przy takich cenach chyba zostanę na razie przy swoim 1Z przynajmniej wiem czym jeżdżę na razie elegancko chodzi i oleju nie bierze prawie (od wymiany do wymiany jakieś pół litra możne trochę mniej)
Silnik: 1.9 tdi 1z Pomógł: 14 razy Wiek: 41 Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 799 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-12-23, 22:10
Rafik napisał/a:
czyli jak bym chciał wymienic silnik to lepiej na 1z niz na Afn-a tak
Rafik, piszę, że nie warto wymieniać 1Z na AFN jeśli ktoś chce mieć o 20ps więcej, u Ciebie jest zwykłe D więc trzeba by pogadać z kimś kto już coś takiego zrobił.
Arcaj napisał/a:
W AFN-ine masz dobre turbo(VNT) więcej wykręcisz z niego
Zadaj sobie pytanie ile chcesz wykręcić, jak już ktoś pisał wcześniej, na forum golfa jest kolo, który z 1Z pocisnął 200ps ale skręcili go na 180ps... ale jak ktoś ma jakieś super potrzeby to bardziej się będzie opłacało wstawienie ARL... uzbierajcie najpierw trochę kasy a potem uruchomcie wyobraźnię, nie na odwrót
czyli jak bym chciał wymienic silnik to lepiej na 1z niz na Afn-a tak
jeśli chcesz się bawić w swapa to oczywista sprawa ze lepiej kupić kompletnego AFN-a niż 1Z lub AHU bo masz odrazu trochę wydajniejsze wtryski i turbo ze zmienną geometrią.Ale koszt kompletnego AFN-a z włożeniem i podpięciem wszystkiego nie jest wcale mały jakby to mogło sie wydawać.Natomiast zamieniać 1Z na AFN-a jest kompletnym bezsensem,bo silnik jako goły słupek to jest to samo,jak już zmieniać to przynajmniej na 130KM AWX,ASZ i jest dobrą bazą na dalsze mody.Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz,tuning mechaniczny nie jest tani jeśli zamierza się modzić to trzeba liczyć się z wydatkami.Jak to mówią pierwsze koniki są najtańsze i najwięcej ich przybędzie,następne uzyskanie dodatkowych choćby 10/15KM to koszta wzrastają.
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-12-23, 22:13
u mnie wymiana silnika w najblizszym roku niestety bedzie konieczna wiec juz pomalu mysle o tym poniewaz juz nie dowierzam temu serduchu a nie chce sie rozstawac z moją ventką no niestety zycie
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2009-12-23, 22:17
slaw71, dzięki za objasnienie oto mi chodziło narazie to nie chodzi mi o jakies niesamowite osiągi autko ma jezdzic i moc AFNA póki co mi starczy No a mody w silniku to wiadomo że na to idzie kupa kasy . A modzenienie narazie nie dla mnie
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Ostatnio zmieniony przez Rafik 2009-12-23, 22:18, w całości zmieniany 1 raz
ja w swoim Venciaku 90km mam sportowy opływomierz razem z podajnikiem naprawde polecam wszystkim wystarczy tylko to wymienic i tak mu się zwiększa moment obrotowy że na 3,4,5 wyrywa z siedzenia jeszcze do tego mam założonego chipa żaden benzyniak do 180km nie ma szans na tych biegach.Sprawdzany na hamowni 145km jest naprawde czym depnąć!!!
nigdy nie kupuj chipa za 200-300zł bo tylko wyrzucisz pieniądze w błoto a nic nie poczujesz żeby ja dałem za wszystko razem z robocizną firmie tuningowej 2500zł
mimioł, musimy zweryfikowac rzeczywistosc w Katowicach
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
P.S. mimioł, szkoda ze nie masz jakiegos loga grupy 8 i 11. Byloby szybciej
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Vento 2.8 vr6 1-2 mnie odstawiło na 3 biegu go doganiałem na 4-5 już go w lusterku nie widziałem:)naprawde moment obrotowy na wysokich biegach jest $*^%*&%(
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
ja w swoim Venciaku 90km mam sportowy opływomierz razem z podajnikiem naprawde polecam wszystkim wystarczy tylko to wymienic i tak mu się zwiększa moment obrotowy że na 3,4,5 wyrywa z siedzenia jeszcze do tego mam założonego chipa ż
Jesli to wszystkie zmiany czyli... po co wymieniac przeplywomierz skoro to i tak nic nie da bo turbo swoje pompuje a komputer tak czy siak odczytuje maksymalny przeplyw powietrza,
oraz chip na seryjnym turbo i seryjnych wtryskiwaczach to ja w to nie wierze.
Btw. w jakiej firmie robiles? Aligator?
Co tam jest dokladnie porobione
Ile dmucha nominalnie suszarka i ile jest w peaku
Jakie dawki paliwa i jakie wtryskiwacze, pompa
FMIC?
slaw71 napisał/a:
też jestem ciekaw jak to wygląda
Stawiam piwo, ze inercja
mimioł napisał/a:
zwykły benzyniak nigdy nie dorówna TDI np.2.0 115km a 1.9 110km bez porównania
Moze umowie na sparing z Nexia?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
dobra niedowiarki wyśle wykres pamiętaj slaw 71 diesel nigdy nie wygra z benz na 1-2
Btw. w jakiej firmie robiles? Aligator? robiłem to w firmie z krakowa ProjectXs naprawde dobra firma polecam.
Poprosze tez o odpowiedz na reszte postawionych pytan
Moze masz AFNa a nie 1Zta?
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
turbine wszystko mam oryginalne na początku chciałem poprostu zwiększyć na turbo ciśnienie ale to za duże ryzyko nie powiem Ci teraz nazwy tego przepływomierza bo niewiem a nie chce kłamać on poprostu zwiększa dawke ale chip mam REMUS Powerizer kupiłem go okazyjnie 850zł od mechanika z firmy bo za sam taki chip normalnie trzeba dać z 1500-2000zł.
ooo widzę kolega mimioł co go na polskiej jeździe wyśmiałem z vr6
wstaw wykresy, filmiki, zdjęcia to się obada sprawę.
A krzyśjeruzal już wie jak cieżko jest coś wydłubać z 1z
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum