_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Wyeliminowane dymienie, miałem padnięty jeden wtrysk, i mi kopcił na pierwszym programie, w tygodniu jadę na poprawkę, leo ma mi zrobić 2 programy i będziemy patrzeć jak wyszło plan jest 115 KM/300NM ma mi zrobic troszke lepszy prog niż mam i przecinak, będe go męczył aby mi zrobił przełąćznik programów abym mógł mieć 2 i zmieniac w razie potrzeby
Dlaczego mam 272NM do 300 dam rade dojść, moc dla mnie nie ma znaczenia, bardziej moment obrotowy, jest tylko jedna sprawa do zrobienia (sprzęgło się kończy )
ja kupiłem auto i po 2 dniach miałem chipa więc od razu poczulem że sprzęgło się podslizguje, więc juz od pół roku wiem że czeka mnie jego wymiana, a do tego mam program zrobiony pod koło zamachowe jednomasowe (niżej max moment)
U mnie tez zaczelo sie slizgac wiec po prostu zmienilem styl jazdy i od tego momentu tego nie czuje. Raz mialem w bagazniku 450kg. Raz ciagnalem przyczepe i z przyczepa zestaw wazyl ~1800kg
To z tych najbardziej ekstremalnych przypadkow obciazen. Czy przez to mam jakies gorsze osiagi ciezko powiedziec. Sprzeglo ma ~265kkm a vag pokazuje stale okolice 9,3-9,4s do 100km/h z oryginalnych 12,5-13 bylo co urwac.
A ten wtrysk mogl lac przez to, ze wymieniales koncowki wtryskiwaczy ale nie ustawiales juz cisnien przedwtrysku i zasadniczego co po przekladkach koncowek do sprawdzenia jest.
Jednak korekcje z nieba sie nie wziely i o czyms informowaly.
Po roku uzytkowania 1Z stwierdzam, ze ten silnik nie daje satysfakcji. AFN z dotknieciem czarodziejskiej rozdzki robi sie na ~140KM i ta moc bylaby ze stalym momentem juz satysfakcjonujaca.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
sprawdzalem wtryski na maszynie przed wymianą tego wtrysku i w międzyczasie jeżdziłem na oryginalnych końcówkach i na jednym wtrysku miałem za duża korekcję zmieniłem wtryskiwacz i problem się skończył, ostatnio wymieniłerm końcówki na nowe od afn-a i korekty mam na poziomie 0,6-0,8, poza tym zmieniłem komputer z 8-mio na 16-bitowy i dostał więcej powietrza teraz turbina dmucha do 1,2-1,3 bara, a co do sprzęgła nie po to robię program aby oszczędzać sprzęgło, lubię czasami depnąć i dlatego koszty z wymianą sprzęgła są dla mnie oczywiste
_________________ Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez PrusaX 2010-01-03, 14:22, w całości zmieniany 1 raz
Ja mam stale 1,1, w peaku max to 1,2 stad tez nizszy moment bo 288 (maha)
Ta turbawka ma zbyt mala ciepla strone zeby byla wydajniejsza, niestety.
slaw71, wymysliles cos z wieksza WG?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ostatnio wymieniłerm końcówki na nowe od afn-a i korekty mam na poziomie 0,6-0,8, poza tym zmieniłem komputer z 8-mio na 16-bitowy i dostał więcej powietrza teraz turbina dmucha do 1,2-1,3 bara
i to wszystko dla 115KM nie kumam
bradley napisał/a:
slaw71, wymysliles cos z wieksza WG?
jeszcze jestem na etapie poszukiwań,czekam na ostatnią najważniejszą opinię.Jak wszystko będzie Ok. to chylę sie ku GT2052V
Koniec OT
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Jasne doszedł bym spokojnie ponad 130 km ale to by się odbiło na żywotności auta, ja mam do pracy 700 km i normalnie użytkuje to auto, dla mnie tak jak napisłąem wyzej jest wazniejszy moment a nie moc, miałem te 120 km i mi auto dosyc mocno kopciło( za mało powietrze było)
Tylko, ze maksymalna moc osiagasz przy 4 do 4,4 obr/min i raczej rzadko tam wskazowka zaglada. A jak zwiekszasz moment na niskich obrotach to wlasnie tam tez bedzie wiecej mocy bo moment jest pochodna mocy. I poniekad wlasnie to odbije sie na zywotnosci bo dostaje wszystko po dupie od przegubow po sprzeglo.
Nie ma co demonizowac to czy to bedzie 280Nm czy 300Nm to to jest pikus. Gdybys na dziendobry przy 1800obr/min mial 400Nm no to moznaby bylo prowadzic dalsza polemike na temat zywotnosci
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum