Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-23, 16:52
Kolanko z kwasiaka + kawałek rurki, całość o sporo większej średnicy od ori rurki, czyli nakładka własnej roboty. Przyspawana do ori uciętej rury końcowej. Jest cisza i wygląda normalnie. Koszt ~25 zeta + trochę czasu na polerkę kolanka
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-23, 17:50
tom cio, za takim efektem jestem jak najbardziej za TT600, dzięki wielkie za poradę, ale na kolanko raczej bym się nie zdecydował tak jak Mateush mówi, raczej przy dieslu
ale skoro doprowadziłeś do takiego błysku, może mi polecisz, czy takową końcówkę o:
http://tablica.pl/oferta/...html#0c59b0445a
warto kupić i da się zregenerować? jest prawie o 80zł tańsza niż nowa, ale czy na pewno się opłaca?
Jezeli moge wtracic swoje trzy grosze to powiem ze kolanko nie pasuje do benzyny,przynajmniej dla mnie... Nie wiem czym kolega TT600 polerowal ta koncowke ,ale efekt jest warty pracy... Zakladalem do roznych samochodow najruzniejsze koncowki i powiem ze zadna nie zmienia dzwieku . Na upartego mozna powiedziec ze moze delikatnie na wolnych obrotach,ale tez bede sie spieral... Jak dla mnie podwojna koncowka wyglada nawet ladnie pod warunkiem ze nie wystaje za mocno poza obrys zderzaka, a raczej poza obrys dolnej krawedzi zderzaka. Taka moja mala sugestia co do koncowek wydechu.
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-23, 20:22
Są gusta i guściki, ale skąd niby ktoś kto patrzy na samochód od tyłu wie, że to diesel lub benzyna? Tak samo dużo osób wsadza cały wydech końcowy z TDI do benzyny i jest spoko, ładnie wyglądają takie wypolerowane krany i bardziej widać polerkę ze względu na zagięcie. Miałem robić właśnie coś ala TDI czyli dwa kolanka takiej wielkości jak to moje, ale nie chciało mi się kombinować Polerowałem sam jakby co Tak samo zrobiliśmy ostatnio u kumpla w Ibizie, z tym, że kolanko zagięte pod mniejszym kątem i bardziej wysunięte (trzeba było wypełnić czymś wycięty zderzak ) . Wcześniej miał przelotowy wydech z prostą końcówką, ale teraz jest duużo lepiej, a już na pewno lepiej niż seria. Tak to w ibizonie wygląda: http://imageshack.us/scaled/landing/12/oqnq.jpg
Jak dla mnie Ibiza wyglada dobrze... odpowiednia srednica rury do wyciecia w zderzaku, nie za duze i nie za male "w sam raz" i kat wygiecia nie za duzy. Co do kranow w zadzie to nie widzialem jeszcze benzyny z rura wygieta do dolu. Oczywiscie sa gusta o ktorych sie nie dyskutuje i jezeli komus takie cos sie podoba to prosze bardzo, ale mi osobiscie kojarzy sie to z TD lub TDI takie moje skromne zdanie...
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Ostatnio zmieniony przez Miksu 2013-06-23, 20:38, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-23, 20:45
Miksu jasne, że możesz się wtrącić haha
Miksu napisał/a:
Jak dla mnie podwojna koncowka wyglada nawet ladnie pod warunkiem ze nie wystaje za mocno poza obrys zderzaka, a raczej poza obrys dolnej krawedzi zderzaka. Taka moja mala sugestia co do koncowek wydechu.
i tu się z Tobą zgodzę ja czasami nie mogę patrzeć, jak jacyś dresiarze z "BeeMWu" zakładają nisko wiszące końcówki + wystające z metr z tyłu auta jeżeli założę, postaram się je ładnie dopasować
TT600, efekt Twojej pracy jest bezcenny, bo naprawdę te kraniki wyglądają świetnie i tak jak mówisz, zależy od gustu, są zdania podzielone czy pasują do benzyniaka czy nie, być może dałbym się przekonać, lecz już od kilku miesięcy marzy mi się typowa dwururka i nie mogę się doczekać kiedy takową dołożę a jak się znudzi, nie wykluczam kranówy
I bardzo podoba mi sie Twoja decyzje... Jezeli tylko masz ochote to zakladaj koncowki ktore Tobie sie widza przeciez to Twoja ventka i modzisz na swoj gust i wedle swojego uznania... O gustach sie nie dyskutuje... Powodzenia.
_________________ ZYCIE JEST ZA KROTKIE ZEBY JEZDZIC DIESLEM
Ostatnio zmieniony przez Miksu 2013-06-24, 00:15, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-06-25, 21:58
W oryginale wydech nie był po środku, a na boku......i mial w aam 45mm średnicy......da sie go nastawić na środek za pomocą wieszaków i ich naginania. Wydech z absa i 2e ma 50mm średnicy.....zawsze można coś wyrzeźbić ze starego szrota, który jest przepalony, ale rurę ma zdrową....trochę spawania i dwururka jak się patrzy
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-26, 18:59
w Ventylku troszkę przyszło zmian
Przede wszystkim na pierwszy ogień zerwałem irytującą mnie folię z grilla i go przemalowałem.
Gdy naklejałem pół roku temu folię, miałem problem z dopasowaniem jej do okrągłych kształtów przy znaczku VW. Postanowiłem pozostawić środkowy element bez oklejania. Idea z początku nie przypadła mi do gustu, dopiero po jakimś czasie się z nią oswoiłem i tak przywiązałem, że w identycznym stylu grill został odmalowany Wieeem, zaraz na mnie najedziecie, że ohyda i w ogóle, ale mi się spodobało
przy okazji odmalowałem wloty (które znowu zaczynają mnie drażnić odpryskami od kamyków) i je zamontowałem zamiast blend.
uszczelniłem także tylną lampę, ponieważ czasami miałem jeziorko w bagagu, ale jak na złość teraz woda zaczęła popierniczać przez drugą
a dziś doszła kurierem nowiutka dwururka Ultera z ciekawości podjechałem do punktu zajmującego się tłumikami i za montaż (spawanie + ustawianie) zapłaciłem tylko dyszkę, więc wolałem sam się z tym nie męczyć
efekt wizualny o wiele lepsiejszy niż seria, bardzo mi się podoba brak dyfuzora, ale mimo tego słychać delikatny pomruk, wedle moich oczekiwań
i taka tam fotka z dzisiejszego, bardzo deszczowego dzionka:
Całkiem, całkiem ta końcóweczka, chociaż mi osobiście podobają się takie jak w TDI. Z lampkami to chyba standard, też to miałem A nie planujesz ściągnięcia chlapaczy?? Bo nie pasują do ventki
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-27, 08:32
Paweł_R, hmm.. wiem, że nie wszyscy za nimi przepadają, sam nie jestem jakimś tam wielkim ich zwolennikiem, ale póki co autko za wysoko stoi, żeby odsłaniać koła
mam plany co do gwintowanego zawieszenia, nie wiem jednak czy zastosuję je w tym, czy w następnym Ventylku, ale wtedy na bank chlapacze wylecą
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-27, 08:57
haha, taak, w planach zmiana na VR6 i alternatywa, jeżeli nie będzie żadnej fajnej oferty: kupienie budy w dobrej kondycji bez silnika, przemalowanie na inny kolor i włożenie AAA ale to dopiero na następny rok, póki co jeżdżę tym, aż mi się rozsypie
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-27, 17:30
mówiłeś mówiłeś, sprawdziło się zdecydowałem się nie modzić przy spawaniu drugiej rurki, ponieważ jakiś czas temu wymieniany był cały układ wydechowy więc nowa końcówka idealnie pasuje a jak się przepali, założę od TDI z kranikami
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-30, 11:00
wczoraj zabrałem swojego Złomka na niedaleką wycieczkę do Grudziądza
autko oczywiście dowiozło mnie do celu, nie było żadnych problemów z jazdą, alee...
no właśnie, jest jedno ale.. zauważyłem, że zostawia plamę na gruncie na wysokości paska alternatora.. sprawdziłem poziom oleju, jest poniżej minimum.. dodatkowo znów ubyło mi płynu chłodzącego (w zeszłym tygodniu dolewałem), a z rury wydechowej wydobywa się leciutki niebieski dymek..
nie mam pojęcia, co to może być, skoro pół roku temu była wymieniana uszczelka pod głowicą.. czyżby znowu nawaliła? to jest w ogóle możliwe?
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-06-30, 12:08
no właśnie o dziwo wszystkie są suche jak pieprz, chyba że czegoś nie dojrzałem..
po przeglądnięciu silnika zauważyłem tylko mokry ślad wokół korka wlewu oleju, jakby puszczał..
a co do plamy pozostawianej przez autko, chyba zdiagnozowałem problem - pompa wspomagania jest cała mokra.. miały być mody, a szykują się wydatki..
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-01, 15:28
jesli pompa Ci puszcza, to pewnie masz to samo co ja. Czyli łożysko + simmering. Koszt to cos koło 4 dych, 26 za simmerig chyba, i za łożysko 12 zł. Jak chcesz to moge Ci podac oznaczenia łozyska i simmeringu tylko musze pójsc do gage.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2013-07-01, 15:34
Kruchy69, ale chyba nie w każdej pompie jest to samo łożysko co chyba ze tak to podaj mi numer bo musze u siebie wymienic chcialem cala pompe kupic ale nie moge znalezc w dobrym stanie zadnej a nie mialem numeru lozyska
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-03, 19:07
zawsze, gdy jestem z czegoś zadowolony, coś innego musi mi popsuć humor..
założyłem dziś dymione kierunki w błotnik i byłem happy.
niestety przed chwilą przeszła ulewa, musiałem zbierać się z działki do domu ii.. niemiła niespodzianka.. fotel kierowcy przemoczony, z szyberdachu prawie ciurkiem leci woda.. no ale cóż, musiałem wracać, a woda kapie na łeb i dupa mokra. jakby tego było mało dojrzałem kałużę na wycieraczce pasażera..
nie miałem nigdy takich problemów, gdy szyber był sprawny.. czy jak zdejmowałem i zakładałem szkło, mogłem się przyczynić do takich zjawisk?
Silnik: .:R32 Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Mar 2013 Posty: 63 Skąd: GDA
Wysłany: 2013-07-03, 20:08
v3n70 napisał/a:
zawsze, gdy jestem z czegoś zadowolony, coś innego musi mi popsuć humor..
założyłem dziś dymione kierunki w błotnik i byłem happy.
niestety przed chwilą przeszła ulewa, musiałem zbierać się z działki do domu ii.. niemiła niespodzianka.. fotel kierowcy przemoczony, z szyberdachu prawie ciurkiem leci woda.. no ale cóż, musiałem wracać, a woda kapie na łeb i dupa mokra. jakby tego było mało dojrzałem kałużę na wycieraczce pasażera..
nie miałem nigdy takich problemów, gdy szyber był sprawny.. czy jak zdejmowałem i zakładałem szkło, mogłem się przyczynić do takich zjawisk?
Oczywiście mogłeś np wysunąć niechcący rurki które są odpowiedzialne za odprowadzanie wody z szyberdachu
Jak to mówią jak pech to pech, spoko kiedyś muszą sie skończyć "niespodzianki"
Sprawdz wezyki odprowadzajace wode od szyberdachu. A dobrze dokreciles szyberdach do dachu? Bo u mnie same sie sruby odkrecily i tez lecialo. Duza kwarta wody otworz szyberdach i lej w kanaliki wtedy bedziesz wiedzial ktoredy leci sa 4 kanaliki 2 z przodu 2 z tylu. i zobacz czy z przodu woda wylatuje przy drzwiach guma a z tyłu na wysokosci poczatka zderzaka tak okolo 20cm od krawedzi pod spodem bedzie leciec.
A jak leci tez u pasazera bo jak leci po podsufitce to slupkami splywa woda i wtedy bedziesz mial mokro pod nogami
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-04, 09:01
wczoraj nie dałem za wygraną i w burzy siedziałem koło auta i szukałem przyczyny przecieków
faktycznie, jeden wężyk od strony kierowcy był zapchany, jak go odepchałem sporo wody wyleciało
za mokry dywanik pasażera już podejrzewam uszczelkę filtru kabinowego, ponieważ w wentylatorze nawiewu też stało trochę wody
a ten wężyk w słupku składa się z dwóch części i jest gdzieś łączony? jak próbowałem go odetkać od strony pasażera, to drucik nie chciał za daleko dojść
WEYZKI Z PRZODUU SA LACZONE GUMOWA OAPSKA OD SYBRA POZNIEJ IDZIE NIEBIESKI PCV W SLUPKU I KONCZY SIE GUMOWA NAKLADKA ktora wystaje przy drzwiach ten sam bajer z tylu tylko konczy sie rurka pcv niebieska
Kolejny z drutem
Wez kompresor i przedmuchaj a jak nie, cos mniej inwazyjnego zastosuj do przepchniecia. Pamietaj ze od drugiej strony tez mozna przepchac, jak mi sie kiedys lisci napachalo to tylko od dolu do gory szlo przepchac.
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-04, 11:20
z tym drutem to tak na szybko nie chciałem, żeby mi zmókł kompresor, ale dziś w miarę ładna pogoda więc wezmę go w ruch
dzięki za poradę
ogólnie konstrukcja szybera i problemy przez nią związane skłaniają mnie do oglądania się za autami bez tego pseudo bajeru. to chyba najbardziej nieprzemyślana rzecz w moim aucie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum