Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-22, 21:26
Przewody od płynu chłodniczego.
Autor Wiadomość
browar1 
Zapalony Ventkarz
majster



Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 199
Skąd: Orneta
Wysłany: 2007-04-22, 22:33   

SPYRO wystarczy wykręcic swiece przylozyc zegar do miezenia cisnienia i zakrencic silnikiem i tyle . ale niewiem czy te wskazanie wyeliminują uszczelke. Do kanalów wodnych jest kawalek i pozatem jakby cisnienie uciekalo przez uszczelke to by walilo albo w kanaly wodne lub olejowe , albo na zewnątrz
_________________
Volkswagen Vento 1.8 GLX (55 KW)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-23, 00:10   

browar1 napisał/a:
przylozyc zegar do miezenia cisnienia

no właśnie o to mi chodziło :-) Trzeba mieć takowy a znając mechaników to pewnie słono sobie za to zażyczą...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-23, 19:06   

spyro napisał/a:
tzn jak w prosty sposób?

poprostu zamiast świecy wkręcasz specjalny zegar. Mechanicy takie cos mają ...

SPYRO: byłeś u mechanika, wiadomo cos na temat znikającego płynu???
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 10:49   

Tygrysisko napisał/a:
SPYRO: byłeś u mechanika, wiadomo cos na temat znikającego płynu???

narazie zrobili mi skrzynie biegów, tzn naprawili i wreszcie chodzi. CO do cieknącego płynu to ciekło na bank z węża, tzn obejma popuściła. Koleś dokręcając to dostał centralnie w twarz goacym płynem, bo obejma pękła i wszystko chlusnęło mu w twarz. Nie wiem jak to sie skończyło, ale zniknął mi z oczu i reszte dokończył inny mechanior. Mam nadzieje, że przez moje autko koles nie wylądował z poparzeniami w szpitalu.
Zobaczymy czy to tylko to było powodem, czy jednakjeszcze skąds leci (uszczelkapod głowicą). Ofgólnie pod autem widac było, że leci z tej obejmy aż na belce były krople płynu chłodniczego.

Dzisiaj znowu bez auta jestem bo ciągle mi coś trzeszczy przy ruszaniu i hamowaniu, chłopaki co byli na Spocie w Łodzi jadąc ze mną też to słyszeli, podobnie jak Theority myślałem, że to tłumik, ale to nie to jednak.

No i skrzynia jak mi teraz chodzi, jak marzenie i wreszcie mogę biegi zmieniać i ruszać z jedynki :-)

Wracając do płynu cieknącego, pojeżdżę tydzień i zobaczę czy to to było powodem cieknięcia... Mechanior wycenił mi wymianę uszczelki + planowanie itp na jak nic tysiąc zł... Także wolałbym aby to nie było to...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-04-24, 11:09   

spyro napisał/a:
No i skrzynia jak mi teraz chodzi, jak marzenie i wreszcie mogę biegi zmieniać i ruszać z jedynki

a co się popsuło i ile to kosztowało ? :P
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 11:15   

Nie mogłem wrzucić jedynki i ogólnie strasznie ciężko zaczęła chodzić skrzynia
W sumie wymienili mi wybierak, tuleja plus coś tam jeszcze. Części 140 zł + robocizna 60 zł.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-04-24, 11:29   

no to jeszcze nie tak źle ;)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 11:46   

theority napisał/a:
no to jeszcze nie tak źle

no dla mnie źle, bo musiałem wysupłać ponad 200 zł (doszło parę bzdurek po parę zł, w sumie zostawiłem w serwisie prawie 300 zł), tak niespodziewanie...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-04-24, 15:40   

spyro napisał/a:
no dla mnie źle

nie tylko dla Ciebie źle :(
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 16:37   

marmarmarek, około 120stopni i juz przegżanie?? i 110stopni i nadmuch sie dopiero włącza tak że to zle?? :co?:

[ Dodano: 2007-04-24, 16:39 ]
:gafa: uuuuu nie ten temat sorki :burak:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Hemi77 
Ventofan
V8 i jazda...


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 172
Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-04-24, 16:42   

wentylator powinien sie wlaczac przy ok 95 , jak jest powyzej 100 to sie zaczyna gotowac a chyba jasne jest czym to grozi :bojesię:
_________________
Hemi.
Buduje HOT ROD-a.
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 16:42   

aaaaa nieee Ten lecz stronka wcześniej :lol2:

[ Dodano: 2007-04-24, 16:45 ]
ooo masz :boisię: to może czujnik włączajacy wentylator umiera bo niby dlaczego tak pózno załancza??
:bezradny:

[ Dodano: 2007-04-24, 18:44 ]
Hemi77, ?? ?????? :co?:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-24, 18:47   

Hemi77 napisał/a:
wentylator powinien sie wlaczac przy ok 95

potwierdzam, ja mam tak samo
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 19:09   

Kumpel jezdzi na Taxsie venciaczkiem (sadysta)ale wiecie panowie duze przebiegi dzienne i pytał mnie czy mi sie czasem venciaczek nie grzeje i czy mi sie włącza nadmuch dopiero przy 110stopniach potwierdziłem bo myslałem ze to normalne ale czyzby nie?? :co?:
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Hemi77 
Ventofan
V8 i jazda...


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 172
Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-04-24, 19:45   

oj Niepolski ale sie namieszalo :gafa: heheehe ehehhe e ehe e heh e e eeeee

moze masz czujnik padniety , albo ktos grzebal w zegarach ( jakies biale tarcze np.) i wskaznik przeskalowal , i teraz tak pokazuje...
_________________
Hemi.
Buduje HOT ROD-a.
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 20:05   

Hemi77, białe zegary nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee przy zegarach jak mi wiadomo nie grzebano a czujnik jak by był padniety to chyba by wogule nie włączał yyy... chyba??tak??czy nie??
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 20:54   

Wentylator powinien włączyć się przy 90 stopniach...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 20:56   

spyro, hhmmm to dlaczego mi włacza sie przy100-110?? Śilniczki Spyro mamy idento wiec???
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 21:09   

Niepolski, jak dla mnie masz walnięty sławny czujnik temperatury, już parę osób tak miało, po wymianie jak ręką odjął. Poprostu Ci przekłamuje i pokazuje 110 a w rzeczywistości masz 90.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 21:17   

spyro, tzn??że czujnik temperatury przy chłodnicy do wymiany i bedzie po problemiku???
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 21:31   

nie, ten przy chłodnicy to czujnik od wentylatora, a czujnik temperatury masz
TUTAJ!
W tym poście wrzuciłem parę fotek co i jak plus opisik.

Aha i kup oryginał, w ASO SKODY będzie dużo tańszy a są praktycznie niezniszczalne, omijaj podróbek w stylu Hans Priest itp. Najlepiej oryginales ze Skody.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-24, 23:30   

spyro, niedosć że konkretyzm to opisy i fotki :OK: Hemi77, :OK: Dzieki Kolezko z LBTygrysisko, dawaj jedziemy po dwa takie moze znizke dadzą hehehe :D
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-25, 14:42   

120-i spory ubytek plynu z ukladu peknietym wezem...-to go moglo zabolec... :|
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-25, 16:51   

Tygrysisko, Widziałem ze pisałes cos o wymianie uszczelki pod deklem jaka to była??
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-25, 20:14   

Niepolski napisał/a:
jaka to była??

jaka by niebyła to i tak nic to ie da, tzn nawet po wymianie po dość krótkim czasie znowu się poci. Ja już przechodziłem chyba wszystkie możliwe i i tak jest syf :hmmm:
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-25, 20:48   

o to niema co sie z tym bawic?? moze chociaz na troche zda rezultat a koszt mały i godzinka roboty to nie duzo
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-25, 21:10   

spyro napisał/a:
jaka by niebyła to i tak nic to ie da, tzn nawet po wymianie po dość krótkim czasie znowu się poci. Ja już przechodziłem chyba wszystkie możliwe i i tak jest syf hmmm

rozwiazanie jest jedno-co wymiana oleju to wymiana uszczelki (umpel stosuje w golfie 2 i dziala :) ) albo zakonserwowany dobrze silnik-wybor urzytkownika ;)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-25, 21:53   

Niepolski napisał/a:
Widziałem ze pisałes cos o wymianie uszczelki pod deklem jaka to była??

Ja wymieniłem na najtańszą za bodajrze za 9zł taką korkową nie pamiętam jakiej firmy, to był poprostu najtaszy szajs i odziwo po niecałych 20 tys kmjest super. Tylko po wymianie nie dowalełem jej na hama tylko tak delikatnie i po 100-200km znowu dokreciłem ale tylko trochę, nawet do tej pory nie jest bardzo mocno dokręcona-poprostu tak z umiarem. Nawet jakbym teraz chciałbym ją dokręcić (pisze czysto teoretycznie) to myślę ze w każdej śrubie po obrocie jeszcze by zrobił. No i oczywiście przed wymianaą należy dobrze oczyścić silnik tzn miejsce gdzie będzie uszczelka. Oczywiście mechanicy radzą wynieniać na orginalna gumową-kosztuje 30parę zł, ale jak ja kupowałem to były tylko na zamówienie, a ja nie lubie czekac więc kupiłem co było., ale na dobrej korkowej ładnych kilkadziesiąt tysięcy da się zrobić.


Niepolski napisał/a:
Kolezko z LBTygrysisko, dawaj jedziemy po dwa takie moze znizke dadzą hehehe

Chodzi o czujnik temperatury??? Mój jest ok... Ja mam kumla co pracuje w centru motoryzacyjnym na spółdzielczości pracy (tzw górce) i mi sprzedaje z takimi ulgami jak hurtownikom, a w dodatku moj mochanior ma też spore znizki i jak sobie liczy płatności to do części nie dorzuca marży tylko swoja robociznę.

A teraz tak odbiegając od tematu. Fajno że ludzi Z LBN jest na forum coraz więcej, jeszcze troche i będzie mozna mini zlot zrobić....
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-04-25, 22:20   

Tygrysisko napisał/a:
jeszcze troche i będzie mozna mini zlot zrobić....

jeszcze trochę? chłopaki a na co Wy czekacie?
ja też zauważyłem że ostatnio coś Was sporo z tamtych stron na forum zagląda więc co za problem wybrać jakąś weekendowy dzień i spotkać się na jakimś parkingu?
jednoczcie się Ventomaniacy :OK:
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-04-25, 22:31   

Gavel napisał/a:
jeszcze trochę? chłopaki a na co Wy czekacie?

W sumie tak...
Niepolski, Respect, BabyXX, Kingu,Kadet ze świdnika(okolice Lublina), wiem że jest ktoś z Chełma i ktoś z Zamościa, ksywek nie pamietam(za co przepraszam) no i jeszcze moja skromna osoba, jakby nie patrzec 8 osób także ekipa jest.

GAVEL-dobrze prawisz :OK:
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-25, 23:15   

marmarmarek, rozwiazanie dobre pomysi sie na 100%Gavel, bardzo dobrze mowi nie ma na co czekac Tygrysisko, tak ze moze przy sobocie niedzieli na MC Donalda jakąs ustawke zrobimy na kawuche i bajerke????

[ Dodano: 2007-04-26, 01:56 ]
"jak dla mnie masz walnięty sławny czujnik temperaturyspyro, "od jakiego modelu skody??pewnie w sklepie beda pytali o model skodzianki pojemnosc silnika i takie tam wiec?? ??
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2007-04-26, 10:38   

Niepolski, leć po numerze części tak samo dojdą, ale najlepiej pójść z tym co go w aucie miałeś :OK:
a jest kilka rodzai :>
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-26, 12:24   

Niepolski napisał/a:
spyro, "od jakiego modelu skody??pewnie w sklepie będą pytali o model skodzianki pojemność silnika i takie tam wiec?? ??

Skoda Felicja. Zobacz jakiego koloru masz obwódkę na czujniku (taka plastikowa. Wystarczy że powiesz, ze chcesz czujnik do Felicji i powiesz jaki kolor obwódki.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Niepolski 
Zapalony Ventkarz
Grupa pościgowa LB



Wiek: 45
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 263
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-04-26, 18:48   

oki oki spyro a moze to nie czujnik a termostat????bo moze od tegobym zacza??Polibo, dzieks :OK:

[ Dodano: 2007-04-26, 19:50 ]
spyro, koleżko jak masz jakies fotki albo powiedz mi gdzie u nas w silniczkach znajduje sie termostat(na ktorej roze)???słyszałem ze niby trzeba pompe od wspomagania wyciagac zeby wymienic prawda to?? bo mi sie wydaje ze chyba nieeeeeee chociaz kto wie??
_________________
..serducho Vento...GRUPA LUBELSKA...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-26, 23:13   

Niepolski, poszukaj na forum bo o termostacie już nie raz było pisane...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,34 sekundy. Zapytań do SQL: 9