Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-04-24, 12:46
Minęło trochę czasu i niektórzy się trochę niecierpliwili, że nic się tu nie dzieje. A główną przyczyną jest po prostu brak czasu. Jak wcześniej obiecywałem teraz mogę pokazać moje nowe felgi Schmidt ML Retro 2x7.5J ET 25 2x9J ET15. Wczoraj odebrałem je po śrutowaniu, malowaniu proszkowym z brokatem i polerce rantów.
Wczoraj również odebrałem od spawacza FIMIC po przeróbce i zabrałem się do wstępnych przymiarek.
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-04-27, 23:14
Hmm Ja już bym się nie bawil w wymiane blotnikow, szkoda byłoby mi to robierac i potem znowu pasować wszystko, mogles od razu zaspawać i byłoby z glowy
Kółka super! Podoba mi się w nich, że ranty są takie same i nie widać mocno różnicy między 7,5 a 9j, jak np w borbetach. A ten FMIC czemu takie pozaginane żeberka ma? Myjką potraktowany?
z nimi akurat jest taki zonk ze przez tą wklęsłość są bardzo płaskie w otworze centrującym i osłona łożyska tylnego uniemożliwia założenie dekielka. zauważ w każdym vw na platformie mk II/mkIII to jest. lekko niedopracowane niestety
osłonkę można odpowiednio niewiele sklepać,Widziałem takie felasie na żywo ostatnio w wawie na audicy,robią dobrą robotę,naprawdę kozak i coś nowego nie oklepanego
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-04-28, 20:45
Hormon napisał/a:
To błotniki EU możesz mi sprzedać .
Hormon, Na razie nie mam zamiaru nic sprzedawać, bo jak by kiedyś były potrzebne to nie kupię błotników w dobrym stanie.
tom cio napisał/a:
A ten FMIC czemu takie pozaginane żeberka ma? Myjką potraktowany?
W sumie to ja go trochę załatwiłem, bo strasznie usyfiony przyszedł. Ale muszę poświęcić trochę czasu i co się da poprostować.
corek napisał/a:
Będzie kozak na tych obręczach tylko na 7,5j daj oponkę 165/40 lub 45
corek, jeszcze nie zgłupiałem do reszty, żeby takie oponki rowerowe zakładać, gdzie będę potem trakcji szukał Mack, piszesz o tych obręczach co slaw71, zapodał link
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-05-15, 15:38
Dziś w końcu znalazłem chwilę czasu i od razu skierowałem się do garażu, aby zabrać się za zaległą pracę Zostało jeszcze przypasować zderzak, ale widzę że bez cięcia się nie obejdzie niestety, na samą myśl o cięciu mojego zdesia US łza się kręci Tyle udało mi się dziś zrobić.
Wczoraj wpadły też oponki na przód. Więc jak by ktoś potrzebował dwie szt 195/45/16 to odzywać się na PW bo w niedalekiej przyszłości będą na sprzedaż roczne po przebiegu max 4000km
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-05-20, 15:51
Takie tam fotki z dzisiejszego dnia, teraz czekam na sylikonowe łączniki, żeby wszystko dokładnie spasować i pospawać na stałe. Zamówione też dodatkowe wskaźniki. Błotniki ori bez kierunków leżą już u blachmistrza na klepanie rantów i lakierowanie
No, no elegancko Te rury to jakaś nierdzewka czy zwykłe? I ile mniej więcej potrzeba? A i jeszcze jakoś nie podchodzi mi ta przeróbka IC, to ostre załamanie nie będzie jakimś dużym oporem dla powietrza?
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 42 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-05-21, 12:46
Rury są z kwasówki i po wszystkim pójdą w polerkę, żeby trochę, ożywić komorę swym połyskiem. Dokładnie nie mierzyłem ile potrzeba rur, ale wydaje mi się że ze trzy metry i duuużo kolanek (u mnie poszło chyba 14szt) Co do przeróbki IC to nie ma miejsca na zastosowanie jakiegoś łagodnego kolanka, bo przez klimę miejsca tyle że pasowanie jest na komarzą kuśkę zresztą nie tylko u mnie jest takie załamanie i inni też tak jeżdżą np. slaw71
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-21, 21:32
No niezła kanalizacja, ale trochę długi ten twój dolot, długo się będzie pompował Pokazywał mi kiedyś znajomy w 1Z jak miał dolot porobiony według własnej inwencji i było to spasowane idealnie i faktycznie najkrócej jak się da, ale patrząc teraz na twoje zdjęcia za cholerę nie pamiętam którędy prowadził rury. W ile niutów celujesz teraz?
Wojtas dwa razy nie będę pisał więc Wszystkiego Najlepszego Zdrowia Kasy na mody, wytrwałości z okazji dzisiejszych urodzin i jutrzejszego dnia dziecka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum