Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Majkel
Autor Wiadomość
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-12, 18:56   

krancowka kierowcy podaje mase na sterowanie silnika podnoszeniem szyb na odpowiednie piny silnika czyli w momencie wyciagniecia kluczyka ze stacyjki i otwarciu drzwi pasazerowie juz nie moga zamknac szyby a kierowca po otwarciu swoich drzwi jeszcze moze podniesc lub opuscic szyby w calym aucie, w momencie gdy otwarzysz i zamkniesz drzwi kierowcy siedzac w srodku juz nie mozesz sterowac wlacznikami sterowania szyb w srodku dopiero po wlaczeniu zaplonu mozesz zamknac lub opuscic szybe takie jakby zabezpieczenie zeby ktos bez kluczyka szybami sie nie bawil a z drugiej strony daje mozliwosc zamkniecia szyb po wyciagnieciu kluczyka i otwarciu drzwi przyciskami w drzwiach
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-12, 18:58   

aaa o proszę to ja nie wiedzieć takich rzeczy ;> ale jak już pisałem sterownik zrobiłem swój ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-01-12, 19:09   

w krańcówce drzwi same masy są :)
_________________
Vento OEM+
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-12, 20:15   

i masa pojawia się po otwarciu ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-01-12, 21:39   

smiem twierdzic ze raczej tak ze w momencie otwarcia pojawia sie masa bo wedlug schematow jest rozwierny czyli po otwarciu drzwi zwiera i podaje mase, bo tak organoleptycznie z miernikiem w lapie jeszcze nie sprawdzalem kiedy masa sie pojawia ale najbardziej prawdopodobne to ze po otwarciu na dany pin pojawia sie masa i w tym momencie silnik ma dwie masy i dzieki temu jest jeszcze mozliwosc pobierania zasilania bez zaplonu takie jakby podtrzymanie zasilania, tak mi sie wydaje :/
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-12, 21:48   

no to diodka będzie pod 12 V i krańcówka dają do masy i będzie świeciła się kontrolka ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-01-12, 22:22   

Panowie ale co za problem jest sterowanie masą z krańcówki dać na zwykły przekaźnik i przebiegunować na + do zapalania kontrolki. W krańcówce LP masz możliwość podpięcia się pod załączanie masy z drzwi kierowcy lub ze wszystkich drzwi w samochodzie w zależności pod który kabel się wepniesz.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-13, 10:12   

wojtas83, chodzi Ci o to że krańcówka LP może możliwość zbierania sygnału z każdych otwartych drzwi ?
ja nie widzę problemu żeby bez żadnych przekaźników po prostu diodę zwierać do masy krańcówką lub jeszcze można wziąć sygnał z buzzera w liczniku.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-01-13, 15:16   

Krańcówka:
1- stała masa
2-masa po otwarciu danych drzwi (np do kopertówek, do elektrycznych szyb)
3-masa po otwarciu którychkolwiek drzwi (np do lampki podsufitki)

W liczniku nie masz buzera, za bzyczenie odpowiada przekaźnik 36 w polu 9 przekaźników.

zerknij sobie na te stronki może ci pomogą.

http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

http://www.a2resource.com...CE2cluster.html
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2015-01-13, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-13, 15:20   

aaaaa sorry z tym buzzerem ! pomyliło mi się bo w między czasie rozbierałem licznik od laguny2 i tam był buzzer.

dzięki pawałek za rozpiskę ;)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-14, 16:34   

pawel66600, myliłeś się ;) dzisiaj rozebrałem licznik z mojego vento i proszę ;) bbbbzzzzzzzz


_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-01-14, 17:33   

to jest pewnie buzer który piszczy gdy nie masz ciśnienia oleju albo mało wody masz w układzie albo za gorąca jest, od otwartych drzwi jest przekaźnik 36 w europie, w USA 188 lub 4 zależy od wersji.
_________________
Vento OEM+
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-14, 17:35   

jesteś pewny na 100% że nie od drzwi ?? ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-01-14, 18:12   

na 1000%. W kostce licznika nie ma miejsca na przewód do bzyczka

_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2015-01-14, 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-14, 19:46   

Od oleju jest z tyłu licznika.
_________________

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-14, 19:48   

no to ten od czego ?:P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2015-01-14, 21:58   

Hormon, do vento liczniki robiły 3 firmy, VDO, TRW, MotoMeter. W VDO i TRW piszczek jest z tyłu widoczny bez rozkręcania. w MotoMeter v1 też jest z tyłu i widoczny bez rozkręcania ale w v2 jest już w środku tak jak na fotce majkela.

majkel widziałeś tą stronkę http://ck222.de/ ?
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2015-01-14, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-15, 19:28   

pawel66600, widziałem widziałem bardzo ciekawa jest :)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-01-15, 21:00   

majki, a umiał byś np, zrobić z licznikiem coś takiego ze jak włączysz zapłon to wskazówki prędkości i obrotów lecą do końca i wracają na swoje miejsce?
bo tak patrze na te Twoje mody tego licznika to jest ogień! :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-15, 21:19   

no przecież wrzuciłem swój filmik ;>

https://www.youtube.com/watch?v=hUsCpFThp00
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-01-15, 21:24   

to widziałem, w sumie nie sprecyzowałem troszkę :D tak zeby po zapłonie raz zrobiły taki ruch i tyle ;D bo idzialem tez ze przy zapłonie i po odpaleniu silnika sie tak robiło : ) i za ile byś coś takiego zrobić? :)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-15, 21:34   

no to tutaj pokazałem że jest to możliwe ale właśnie projekt dla mojego licznika jest taki że one robią jeden taki ruch i wracają a na dodatek podczas ruchu mają być czerwone a po zakończeniu przejść w kolor biały.
O $ na razie nie ma co gadać, mam jeszcze pracę dyplomową do zbudowania :zšb:
i ja sobie robię jeden taki moduł sterowniczy który będzie sterował centralką, szybrem, wszystkimi szybami i do tego kontrolkami w liczniku. A jeśli tak jak ty będziesz chciał tylko te wskazówki to troszkę inna bajka ale da się zrobić jak Ci się nie piekli ;)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-01-15, 21:39   

na spokojnie :) mi się nie pali :)
a moze bys wsadził te diody na te dzwięko czułe czy jak to tam sie wabi XD ? ze zmieniają kolor ? niby jedna kosztuje jakieś 80 zł XD
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-15, 21:41   

nie za bardzo rozumiem ? ;) kiedy mają zmieniać ten kolor ? ;>
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-01-15, 21:55   

ze w zależności od obrotów czy prędkości zmieniają kolor, nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale jest całkiem ciekawe, kiedyś o tym słyszałem
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-01-15, 21:56   

Heavy, nie rób choinki z vra, trochę bajerów owszem ale nie za dużo :P
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-15, 21:58   

tom cio, mi taka strzałka zmieniająca kolor od obrotów też się nie podoba :P

Heavy, Pewnie mówisz o tym ;> https://www.youtube.com/watch?v=qab5FpmLfx4

jak na razie to tylko ten jeden filmik widziałem :>
nie wiem jak on to zrobił jak mam jeden pomysł który może by się udał ;) takie coś też byś chciał ?? :P to już nie była by tania rzecz :P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2015-01-15, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2015-01-15, 22:00   

niee... zbyteczny bajer, ja bym tylko chciał te wskazówki co napisałem na początku tyle by mi stykało :) a z czego robisz dyploma? i kiedy zakladasz te zegary na swojego ventyla ! :D
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-15, 22:15   

na razie problem mam mały z wykonaniem pasków na kontrolki

trochę ich zrobiłem i jednak okazały się z małym błędem ;>

zamontować jako tak to chyba niedługo ale tak aby wszystkie kontrolki funkcjonowały jak trzeba to trochę dłużej bo kable trzeba ciągnąć, zbiornik spryskiwaczy przerobić i mam problem z rezerwą PB bo nie wiem skąd sygnał brać bo nie mam oscyloskopu żeby na aucie zbadać co tam się dzieje jakie sygnały itp więc muszę wykombinować coś innego ;p
aaa dyplom z elektrotechniki.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-01-17, 17:22   

Dupeczki :P

_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-09, 09:09   

Majstry xD mam pytanie, bo swap'owac nie swap'owalem. ale naszło mnie kilka refleksji.
Zamiar mam celować w dwa silniki 2.8 V6 audi lub 3.0 V6.
i teraz tak, rozumiem że cały osprzęt od silnika i skrzynia przechodzi, ale teraz tak,

- czy uda mi się sprzężyć dawcy sprężarke od klimy z moją resztą układu ?
- i adekwatnie pompe wspomagania i pompe hamulcową ?
- czy muszę rzeźbić na licznik audi czy da radę połączyć to z silnikiem z MK3 tak aby wskazania działały jak i kontrolki ?
- zwrotnice, chłodnicę też trzeba zmieniać ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-03-09, 10:37   

Co to na tym zderzaku jest naklejone ?
_________________

 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-09, 11:35   

majkel00230 napisał/a:
dwa silniki 2.8 V6 audi lub 3.0 V6.


A jak Ty niby chcesz silnik z audi do vento wpakowac ?
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2015-03-09, 11:39   

tak jak inni pchają ;p tu kolega nawet z nissana pcha xD
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
patryk1989 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.8VR6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 91
Skąd: Poznań
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-03-09, 12:33   

https://www.google.pl/sea...272%3B541%3B406

Jak na moje oko nie ma opcji . chyba że ryj przedłużysz :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 8