Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-07, 16:13
Dziś jeszcze obkleiłem przednie lampy czarną folią Jak dla mnie to wygląda Mega
Teraz jest prawdziwy smoked front Postaram się dodać fotki, ale to dopiero jak pożyczę cyfrówkę
U mnie nie ma różnicy a wygląda o wiele fajniej Tylko ja mam przednie lampy "jasnym" czarnym żeby dowodu nie oddać w razie czego ale tył, przednie w zderzaku i boczne "ciemnym" czarnym, kierunki i wsteczny świecą tak samo jak przed zabiegiem więc polecam foliowanie
Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-09, 13:14
szefuniopaslek napisał/a:
Wygląda zaje***** tylko że zawsze jest jakieś ale..
Takie lampy strasznie mi się podobają, na żywo jeszcze lepiej to wygląda
Dlatego mam dylemat Rozglądałem się za mocniejszymi żarówami, ale nie wiem czy to pomoże.
U mnie przy samym smokedzie nie było różnicy w świeceniu
Wyglądają super też mi się podoba TT600 ma też tak u siebie i pięknie to wygląda.
Gdybym nie jeździł w nocy to też bym tak robił
Co do żarówek to oglądałem ostatnio jakiś program na TVN Turbo i napaliłem się na:
OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED
Robili test i te żarówki świecą o wiele lepiej i przede wszystkim dalej niż normalne.
Co do foliowania, to przed tym zabiegiem polecam usunąć wszelkie napisy z lamp np dremelem, jak są napisy to pod światlo słabiej to wygląda.
O jakich napisach mówisz? Bo nie łapię o co chodzi...
VW_Kriss_PZL napisał/a:
No ja okleiłem jasną czarną, ale i tak ledwo świeci Jednak pożegnam się z tą folią, bo w nocy to nie jazda Super to wygląda, ale zero widoczności
Na zdjęciu widzę że ewidentnie masz "ciemnym" czarnym oklejone przednie lampy, zobacz u mnie, ja lampy mam jasną a blendy + kierunki ciemną.
U mnie jeszcze przed foliowaniem słabo świeciło więc kupiłem żarówki H4 +50% więcej światła (15zł za sztukę) i jest elegancko. Tylko nie malowałem jeszcze środka u siebie. Ale lustra się nie maluje, bo wtedy to nawet długie będą świeciły gorzej niż postojówki teraz, znam taki przypadek talentu Tylko te chromowane obramowania całego lustra można pomalować jeśli już
Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-09, 16:25
speedy333, No faktycznie u Ciebie są dużo jaśniejsze te lampy
Tak samo u vwjanekvento,
Myślicie, że zmiana żarówek coś pomoże? Te OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED całkiem przyzwoicie się prezentują
tom cio, ale po co usuwać napisy? Po naklejeniu folii jak się na napisach zrobią pęcherzyki to się nacina delikatnie żyletką, rozmasowuje i nagrzewa, wtedy wszystko ładnie przylega. A nie wiem czy przy kontroli by się nie czepiali że homologacji nie ma na lampach...
vwjanekvento, oj no niby można pomalować, co za problem Ja tam jednak bym tego nie zaczepiał, lustro to lustro, zawsze jakieś tam światło odbija
Zmieniłem bo te zwykłe jak dla mnie za słabo świeciły a po foliowaniu nie zauważyłem różnicy.
Nie chcę spamować ale jak chcesz to mogę wrzucić zdjęcia jak świecą
Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-10, 18:33
Zerwałem dzisiaj folie, muszę kupić jakąś jaśniejszą jednak. Ta jest zdecydowanie zbyt ciemna, mało komfortowo jeździło się w nocy.
Hormon, Co do żywotności tych żarówek to nie wypowiem się, bo ja na swoich Philipsach jeżdżę dopiero od 10 miesięcy. Jak dotąd bez problemu.
Philipsy i osram są stanowczo za drogie i za często się palą.
To to samo co osram w vencie mam +80% osram a w leganzie +80% tungsram i pomijając różnicę lamp to świecą podobnie
Jeśli chodzi o żywotność obie mam już z trzy lata i jest tylko philips +50% padły po miesiącu
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Philipsy i osram są stanowczo za drogie i za często się palą.
Mam Osram Night Breaker od ponad 2 lat, święcą bardzo dobrze, i zapłaciłem za nie około 70zł. Co do foliowania lamp, miałem nałożoną oracal 8300 074, fakt w dzień dobrze wygląda, ale w nocy było trochę gorzej z świeceniem a przecież chodzi o to żeby było bezpiecznie i była jak najlepsza jakość świecenia! Nie miałem okazji przejechać się na tych lampach z folią w deszczową pogodę, ale byłaby chyba porażka.
Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-11, 18:05
Paweł_R napisał/a:
Nie miałem okazji przejechać się na tych lampach z folią w deszczową pogodę, ale byłaby chyba porażka.
No ja miałem okazję jechać z tą folią w nocy, w deszcz i uwierz że naprawdę porażka
Ledwo widać drogę, jeśli spotkałbym jakiegoś pieszego lub rowerzystę na drodze to nie miałbym szans go zauważyć. Po tej przejażdżce zerwałem folię bez zastanowienia.
A no to podrzucę, proszę bardzo:
Krótkie:
Długie:
Przy krótkich to 2 zdjęcie jakoś dziwnie wyszło, takie żółte się wydaje a jest normalne białe jak na innych fotach
Paweł_R napisał/a:
Co do foliowania lamp, miałem nałożoną oracal 8300 074, fakt w dzień dobrze wygląda, ale w nocy było trochę gorzej z świeceniem a przecież chodzi o to żeby było bezpiecznie i była jak najlepsza jakość świecenia! Nie miałem okazji przejechać się na tych lampach z folią w deszczową pogodę, ale byłaby chyba porażka.
To jest bodajże jasna folia, chyba nawet taka jak moja bo też mam ORACAL, i w dzień elegancko wygląda i w nocy niczego sobie. W deszczu również nie mogę nic zarzucić. Poza tym, ja foliowałem lampy w nocy Najpierw okleiłem jedną żeby zobaczyć czy będzie jakaś różnica - ku mojemu zdziwieniu nie było żadnej Ja jestem z folii bardzo zadowolony http://media1.giphy.com/m...IO3Is/giphy.gif
Ostatnio zmieniony przez speedy333 2014-01-11, 18:22, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-11, 19:33
Zamontowałem dziś taki oto zestaw: http://allegro.pl/zestaw-...3824148673.html
Barwa 6000k
Zdjęcia trochę słabej jakości, ale na żywo super to wygląda
Ostatnie zdjęcie kiepsko wyszło, naprawdę dużo więcej oświetlają drogę i dużo jaśniej
Mam nadzieję, że szybko ci za to zatrzymają dowód, bo wsadzenie zenona do ryflowanego szkła jest największym przegięciem. Jeśli nie wiesz dlaczego to stań do ściany i zobacz ile światła pada ponad granicę światłocienia. Widzisz wszystko, bo światło rozprasza się wszędzie, ale ku*wica bierze wszystkich jadących z naprzeciwka. Do zenona najlepszą opcją jest soczewka - nawet na halogenowej + gładkie szkło zmniejsza się efekt oślepiania, ale idealnym wyjściem jest soczewka z linią odcięcia pod xenon, co wygląda jak niżej:
Ja bym się tym nie chwalił . jak widzę magika który na ori ryflowanej lampie ma chinski xenon z allegro i wali po oczach z daleka to mam chęć zatrzymac się i powybijac te lampy. porażka kolego.... jak dla mnie krok w tył . i nie będę pisał że twoje auto i tobie ma się podobać bo w tym wypadku chodzi o bezpieczeństwo innych na drodze...
Silnik: 1.8 90 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 14 Mar 2013 Posty: 263 Skąd: Wlkp PZL
Wysłany: 2014-01-15, 19:01
Lampy mam ustawione max w dół i jakoś nikogo nie oślepiam
Kilka razy już mijałem się z policją i nie mieli nic do moich żarówek, no i nie mam zamiaru ściągać tego zestawu
Na zdjęciu wyglądają na ostro rażące, ale na żywo zupełnie inaczej świecą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum