Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-09-26, 19:33
ale dziś odwaliłem wyjąłem bezpiecznik i dziś tak bawie się guzikami klimy pyk włączam i co widze wiatraki chodzą myśle co jest grane jak skąd??? ale sie kręcą
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-09-26, 20:05
Zresztą nie powiedziałem najlepszego dziś odebrałem auto z serwisu.
i wygladał tak jeszcze o 12
troche padaka mnie bierze, że nie bardzo moge sobie potestować bo przodu brak. Ciągle niemam tego wężyka :/
Więc zabrałem się za audio. wymiana i poprawki.
I tak do drzwi trafiły nowe pioneerki (przód) tył jakiś no name zreszta nawet nie zaglądałem, a z przodu nic nie pisze. dodatkowo w jednym z gofrów wychaczyłem rączki z sykaczami do tyłu :D:D:D. I tak mam głośniki w podszybiu, syki przy lusterkach, kolejne grajki w drzwiach przednich. Następnie syki przy klamkach z tyłu (ciekawe po co jak tam nawet mysli nie słychać od pioneerów na półce) na dole drzwi i jak już wspomniałem półka z tyłu. i kaloryferek za oparciem
Na załozenia czeka w kolejce jeszcze
i moja mała fabryka basu
;[ ;[ ;[ (choć już teraz mi go nie brakuje
no i zabawka z której się chyba najbardziej ciesze
i mój wypasiony panel już nic się nie upcha
i częsciowo dokończyłem składanie wnętrza
tyle na dziś, a jutro ............................................. zamieniam się w lenia
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-09-28, 22:04
dziś skończyłem furaka składać i poleciałem na jazde próbną.
Powiem tak kaszana jak pierwszy pomiar 20 sek do 100km/h
malucha miałem szybszego. 2 próba po regulacji linki gazu 16sek. gorzej jak 75KM
strzela w wydech jak wrc :/ czyli napewno zapłon do dupy ustawił, a coś mi się wydaje, że podczas zakładania rozrządu też coś mogło pujść nie tak i ząbek w jedną lub drugą uciekł. jutro wbijam znowu na warsztat.
Do poprawy mam wydech bo gdzieś przy końcu kolektora wali.
A na środe już gazownik ustawiony. troche się dziś załamałem tymi osiągami
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-10-22, 21:40
Znowu przód opuścił auto
ale nie tylko on
A wszystko przez to że ukończyłem prace nad swoim 100% 2E. czyszczenie po wycieku spod dekla nowe uszczelki. I zabrało mi się na zabawe farbą.
I tak mi się spodobał ten mat, że rozebrałem wszystko.
myśle jeszcze czy nie pomalować śrub i nakrętek na czerwono
Detal a oko cieszy.
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-10-22, 22:34
dodatkowo w przyszłym tygodniu zaczynam poprawki lakiernicze. a na koniec polerka, zakupiona kontówka z regulacją obrotów specjalny krążek polerski z boll'a i pasta coś jak farekla tylko lepsiejsza
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-23, 08:45
Ładnie ten czarny macik wyszedł
pablo170, jak będziesz robił te poprawki....masz jakiś sprzęt czy tak będziesz robił amatorsko...co będziesz robił Jeśli mozesz to odpowiedz w miarę wyczerpująco
I jeszcze jedno...czy za pomoca takiej amatorskiej, garażowej polerki da się świeży lakier wypolerować do oryginalnego połyski
Silnik: z pralki Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 421 Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-10-23, 10:47
Co i jak będe robił to opisze razem z fotorelacją, ale dopiero jak będe robił.
A co do polerki heh to z lakierem moge cuda taką metodą garażową. Bo tu nie chodzi o to gdzie to robisz tylko jak i czym. Pierwsze żeby się nie zajeb.. to trzeba mieć maszyne. Moze być kontówka byle miała regulacje obrotów. Następnie zaopatrzasz się w specjalne krążki do polerki, są 3 rodzaje twardości, przeważnie uzywa się tych średnich. Potem kupujesz paste polerską, tu wachlarz jest duży. Wszystko się obraca wokół portfela no i tego co chcesz zrobic. Najtańsza i moim zdaniem dobra do regeneracji troche zmatowiałego lakieru to orginalTEMPO z druchemy( czeski wyrób 100x lepszy od tej tandetnej podróbki z K2) tu cena ok12zł za tubke. Ja osobiscie na pierwszy szczał polecam G3 cena ok35zł za tubke ale efekt Cieszy oko. Ale są i dużo droższe pasty. Nie pamietam juz nazwy, ale z niemiec ojciec kiedyś przywiózł mleczko jeszcze za bajtla i tak leżało aż je chyba 3 lata temu znalazłem cena jeszcze w markach coś koło100marek gwarancja 10 lat temu wyszła. Pamietam do dziś polonez tak wypłowiały że aż szary był do połowy reszta zielona. Mówie a co mi tam szkoda nie bedzie szmatke wziąłem mleczko i przetarłem kawałek dachu. Salonówka normalnie zero śladu po rysach i zniszczonym lakierku. Od tego czasu przywiązuje wage do lakieru i srodków jakich uzywam. A w przyszłym tygodniu chyba dostane 100% wosk coś koło 50-60 zł za tubke ale podobno efekt powala. Więc się zobaczy
_________________ Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum