Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2010-07-23, 17:42
dzis odebralem auto od kolegi mam wymieniony rozrzad rolke ogolnie wszystkie paski oraz wymienione uszczelniacze na silniku zostalo jeszcze tylko do wymiany koncowki drazkow kierowniczych lozyska z przodu
Synek Hubert ma rok i miesiac ale nie wiecie jak trudno go z samochodu wyciagnac jak trzeba juz konczyc zabawe i wracac do domu
zdj z kwietnia
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2010-07-26, 20:36
nie ma sprawy wiem jak to jest przeciez tez mam syna i moge o nim non stop gadac np ma juz trzy zabki i prawie ze sam chodzi ale szczerze to czuje ze urwis bedzie z niegojak nic
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2011-10-11, 21:33
koledzy kupilem klime do vento kompletna (brak łapy ktora trzyma sprezarke i alternator) od ventki 1.8 w benzynie w sklad zestwawu wchodzi cały przedni pas z chodnica wody oraz klimayzacji caly panel seterowania ogrzewaniem cala wiazka elektryki nadkole ze zbiorniczkiem podcisnienia sprezarka alternator rury od klimy fitr odwadniacz jest ale nalezy wymienic caly monoblok pod kokpit. moge wrzucic zdjecia jezeli ktos zainteresowany musze sprzedac niestety takie zycie cena na pw
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-01-30, 18:37
Witam
Dawno mnie nie było ale często zaglądałem na forum czasem coś napisałem.
Mianowicie mam pytanie mam alternator 70A regulowany sprężyną czy jest może 120A na sprężynę muszę regenerować stary i mam aku 74 do wymiany bo mi już zamarza i wkurza mnie codzienne zabieranie go na noc do domu po za tym rozrusznik już daje znać że kradnie prąd bo mi radio resetuje i licznik jak go pale rano.
Powiem tak do pracy mam około 6 km w dwie strony 12 czasami zakupy itp w miesiącu robię około 450 km chce kupić większy akumulator żeby dłużej trzymał. Co mi poradzicie co wy byście zrobili na moim miejscu.
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-01-31, 15:24
Siema
Czy coś mi kradnie prąd to nie wiem czasami radio mi mruga jak by się chciało same włączyć gdy chcę zapalić auto może tam jest problem lampkę w bagaju odłączyłem bo nie gasła.
Akumulator służy mi już prawie 5 lat a nie wiem ile miał go jeszcze poprzedni właściciel. Problem w tym ze mi zamarza jak są mrozy muszę brać go na noc do domu żeby rano do pracy pojechać. Chce kupić cit większy aku ale nie wiem jakie są alternatory większe niż mój 70A regulowany sprężyną co by dał rade pod ładować.
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-31, 15:40
mysle, ze wystarczy zmienic aku, alternatora nie ma sensu. Jeśli bedzie zdrowy aku, to nie bedzie brakowalo pradu. Ewentualnie mozesz zregenerowac rozrusznik, jesli uwazasz ze jest do kitu, ale to i tak ja bym zrobił po wymianie aku, bo moze poprostu aku ma za mały prad rozruchowy poniewaz sie zużył. Ale dla pewnosci można za pomoca miernika sprawdzic czy rzeczywiscie nie zjada cos pradu.
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-01-31, 15:48
Sprawdzić aku miernikiem tzn rozumiem podłączyć miernik pod klemy i wyciągać po bezpieczniku i patrzeć co pokazuje miernik?
Dodam że kiedyś mi przy podpinaniu klem leciutko zaiskrzyło dobrze widziałem iskre na klemie bo Ciemno rano było to oznaka że coś kradnie prąd?
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
to normalne ze iskrzy jak podpinasz klemy , jak nie iskrzy to cos jest nie tak podlacz miernik na pobor Amperow i zobacz ile pokarze ,najpierw sprawdz na alarmie jak masz ile Ci pobiera na otwartym i zamknietym , a potem reszte
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-01-31, 20:23
Miałem alarm jak kupiłem auto ale jakiś był chyba nie oryginalny bo mi bardzo szwankował i mi go wymontowali z venciaka. Jutro jak nie będzie padać będę sprawdzał miernikiem co i jak od dwóch dni odwilż i bez zabierania aku na noc do domu pali z rana z pierwszego strzału. Mam taki zwykły miernik za 15 zeta chyba mnie za bardzo nie oszuka.
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-02-02, 15:48
Wczoraj zabrałem aku na noc dla bezpieczeństwa bo trzy dni palił z pierwszego strzału. Po dziesięciu minutach od postawienia go w chacie sprawdziłem go miernikiem miernik pokazał 14,01 po kolejnych 10 min 13.30, jak podpiąłem prostownik to pokazał 2 ampery zgłupiałem i nie wiedziałem czy miernik mnie nie oszukuje. Zostawiłem go pod prostownikiem od 20 do 5 rano i amperomierz pokazywał prawie 0,5 A. pojechałem do pracy i pół godziny temu zrobiłem pomiary na aucie:
w spoczynku aku 13,75
obroty około 1000
na zapalonym 15,88
na postojówkach 15,55
krótkie 14,73
Nie wiem co jest grane miernik w ciula wali? Czy alternator go przeładowuje?
Miernik i prostownik :
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
napiecie spoczynkowe w pelni naładowanego akumulatora wacha sie +\- 12,65-12,80V
najlepiej sprawdzać po nocy ... nie po kilku godz. od zgaszenie bo normalne ze będzie większe napięcie
qbas190 napisał/a:
na zapalonym 15,88
na postojówkach 15,55
krótkie 14,73
coś jest nie tak nie ... obciążona w pełni sprawna instalacja ma 14,1-14,5 V
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2013-02-02, 16:48, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-02-02, 17:05
Chyba mnie miernik oszukuje skoro prostownik pokazuje pobór 2A do naładowania aku a miernik że aku ma 13 V w poniedziałek kupuje regulator napięcia na alternator i pojadę do kumpla sprawdzić jego miernik przed wymiana regulatora czy pokaże te wartości co mój miernik.
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-02-05, 23:44
Siema pisałem wczesniej, że chciałbym wiekszy altek i aku jednak zostaje tylko opcja nowego aku jaki moge kupic najwiekszy pod alternator 70A? tylko oby do wypłaty i troszku po wymieniam w alternatorze i rozruszniku. Mam zamiar zrobić światła na 3 przekaźnikach, myślę też aby rozrusznik tez dać pod przekaźnik, no i marzą mi się te cztery stopy co większość już pewnie formuowiczy posiada.
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
qbas190, akumulator możesz dać jaki chcesz, kwestia tylko tego żeby Ci się wymiarowo zmieścił... a po co rozrusznik chcesz dawać na przekaźnik, a co do 4 stopów to niewygórowane marzenia ;p 15 minut roboty ;>
_________________ Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-02-22, 11:00
Siema wymieniłem wczoraj szczotkotrzymacz (29 zł z rabatem) i mój miernik pokazywał znowu 16 V pojechałem dziś do kolegi i wszystko jest ok 12,75 V na zgaszonym i 14,40 V na zapalonym mój miernik poleciał na złom
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Silnik: 1.9 GTD AAZ Pomógł: 36 razy Wiek: 37 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 1323 Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2013-02-23, 12:53
4 stopy dobra sprawa proste do zrobienia i nikt sie nie czepia, a co do 4 pozycji to zależy jak dwuwłuknowa żarówka siedzi w klapie, raz razi a raz nie
Silnik: 1.9 D
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 64 Skąd: k. Kętrzyna obecnie Mrągowo
Wysłany: 2013-02-23, 21:10
Z lampami to zacznę się bawić jak trochę śniegi stopnieją zbyt mocno mnie zasypało. No i jak będzie tuszkę czasu mam już dwójkę maluszków Hubert ma prawie cztery latka a Jowitka wczoraj skończyła roczek. Dużo bym chciał porobić mam klime którą chce założyć leży już prawie dwa lata ale czasu brak... środek na czarno mi się podoba może powoli w te wakacje pomodze
_________________ byl 126p byl 125p byl golf II jest wreszcie vento
Tak kurna czytam o tych stopach ii czytam, ze 3 tematy już z tym i ni ch****** nie czaje jak wy to robicie. Ciągniecie kabel od stopu z karoseri do klapy tył czy tylko łączycie te 2 lampy w klapie? I skąd wtedy wziąć prąd do stopu? Oświećcie mnie proszę bo już się kompletnie pogubiłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum