej pod kątem niż te co są w 1,8 czy 2.0, sanki są te same ogólnie rzecz biorąc :)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-28, 17:57   

Heavy a nie czasem wahacz jest taki sam tylko sworzen z vr6 jest pod kątem? :D dobrze sie przypatrz ;)
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-02-28, 18:01   

Heavy, pozwól że się wtrącę w temat, ale wprowadzasz majkel00230, w błąd bo żeby założyć zamiast hebli 256 mm heble 280 mm lub 288 mm nie trzeba zmieniać piast, zwrotnic, wahaczy czy stabilizatora, wystarczy wymienić zaciski z jarzmami i tarcze i pasowało by blachy osłaniające tarczę od wewnątrz (choć ja u siebie zostawiłem z 256 mm). majkel00230, montując 280 mm zakładasz tarczę z mkII G60 a 288 mm musisz robić nawiert otworów w tarczy bo nie występują tylko pod rozstaw 5X100. otwory w zwrotnicach do przykręcenia jarzma w tych wersjach są takie same i wszystko podchodzi P&P.
Heavy, ale oczywiście gratki za postępy w pracach :oklaski:
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-02-28, 18:44   

wojtas83, to jeśli dobrze kumam 280mm były tylko w mkII G60 a 288mm w VR6 ? i do 288mm są tarcze tylko z rozstawem 5x100 czyli albo rozwiercam swoje albo kupuje nowe ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-02-28, 20:28   

wojtas83, myslalem ze w 256mm jeszcze jest po staremu XD
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-28, 20:50   

majkel00230 napisał/a:
wojtas83, to jeśli dobrze kumam 280mm były tylko w mkII G60 a 288mm w VR6 ? i do 288mm są tarcze tylko z rozstawem 5x100 czyli albo rozwiercam swoje albo kupuje nowe ?


źle kumasz :] w vento i golfach było 280mm i 288mm i rozstaw śrub 5x100
w dwójkach g60 było 280mm ale rozstaw 4x100.
i niby jak chcecie nawiercić tarcze z 5X100 na 4X100 bo dziwne co najmniej... :]
wiele nawiertów widziałem ale taki jest fizycznie niemożliwy
z resztą między tarczą 288 a 280 różnicy nijak nie odczujesz. w ogóle ładowanie większych hampli jest rownoznaczne z większą mocą . bo i tak tak duże tarcze pomagają w 100% w zatrzymaniu się z dużej prędkosci. miałem porównanie , ja miałem 288 a kolega 239 i podobna moc jak ja . gdy z 200km/h ja stawałem w miejscu kolega jechał dalej a tarcze i klocki spalone. także ja nie widze sensu ładowac wiekszych hamulców do auta poniezej 150km
Ostatnio zmieniony przez patryk1989 2015-02-28, 20:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-28, 20:51   

wojtas83, też troszkę pomieszałeś z tym nawiertem ;) Sorki Heavy za ot ;) majkel00230, jest tak: jeśli zostajesz przy 4x100 to dajesz tarcze 280/22mm z mk2 g60, toleda, cordoby afn, zacisk zostaje stary, zmieniasz jeszcze jarzmo i jak Wojtek pisał możesz osłonę. Jak 288/25mm tarcze to rozstaw 5x100, nie założysz tych tarcz do zwrotnic 4x100 bo są niższe (28mm a tarcze 280/22 mają 39mm), jak chcesz koniecznie 288 to musowo przejść na zawias gti czyli jak Heavy pisał wachacze, stabilizator, zwrotnice kpl.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-28, 20:56   

Tak Tomcio ma rację :D Zakończmy koledze Heviemu OT :D Heavy kawał dobrej roboty :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-28, 20:59   

Heavy, już mówilem że Cie nie lubie za Twoje aktuale w temacie :P ;) a powiedzcie mi do cholery co to znaczy OT jak piszecie??? (troche starszej daty jestem i nie kumam slangu bimbozy :] )
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-28, 21:05   

Tej bimboza :P OT-off topic, czyli zboczenie z tematu.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-02-28, 21:06   

Off Topic czy coś takiego no że nie na temat :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-02-28, 21:07   

podziekowal :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 9