Wysłany: 2013-12-07, 11:52 Low Vento GT VR6 by Patryk
Witam mam na imię Patryk i chciałbym przedstawić wam moje Vento z silnikiem Vr6
Wcześniej jeździłem także VW lecz byłem zmuszony sprzedac go na części z powodu dość dziwnego zdarzenia na drodze. Tak prezentował się mój Golf MK3 Variant
Jak widać po przodzie auta Vento od dawna do mnie przemawiało
Golf przeszedł wiele zmian ale to nie temat o nim.
Przejdźmy do rzeczy. Vento zakupiłem niedawno od fana marki auto jest bardzo zadbane technicznie i troszkę mniej wizualnie ale tragedii nie ma . Do wymiany progi do malowania drzwi klapa bagażnika i dach ponieważ schodzi klar . Silnik jest w świetnej kondycji ,posiada instalację sekwencyjną z którą nie ma żadnych problemów. została także zmieniona skrzynia biegów na krótszą z silnika v5 z golfa IV
model : VW Vento
Silnik : 2,8 Vr6 z instalacją sekwencyjną
kolor : Bordo
Rok Produkcji : 1994
Wyposażenie :
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
Podgrzewane fotele
podgrzewana tylna szyba
Komputer pokładowy MFA
Dwupoziomowa regulacja kierownicy
Climatronic
Słoneczka z lampkami
kierownica , wajcha ręcznego i skrzyni obszyta skórą
Kubełkowe fotele
Abs
4X elektryka szyb
2X Airbag
Halogeny przeciwmgielne
Pakiet GT
tarcze tył
8 głośników
Alufelgi BBS 15"
Materiałowe podświetlane kopertówki drzwi
O ile dobrze mi się wydaje była to najbogatsza wersja vento brakuje tylko skóry.
Audio :
Póki co Ori
Modyfikacje :
Skrzynia z V5
Zawieszenie gwintowane TA
Auto mam od krótkiego czasu także jeszcze nie zdążyłem z nim nic pomodzić
W planach:
Ogarnąć progi (priorytet)
Poprawki malarskie ( klapa bagażnika , tylne drzwi )
lepsze audio
pakiet us
Podgrzewana Ori czarna skóra
ładne koło w polerce ale to już na sezon
Jakiś niegroźny przelot
Kilka zdjęć jak prezentuję się autko :
Wnętrze :
Są też minusy z którymi trzeba się jak najszybciej uporać
Czekam na wasze rady i sugestie dotyczące auta pozdrawiam Patryk
Ostatnio zmieniony przez patrolfak 2013-12-07, 11:58, w całości zmieniany 3 razy
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-12-07, 12:14
Witamy kolege, vento już ladnie wygląda, noi ten kolorek, najlepszy mi osobiście nie pasuje lotka z tylu, plany sa na plus Golfa kojarze i fajnie wygląda wiec vento tez będzie kosa noi wkoncu ktoś bliżej lubuskiego także można się kiedyś ustawić na jakiś spocik
vwjanekvento, Ja pochodze z lubuskiego a dokładniej z okolic Zielonej Góry lecz mieszkam w Poznaniu. Ale w lubuskim bywam często także nie widzę przeciwwskazań aby się kiedyś ustawić
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-07, 12:42
patrolfak napisał/a:
vwjanekvento, Ja pochodze z lubuskiego a dokładniej z okolic Zielonej Góry lecz mieszkam w Poznaniu. Ale w lubuskim bywam często także nie widzę przeciwwskazań aby się kiedyś ustawić
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2013-12-07, 17:39
patrolfak, Naprawdę ładna stuka Ci się trafiła super baza pod konkretne mody i plany też zacne. Ogólnie witamy wśród swoich i czekamy na dalszy rozwoj wydarzeń.
Dzięki panowie za miłe słowa Tak sie zastanawiam czy dawac mu lampy z soczewką jakie miałem w golfie czy raczej nie będą pasowały do ciemnego lakieru ?
karolek_ust, Powiem Ci że wygląda to u Ciebie kozacko .sam polerowałeś szkło pod soczewkę ? mam drugie lampy do vento także mogę coś podziałać . już raz robiłem takie lampy
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-08, 20:17
Pięknie.....
Jedyny słuszny kolor i jedyny słuszny motor.......aż dziw, że nikt Cię nie zlinczował za vr6 i lpg Ładnie się to zbiera.....widać, że zdrowy motor....no i z gazem ktoś się postarał, gdyż go nie widać......pokaż foty instalacji, chętnie popatrzę, gdyż chyba jeszcze nigdy nie widziałem poprawnego montażu lpg w vr6.
Proszę bardzo
pozostało mi jeszcze przenieść wlew gazu obok wlewu benzyny. Liczyłem się z tym że będą hejty za lpg ale szczerze mowiąc mam to gdzieś silnik na prawdę pięknie chodzi, jest zdrowy a sekwencja w niczym go nie ogranicza
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-12-08, 21:05
patrolfak, myślałem że zrobisz foto nawiertów w kolektorze, długości wężyków, wtrysków, umiejscowienia reduktora itp ale ok, nie znając tego motoru spod maski, ja tam gazu nie widzę, czyli to już na plus.
A ludźmi się nie przejmuj, to tylko zazdrość że w 2.8 można śmigać w tych samych kosztach co tdi
Powiem Ci kolego że ja sam dopiero poznaję ten silnik wcześniej jeździłem 1z Różnica jest hehe . a zdjęcie wrzuciłem jakie miałem na aparacie a jesli chodzi o koszta to 230-240km na pełnej 28litrowej butli zrobie. no chyba że jadę dość agresywnie to wiadomo że spalanie nawet gazu może nie miło zaskoczyć hehe
Dzisiaj korzystając z dnia wolnego pojechałem do elektryka aby sprawdzić co z tym napięciem i okazało się że alternator jest ok tylko aku na wykończeniu, i to by nawet się zgadzało bo po kilku dniach stania dzisiaj nie mogłem go odpalić i pomógł sąsiad odpalając na kable. także czeka mnie kupno nowej baterii.
Chciałbym się także pochwalić moim dzisiejszym wynikiem z hamowni
Dziś wenciak był u doktora gazownika dostał nowe filterki oraz został wyregulowany gaz . Mechanicznie auto już jest Tip Top Ale dalej gdzieś gubi napięcie znalazłem masę aku jest przykręcona do skrzyni lecz bez kanału nie dojdę tam ręką i jej nie odkręcę i nie wyczyszczę . Teraz tylko trzeba zbierać kasę na blacharza lakiernika i ładne koło ( czyli to co najdroższe )
Przyszło koło na sezon Tak wiem oklepane bla bla bla ale nikt mi nie zarzuci że do mk3 nie pasuje . I mi się bardzo podoba a to najważniejsze BBS RG 4X9J Et 35 16 cali . trzeba tylko poler odświeżyć .
Super kółka, a to że oklepane to może i na forach jest ich trochę, ale znajdź takie drugie w swojej okolicy to cud chyba by musiał być No i bardzo dobre do venta parametry felgi
no tak szczerze mówiąc to BBS RG często nie występuje za to RS już jest na każdym większym projekcie będę robił przymiarkę jakoś na dniach bo boję się że będę potrzebował dystansu na przód . felga może trzeć o sprężynę a zacisk o rotor.
Piękna pogodę mamy także trzeba zacząć coś działać z gratem. zrobiłem przymiarkę felg i powiem szczerze że spas będzie na komarzą kuśkę z tyłem jest tak samo jak z przodem. mam w planie dystans po 1cm.
Zacząłem także polerkę felg jak na pierwszy raz uważam że nie jest najgorzej ale nie wiem czy wszystko robię tak jak być powinno . moczę papier wodny w wodzie i zaczynam od 240 do 3000 polerując na mokro papierem. później pasta ( miałem tylko jakieś szajskie k2 ) i tyle może macie jakieś uwagi ? Wiadomo że efekt na zdjęciach nie będzie taki jak na żywo a z resztą sami spójrzcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum