Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vw Vento '95 1.9 TDI Red Devil
Autor Wiadomość
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2010-01-02, 09:38   

ladnie panie :oklaski:
_________________

 
 
Arcaj 
Vento to ja!
Red Angel 90KM


Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 33 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 2883
Skąd: DWR-Wrocław
Wysłany: 2010-01-02, 10:01   

ładny strażak :D
_________________
... Nie ważne czym jeździsz, ważne kim jesteś..

Mój VentoLot


Grupa Dolnośląska


Sprzedaje części do Vento

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2010-01-02, 10:08   

trafione mody :oklaski: :oklaski: :oklaski:
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-02, 10:41   

Co to za regres? :(
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-01-02, 10:46   

fajne wnętrze :oklaski: :oklaski: :oklaski: za mody
_________________

 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2010-01-02, 10:51   

Ladny furak!! :oklaski: :oklaski:
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2010-01-02, 11:34   

bardzo ładny ventyl :oklaski:
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
Wydym 
Vento to ja!
wściekły lopez:)


Silnik: w komorze
Pomógł: 25 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 2784
Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2010-01-02, 12:17   

Ale zaszalałeś :D :brawa:
_________________
Grupa Mazowiecka
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-02, 16:16   

bradley napisał/a:
Co to za regres? :(


Wyeliminowane dymienie, miałem padnięty jeden wtrysk, i mi kopcił na pierwszym programie, w tygodniu jadę na poprawkę, leo ma mi zrobić 2 programy i będziemy patrzeć jak wyszło plan jest 115 KM/300NM ma mi zrobic troszke lepszy prog niż mam i przecinak, będe go męczył aby mi zrobił przełąćznik programów abym mógł mieć 2 i zmieniac w razie potrzeby
_________________
Pozdrawiam
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-03, 10:04   

PrusaX napisał/a:
plan jest 115 KM/300NM

chyba z tymi Nm troche przesadziłeś :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-03, 11:09   

Dlaczego mam 272NM do 300 dam rade dojść, moc dla mnie nie ma znaczenia, bardziej moment obrotowy, jest tylko jedna sprawa do zrobienia (sprzęgło się kończy :D )
_________________
Pozdrawiam
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-03, 11:17   

PrusaX napisał/a:
sprzęgło się kończy :D )

:D :D :D dlatego pisałem że chyba przesadziłeś z Nm,przy raptem 115KM :P
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-03, 13:20   

ja kupiłem auto i po 2 dniach miałem chipa więc od razu poczulem że sprzęgło się podslizguje, więc juz od pół roku wiem że czeka mnie jego wymiana, a do tego mam program zrobiony pod koło zamachowe jednomasowe (niżej max moment)
_________________
Pozdrawiam
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-03, 13:35   

U mnie tez zaczelo sie slizgac wiec po prostu zmienilem styl jazdy i od tego momentu tego nie czuje. Raz mialem w bagazniku 450kg. Raz ciagnalem przyczepe i z przyczepa zestaw wazyl ~1800kg
To z tych najbardziej ekstremalnych przypadkow obciazen. Czy przez to mam jakies gorsze osiagi ciezko powiedziec. Sprzeglo ma ~265kkm a vag pokazuje stale okolice 9,3-9,4s do 100km/h z oryginalnych 12,5-13 bylo co urwac.

A ten wtrysk mogl lac przez to, ze wymieniales koncowki wtryskiwaczy ale nie ustawiales juz cisnien przedwtrysku i zasadniczego co po przekladkach koncowek do sprawdzenia jest.
Jednak korekcje z nieba sie nie wziely i o czyms informowaly.

Po roku uzytkowania 1Z stwierdzam, ze ten silnik nie daje satysfakcji. AFN z dotknieciem czarodziejskiej rozdzki robi sie na ~140KM i ta moc bylaby ze stalym momentem juz satysfakcjonujaca.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-03, 14:18   

sprawdzalem wtryski na maszynie przed wymianą tego wtrysku i w międzyczasie jeżdziłem na oryginalnych końcówkach i na jednym wtrysku miałem za duża korekcję zmieniłem wtryskiwacz i problem się skończył, ostatnio wymieniłerm końcówki na nowe od afn-a i korekty mam na poziomie 0,6-0,8, poza tym zmieniłem komputer z 8-mio na 16-bitowy i dostał więcej powietrza teraz turbina dmucha do 1,2-1,3 bara, a co do sprzęgła nie po to robię program aby oszczędzać sprzęgło, lubię czasami depnąć i dlatego koszty z wymianą sprzęgła są dla mnie oczywiste
_________________
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez PrusaX 2010-01-03, 14:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-03, 15:24   

Ja mam stale 1,1, w peaku max to 1,2 stad tez nizszy moment bo 288 (maha)
Ta turbawka ma zbyt mala ciepla strone zeby byla wydajniejsza, niestety.
slaw71, wymysliles cos z wieksza WG?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-03, 17:20   

PrusaX napisał/a:
ostatnio wymieniłerm końcówki na nowe od afn-a i korekty mam na poziomie 0,6-0,8, poza tym zmieniłem komputer z 8-mio na 16-bitowy i dostał więcej powietrza teraz turbina dmucha do 1,2-1,3 bara

i to wszystko dla 115KM :pała: nie kumam :diabełek:
bradley napisał/a:
slaw71, wymysliles cos z wieksza WG?

jeszcze jestem na etapie poszukiwań,czekam na ostatnią najważniejszą opinię.Jak wszystko będzie Ok. to chylę sie ku GT2052V :diabełek:
Koniec OT :strzela:
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-03, 17:27   

Ale to juz nie jest na WG :P
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-03, 17:28   

wiem ;)
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-03, 19:44   

Jasne doszedł bym spokojnie ponad 130 km ale to by się odbiło na żywotności auta, ja mam do pracy 700 km i normalnie użytkuje to auto, dla mnie tak jak napisłąem wyzej jest wazniejszy moment a nie moc, miałem te 120 km i mi auto dosyc mocno kopciło( za mało powietrze było)
_________________
Pozdrawiam
 
 
slaw71 
Donator
TDI- CZARNA MOC-TDI



Silnik: zajebisty
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 1663
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-01-03, 19:46   

przy takim momencie prędzej Ci się silnik roztelepie niz majac 130KM ;)
FMIC się kłania i wydajniejsze wtryski
_________________
http://www.tune-up.pl/chiptuning.pl
http://polskajazda.pl/Sam...gen/Vento/83584
Ostatnio zmieniony przez slaw71 2010-01-03, 19:48, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2010-01-03, 21:39   

Tylko, ze maksymalna moc osiagasz przy 4 do 4,4 obr/min i raczej rzadko tam wskazowka zaglada. A jak zwiekszasz moment na niskich obrotach to wlasnie tam tez bedzie wiecej mocy bo moment jest pochodna mocy. I poniekad wlasnie to odbije sie na zywotnosci bo dostaje wszystko po dupie od przegubow po sprzeglo.

Nie ma co demonizowac to czy to bedzie 280Nm czy 300Nm to to jest pikus. Gdybys na dziendobry przy 1800obr/min mial 400Nm no to moznaby bylo prowadzic dalsza polemike na temat zywotnosci :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-01-03, 21:54   

:faja: spoko, dla mnie styka, i tak jest dużo lepiej niż seria, objeżdżam afn-y w serii jak chcę
_________________
Pozdrawiam
 
 
PrusaX 
Ventofan
Truck driver



Silnik: 1.9 TDI++ 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 104
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2010-02-16, 17:41   

Aktualne poprawki i hamowanie



a po kolei tak było dzisiejsze rżeżbienie :D
DI3 jeden soft i porawki


DI4 i poprawki


zostało na najmocniejszym DI3
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wvojtek 
Pan i władca oktanów



Silnik: AHU+
Pomógł: 8 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 1278
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-02-16, 19:42   

no ładnie :oklaski: :oklaski:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8