Na górze masz dobrze niebieski 0,3 bara zwarty załącza kontrolkę i brzęczy poniżej jeśli ciśnieni spada poniżej 0,3 bara, a na dole powinieneś mieć szary EPS 1.800.095 0,9 bara na stałe rozłączony, może kupiłeś biały zwarty i dlatego świeci ci kontrolka podaj nr kat. albo oryginalny to zobaczymy
masz zły czujnik powinien być szary biały ma inny zakres pomiarowy, nie był stosowany w 1,9 tylko w starym 2,0d i 2,4d i td oraz w benzynowych powinieneś mieć szary 038 919 081A,
038 919 081N,068 919 081A, 068 919 081N,
Jeśli to nie pomoże to sprawdź ciśnieni na pompie manometrem bo może już padła albo zaworki się w niej przycinają, jest jeszcze jedna opcja ale mało prawdopodobna że uszczelka pod głowicą jest nie taka jak powinna być i zatyka kanał, albo popychacze nie trzymają, u mnie po wymianie popychaczy które ponoć po regeneracji głowicy miały być nowe, a po 30 tyś i pompy jest już wszystko ok.
Witam rozwiązałem prawdopodobnie problem z ciśnieniem oleju i buzerem: Mianowicie coś mnie tkneło aby od izolowac wiązke kabli co idzie do pompy wtryskowej i czujnika oleju i okazało sie ze jest tam jeszcze jeden kabelek podłączyłem go do czujnika i cicho sza...Jak reką odjął..Została jeszcz kwestia grzania świec bo za boga nie idzie go odpalić jak świece nie grzeją a kontrolka sie pali i gaśnie po chwili..I moje pytanie czy do czujnika przy filtrze oleju są dwa kabelki czy idzie jeden kabel...
Bo jakoś nie widzę przekażnika od świec żarowych zapodaje fotke...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2012-02-23, 15:00, w całości zmieniany 4 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum