jutro ma do mnie podjechac i zobacze sam
mysle ze to brat poniewaz:
1. koles co sprzedaje vento mowil ze wczesniej mial golfa 1.9TD i ze go sprzedal i ten ktos go nadal ma i ze tez jest w takim super stanie
2.koles ze stacji mowil ze ma golfa od tego Pana co ma Vento i ze bardzo dobrze sie trzyma
3. koles ze stacji ma passata b5 tdi 130km i mowil ze kiedys sie z tamtym spotkal co ma vento
i ze szli leb w leb
4. wlasciciel vento powiedzial dzis podczas rozmowy telefonicznej ze kiedys probowal sie z passatem brata co ma 130km i ze szly podobnie
To chyba wystarczajace argumenty...
Pomozcie mi wymyslec cos jak jutro z kolesiem gadac aby albo przylapac go na bledzie albo jakos zagiac,ok?
a pozatym czy nie jest ryzykowne kupowac auto z juz wstawionym chipem? jak sprawdzic czy wszystko jest ok?
Ostatnio zmieniony przez maddog 2008-10-25, 20:25, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-10-25, 20:26
Jaaa, ale wenezuela się nam zrobiła, brat brata itd. Jedź na inna stację diagnostyczną i podłącz go pod kompa, sprawdź co się należy i już. A jak naściemniał niech spuści ostro z ceny Chociaż za tą cenę na tym wyposażeniu, to nie jest źle, zobacz na Allegro jak stoją takie Ventki z taką opcją.
tylko ze teraz zapewnienia o wymianie paska rozrzadu 8 tys km temu i innych duperelkach juz nie sa tak samo wiarygodne,poniewaz robil je wlasnie na tej stacji diagnostycznej i ma ich pieczatka podbite
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-25, 20:39
Tu jest mój dowód rejestracyjny...tam masz zaznaczone ABS-to jest mój kod silnika...jeśłi w tym miejscu będziesz miał AFN (zamiast ABS) to na bank jest tam 110KM
różnią się tylko trzema elementami blacharskimi...
Z zewnątrz może... Wewnątrz jest znacznie więcej różnic, m.in. podłokietnik, automatyczne pasy, inna kierownica, inny schowek pod airbaga, jeśli ma automata, to w liczniku pokazuje wybrany bieg - niedawno było o tym na forum, jak ktoś sprzedawał Vento. ...i wiele, wiele jeszcze innych różnic...
Ale nie piszemy tutaj o różnicach pomiędzy... A o tym, co na początku.
maddog napisał/a:
poniewaz robil je wlasnie na tej stacji diagnostycznej i ma ich pieczatka podbite
chodzi Ci o książkę serwisową?
Jeśli tak, to pewnie, że nie będzie, bo kto w Polsce serwisuje stare auta w ASO...?
-zabójczo drogo...
Tu jest mój dowód rejestracyjny...tam masz zaznaczone ABS-to jest mój kod silnika
W tych starych dowodach może i jest wpisane, chociaż tgeż nie zawsze...
A wnoych tego nie ma, a też i nie ma napisane często, jaka moc, tylko np. 1.8 i koniec. Wszystko zależy kto jak podał w wydziale komunikacji, lub jak było to zapisane w karcie pojazdu.
Także tym nie ma co się za bardzo sugerować, bo nie zawsze to jest tam napisane. U mnie w dowodzie, tym nowszym widnieje tylko zapis: 1.8, a rubryce moc jest tylko wpisane 55kW. Lecz często-gęsto tego tam nie ma.
A poza tym już się nie wpisuje numerów silnika do dowodu, bo silnik jest częścią wymienialną już.
_________________ Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2008-10-25, 20:45, w całości zmieniany 1 raz
po krotkiej rozmowie okazalo sie ze to 90km po chiptuningu w niemczech
Niech poda oznaczenia literowe a nie mowi, ze to po ćip tjuninku itd. itp.
krzeszak napisał/a:
To jest chyba 110 Km...zobaczcie miejsce między zbiorniczkiem płynu a pompą hamulcową. 110KM ma jaakies tam ustrojstwo...a 90 już nie...
Chodzi wam o pompe ABS? Zaznaczcie o co chodzi bo jesli to to....
to musze Was zmartwic. Mam silnik 110KM 1Z Tez mam u siebie takie cos, a silnik jest 1Z. Generalnie jest smiesznie bo na niemieckim briefie, miejsce z moca 66kW jest przekreslone i napisane ze mam 77kW i pieczatke dali. W dowodzie rejestracyjnym mam wpisana moc 77kW. Silnik 1Z i 77kW, brawa dla urzednikow
Takze, czekamy na kod silnika, a nie obiecanki cacacki wlasciciela I czy ma tarcze hamulcowe z tylu?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ostatnio zmieniony przez bradley 2008-10-25, 20:45, w całości zmieniany 1 raz
maddog, - słuchaj jeśli twoje przepuszczenia o powiązaniach rodzinnych właściciela vento i gościa z diagnostyki sa prawdziwe to brachu teraz to nie mozesz być niczego pewny równie dobrze veto mogło przyjechać w kawałkach a motor ma 500tys.na stukane ,decyzja należy do Ciebie ale ja bym był bardzo ale to bardzo ostrzony co do kupna tego auta .
Jesli sie zdecydujesz sprawdź blacharek dokładnie ,tak jak kolega Tygrysisko, podał Ci linki na co zwrócić uwagę , popatrz na szpary miedzy dziwami ,daty na szybach ,dodatkowo tabliczkę z bagola i spod maski ,co do silnika sam nic nie zdziałasz tu trzeba naprawdę fachowca,albo zaufany dobry warsztat diagnostyczny,który bezinteresownie sprawdzi wszystko dogłębnie ,bez tego w tej sytuacji ani róż ,ewentualnie odpuść sobie autko bo to trochę śmierdzi... przynajmniej dla mnie
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2008-10-25, 20:49, w całości zmieniany 1 raz
koles nie ma wpisane bo sciagal auto w styczniu z niemiec
on ma w ksiazeczce serwisowej wpisana wymiane roznych pierdół i rozrzadu i podbite pieczatka stacji diagnostycznej
nie weim czy celowo robia w konia czy akurat tak wyszlo a koles ma naprawde zadbane Vento
Ostatnio zmieniony przez maddog 2008-10-25, 20:47, w całości zmieniany 1 raz
Ale tu nie chodzi o moc tylko o oznaczenia silnika
To też podkreślam raz jeszcze, że w nowych dowodach nie ma wpisanych już numerów silnika.
maddog napisał/a:
nie weim czy celowo robia w konia czy akurat tak wyszlo a koles ma naprawde zadbane Vento
Nie pozostaje nic innego, jak wziąść auto i zaprowadzić do niezależnego warsztatu, niż ta stacja diagnostyczna. Bo właściciel auta z właścicielem tej że stacji mogą być w zmowie i robić Cię w konia. Podjedźcie to innego warsztatu i wtedy bedziesz miał opinie od fachowca, który będzie "nie w temacie"
wiec zrobmy liste tego co mam sprawdzic:
1. Czy pojawia sie przy przebiegu napis total
2. Szyby czy takie same[jak wyglada oznaczenie szyb tzn tylko firma czy jest tez data?
3. Szpary pomiedzy blachami
4. Nr silnika z bagaznika i tabliczki pod macha[zrobie fotke i wstawie na forum]
5. Dowod rejestracyjny
cos jeszcze moge sam sprawdzic?
w książce serwisowej na pierwszej stronie jest taka sama plakietka jak w bagażniku a przynajmniej nowina być ,tak jest u mnie, jest zarówno wartość KW jak i oznaczenie silnika jesli tego nie ma to coś podejrzane...
a tak wygląda serwisówa
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2008-10-25, 21:05, w całości zmieniany 1 raz
Nr silnika z bagaznika i tabliczki pod macha[zrobie fotke i wstawie na forum]
Naklejka na plastikowej oslonie rozrzadu. Jak byl sprowadzany to na briefie i karcie pojazdu tez jest wpisany numer silnika.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ok zrobie te fotki
a na stacje pojade ,jezeli jutro wyjdzie wszystko ok do Koszalina,bo poki co wynajmuje dom w Bialym Borze,stacja jest tez w Bialym Borze,oprocz tego jest tylko jeden malo kumaty mechanik i koles od Vento mieszka 4km od Bialego Boru
-spód auta - jak wygląda podłoga, jak tłumiczki, jak katalizator, jak złącze elastyczne
-czy wszystkie lampy - z przody, z tyłu i po bokach są oryginalne, czyli napis: HELLA
-czy normalnie załącza sie wentylator, pokazując przy tym 90 stopnii na liczniku - czyli wskazówka ma stać pionowo.
spodu poki co nie obejrze bo nie mam dojscia ale w tygodniu napewno
lampy sprawdze,naklejke i dokumenty sprawdze ale czy 90stopni to nie za mało na wlaczenie wentylatora? Pamietam ze jak zeswapowalem w vectrze silnik z 1.8i na 2.0 to chlodnica miala nieco wiecej pracy bo zostala z 1.8 ale wentylator wlaczal sie dopiero przy ok 95stopni
Jeśli człowiek o którym piszesz nie pali się ze sprzedazą
Ale 110 konne dieselki to raczej rarytasik. Więc nie ma co czekać, jeśli blach i silnik wporzo to nie zastanawiaj się.
Jesli faktycznie jest to AFN... co nie zmienia faktu ze 90 czy 110 roznicy nie robi jesli silnik jest igielka i blacha w porzadku
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
. Generalnie jest smiesznie bo na niemieckim briefie, miejsce z moca 66kW jest przekreslone i napisane ze mam 77kW i pieczatke dali. W dowodzie rejestracyjnym mam wpisana moc 77kW
Poprawka. Nie 77kW tylko 81kW
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Ale 110 konne dieselki to raczej rarytasik. Więc nie ma co czekać, jeśli blach i silnik wporzo to nie zastanawiaj się.
Szczerze polecam AFN-a - choc conieco drożej naprawa (np wymiana sprzęgła: http://forum.vwvento.org/...?p=62423#62423) to i tak warto
Ja jestem zadowolony po prawie roku od zakupu.
Zgadzam sie co do blachy - dośc słaby element Ventylków
czesto gesto, wymieniaja dwumas na jednomasowke z 1Z bo jest za 300zl a nie za 1000.
Co do dzialania sprzegla to na dwumasie sprzeglo troche lzej chodzi, w 1Z bierze bardziej twardo.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-10-26, 08:33
mongi napisał/a:
Zgadzam sie co do blachy - dośc słaby element Ventylków
No niestety....blachy może nie są takie złe...powiedziałbym przyzwoite, ale niestety VW nie wystrzegł się kilku błędów...takich jak złe mocowanie podświetlania tablicy rejestracyjnej....nie najlepiej wyprofilowane nadkola które poszczają trochę syfu do błotników oraz nie zakrywają dostatecznie ich dolnej części, która jest wyprofilowana tak jak próg....zbyt cienka warstwa blachy w podłodze tzn tylko ty gdzie nogi trzymają wszyscy pasażerowie...błotniki-przynajmniej przednie trzeba niestety samemu od środka zabezpieczać gdyż VW nie zrobił tego należycie...podłogę też trzeba by odnawiać warstwą konserwacyjną co kilka lat i wymieniać słynne zaślepki.
Trzeba robić przeglądy blachy i ewentualne obicia na rantach od razu zabezpieczać
bo od razu zrobi się pryszczyca i wylezie na błotnik.
Miałem już kilka przebojów "blacharskich" ale wszystko ładnie wcześnie wykryte i nie widac zabezpieczeń, ale wiem jedno że jakbym to tak zostawił to miał bym dziurę w klapie i dwa tyle błotniki podjedzone, przednie błotniki do wymiany....a tak jest jak jest czyli ok. Niestety nie wszyscy mają czas i możliwości żeby sobie podziałać przy autku...a potem niestety widać tego skutki.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
silnik to AHU
jednak rezygnuje z tego auta
jakos koles malo przekonujacy byl i nie chce ryzykowac to raz
a dwa to poki co zastanawiam sie nad kupnem auta troszke tanszego bo wyszly mi dodatkowe wydatki i niestety
gdyby auto bylo faktycznie pewne i tdi 110km to bym jakos kase zakombinowal i go wzial ale...
Dziekuje Wszystkim za zaangazowanie i pomoc,jestescie DEBESCIAKI
Szkoda ze nie widzialem wczesniej tego tematu...na pierwszy rzut oka widzialem ze to jest 90 koni za nim zaczales miec watpliwosci i juz mialem pisac ale najpierw lepiej doczytac do konca a tam juz sie rozkrecilo...panowie Ventylomaniacy ja mam silnik AFN w ventylku w wersji gt i komputerem pokladowym..(mozna powiedziec ze swieca takiej wersji szkac ) ale zebyscie na przyszlosc nie mieli problemow i watpliwosci najprosciej poznac roznice 90-110km po kolektorze ssacym. AFN czyli 110km ma zawor recylkulacji spalin poziomo na kolektorze ktory u gory jest szeroko a nie jak w 90wystaje tylko kolanko do polaczenia rury od interkulera... pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum