Wysłany: 2012-02-18, 16:53 Wymiana głowicy i problem
Witam wszyskich.Problem mam taki iz wymianaiłem głowice drugą juz bo pierwszą zjeb...m zamontowałem po regenercji wszystko ładnie pięknie zamontowałem odpowietrzyłem przewody paliwowe i problem mam z odpalaniem... ni cholery sie nie chce nawet odezawć...swiece sprawdzałem na krótko sie zapalały ,jak wymontowałem z głowicy to jak by nie grzały były mokre ..co moze być przyczyną nie grzania świec.... niewiem gdzie mam szukać....Moze tu znajde jakąś podpowieć... Moze przewody paliwowe pozamieniałem bo byłu lekko pokrzywione. rozrząd ustawiony na znakach
Powiem jak pierwszą zamontowałem to chodziła do momentu wrzucenia biegu...( niedokręcona śruba wałka rozrządu )
które wyjscie z pompy jest do danego cylindra
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2012-02-18, 17:20, w całości zmieniany 3 razy
wszystkie Ci nie grzeję? ktoś się kiedyś na forum chwalił że odpalał na mrozie bez żadnej sprawnej świecy ale ile w tym prawdy to nie powiem, a z resztą już nie ma takich mrozów więc jak jest koło 0 to powinno coś tam się odezwać...
Moze też być przyczyną paliwo ? Auto mi wysiadło na jesien i paliwo było mozna powiedzieć letnie moze paliwa nie zaciąga i filtr jest zapchany od mrozów parafiną???
Jak paliwo leci z filtra do pompy bez babli powietrza to jest dobrze.
Auto spokojnie odpali bez zadnej sprawnej swiecy. Pytanie jaka temperatura na zewnatrz (garaz?). Kadzillaka 1.6D odpalalem bez zadnej sprawnej swiecy przy -5C tylko, ze trzeba bylo dlugo krecic.
Wyprzedzenie kata wtrysku jest dobrze ustawione?
Jest napiecie na elektrozaworze w pompie?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Dziś próbowałem zapalić auto ni cholery... tylko dymek z rury idzie a odezwać sie niechce.. robiłem w garażu nie mama laptopa aby sprawdzić kąt wtrysku... a jak sprawdzić napięcie w
elektrozaworze w pompie???? W kabinie słysze jak włączam zapłon pod deską rozdzielczą odgłosy takie jak kiedys w koło rowerowe coś sie wkładało i było słychać takie stukanie
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2012-02-19, 11:22, w całości zmieniany 1 raz
Masz TDka wiec laptop jest zbedny.
Po przekreceniu kluczyka powinno byc napiecie na przewodzie idacym do elektrozaworu pompy. Ale jak paliwem sika z przewodow idacych do wtryskiwaczy to raczej to jest sprawne. Masz pompe z recznym przyspieszaczem zaplonu czy to automat z dzwignia?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
rozumiem ze chodzi o ala ssanie po lewej stronie kierownicy?? ro jest wtakim razie ręczne
O to
Jest jakas roznica w paleniu jak wyciagasz wajche?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
czyli dostaje paliwo, problem z zaskokiem... sprawdź kontrolką czy dochodzi napięcie do świec i koniecznie wyprzedzenie kąta wtrysku... (wszystkie znaki na kolach)
_________________ moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
Ostatnio zmieniony przez Speedy68 2012-02-19, 18:24, w całości zmieniany 1 raz
najpierw sprawdź na świecach. jeśli niebędzie to wtedy do przekaźnika...
rav napisał/a:
przekaźnik znajduje się w prawym dolnym rogu tablicy przekaźników. Jest to bodajże najbardziej wystający ze wszystkich. Numerek na nim jest 142. W środku oprócz przekaźnika ma jeszcze układ elektroniczny, który w zależności od temperatury silnika (gdy jest zimny) załącza przed rozruchem przekaźnik i zamyka obwód podgrzewania świec żarowych.
wchodzi i wychodzi z niego grubszy przewód elektryczny który idzie do bezpiecznika świec a potem do samych świec
_________________ moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
Ostatnio zmieniony przez Speedy68 2012-02-19, 19:34, w całości zmieniany 2 razy
Jak silnik ma kompresje to odpali bez swiec. Wiem, ze to nie jest wtrysk bezposredni ale mimo wszystko jak sie zrobi w komorze cieplo od krecenia rozrusznikiem to palic musi.
Teraz idzie odwilz, w dzien jest +5C. Znaki, znakami, a wystarczy ze kolo na pompie jest lekko przesuniete, kat wtrysku za bardzo opozniony i w zyciu nie odpali.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
autko zrobiłem ..podłączyłem świece na krótko i zapalił pochodził sobie 30 mni. na wolnych obrotach ładnie pięknie... Tylko problem wyskoczył jad dałem mu w rure to sie zapaliła kontrolka oleju i sygnał dzwiękowy ...I mnie zamurowało...Od czego to moze byc,Coś z czujnikami oleju ? Dodam olej wymieniony
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2012-02-20, 10:46, w całości zmieniany 1 raz
Sprawdz czy masz podpiety kabelek przy podstawce filtra od czujnika wysokiego cisnienia oleju.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2012-02-20, 17:23
Paco75, a wymieniałeś je na nowe bo w przypadku znajomej która robi nie tak dano kapitalke AAZ czujnik jeden pękł po paru km jazdy i puszczał olej i musiała wymienic . Co do piszczenia to jedni mówią że problem u nich tkwił w filtrze oleju i po wymianie na inny problem zniknął ja miałem tak że regulator napięcia w liczniku padł i jak dostał wyższych obrotów to zaczęło pikać i czasami zapalała się kontrolka od oleju .
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Wymieniłem czujniki jeden przy filtrze ( biały) drugi przy głowicy niebieski jak patrzałem na parametry niebieski sie zgadzał a biały miał 1.8- 2.0 bara a poprzedni był 0.75 od 1 bara czy czujniki tak sie różnią??? Na co mam Patrzeć ? Jakie powinny być w Vento 1.9TD rok 93 silnik AAZ ? moze juz były wymieniane i od fabrycznych sie różnią....Poza tym warjuje mi licznik ...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Paco75 2012-02-21, 17:01, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum