Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Paweł.M
Autor Wiadomość
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-02-06, 17:49   

Niedługo montaż chłodnicy oleju ;) . Podstawka i chłodnica już jest jeszcze tylko przewody.
fmic http://www.fotosik.pl/zdj...a1ea8b6462b1bda
Z racji tego,że zbliża się sezon motocyklowy pozwolę sobie pochwalic się skromnym gadżetem jaki sobie dziś kupiłem ;p http://www.fotosik.pl/zdj...26b4b0e335d049e
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-02-09, 21:28   

A tutaj małe porównanie ile dała pompa od Wojtasa :)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/38a9c85eadcac244
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2016-02-09, 22:48   

PawełM, ładne te kreski teraz są :oklaski: , ciesze się że jesteś zadowolony z pompy :D
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2016-02-09, 23:03   

Dobrze widze 193km? :mniam: :poklon:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-02-10, 14:38   

vwjanekvento napisał/a:
Dobrze widze 193km? :mniam: :poklon:

Tak :) 190km na turbinie z AWX 130PD :) . Jeszcze z ciekawosci wgramy ostrzejszą mape i może pod 200 podejdzie hehe
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
owcabee 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TDI
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 58
Skąd: ino
Wysłany: 2016-02-11, 00:09   

bardzo ladny wynik
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-02-14, 12:16   

Chłodnica oleju już zamontowana :)

http://www.fotosik.pl/zdjecie/e9ed2d6f74c75f3d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d48e8277189e192a
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-02-15, 15:35   

Dobra robota ;) 16 rzędowa z fmic.pl? Dałeś podstawę z termostatem? Bo mała ona nie jest i pewnie ciężko lekko jeżdżąc będzie ją dogrzać. Co to za FMIC?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-02-15, 19:57   

tom cio napisał/a:
Dobra robota ;) 16 rzędowa z fmic.pl? Dałeś podstawę z termostatem? Bo mała ona nie jest i pewnie ciężko lekko jeżdżąc będzie ją dogrzać. Co to za FMIC?

Tak 16 fmic kupiona na allegro. Podstawka też z termostatem mocal. Wszystko kupowane na allegro bo wygodniej :) , przewody dorabiane w rolniczym. Co zaobserwowałem:
-goniąc prędkosciami 140 + temperatura oscyluje na 95c. Jadąc przez zabudowany wolniej widac że temp wzrasta po czym spada jadąc szybciej. Gdy dotykam chłodnicy jest zimna jedynie jeden przewód jest ciepły.
Mam wrażenie że te (chinskie)wskazniki tak lipnie pokazują bo czujnik temperatury oleju jest wkręcony w podstawie filtra a tam puki olej dotrze to zdąży się podgrzać :) . Ale widać że chłodnica działa bo temp oleju spada a wczesniej było tak że cały czas wędrowała w gorę :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-02-15, 20:33   

To coś chyba masz nie tak :) Chłodnica oleju zimna? Ja miałem wcześniej to maleństwo ori z mk1 gti i przy pałowaniu ile wlezie temp oleju w 2.0 8v seria nie przekroczyła nigdy 90*. Aaa i miałem otwarty termostat non stop i już minutę po odpaleniu robiła się ciepła.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-02-15, 20:41   

[quote="tom cio"]To coś chyba masz nie tak :) Chłodnica oleju zimna? Ja miałem wcześniej to maleństwo ori z mk1 gti i przy pałowaniu ile wlezie temp oleju w 2.0 8v seria nie przekroczyła nigdy 90*. Aaa i miałem otwarty termostat non stop i już minutę po odpaleniu robiła się ciepła.[/quoted
Dlatego że miałeś otwarty termostat. W tej podstawce jest tak że przy 80c otwiera się częściowo a przy 90c pełne otwarcie. Dlatego nasuwa mi się my$l ze te wskazniki oszukują i olej sie az tak nie grzeje. Ale musze z tym dłużej pojezdzić
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-06, 13:03   

Nie miałem czasu żeby cokolwiek napisać ale gwint juz siedzi, letnie koło również no i jazda bez porównaia teraz :D . Mocnej gleby nie robiłem bo to na moje drogi bez sensu ale i tak jest nisko jak dla mnie. i kilka fotek z nudów:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/22fb2a493bf89df5
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c1e36c218b772ba0
Pod maską: http://www.fotosik.pl/zdjecie/bfe2661fdfa6e5f1
To i tak nie był v-max bo drogi zabrakło :]
http://www.fotosik.pl/zdjecie/395676b20e02ef63
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-12, 16:45   

Pierwsze przymiarki Turbiny GT2556V (Bmw 530D)
http://www.fotosik.pl/zdjecie/458cd5d386ad2b81
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-03-12, 16:51   

Ta przejściówka nie będzie wąskim gardłem? W ile potem celujesz? Kiedyś musimy się sprawdzić ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
cobramas 



Silnik: 1.8 ADZ +
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 894
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-12, 17:43   

no no ta fotka z licznikiem :oklaski:

piękne ventko :poklon:

jak ja wam zazdroszczę takich silników... :poklon:
_________________
VENCINKA :D

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=17272
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-12, 22:29   

tom cio napisał/a:
Ta przejściówka nie będzie wąskim gardłem? W ile potem celujesz? Kiedyś musimy się sprawdzić ;)

Celuje w jakieś 230-240 km bo na tyle są wydajne wtryski i jeśli tyle osiągne kończe z dalszymi modami. Co do przejściówki to sie okaże :) choc i tak te kolanko ma większą średnice niz otwór w kolektorze.
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 20:16   

Małymi kroczkami do przodu. Turbo już siedzi. Było dużo rzeźby z łapą silnika i gruszką turbiny ale jakoś się udało. Teraz kolejnym wyzwaniem jest spływ oleju który w org miejsce nie pasuje ponieważ turbo przez kolanko poszło niżej i jest na równi ze spływem, myślałem aby zrobić spływ do miski ale obawiam się że lustro oleju będzie za wysoko. Najlepiej było by zrobić otwór w bloku silnika w miejscu gdzie jest gwint na śrube ale przez takie coś przewiercić się to też wyzwanie... ktoś ma pomysł na spływ :D ?
http://www.fotosik.pl/zdjecie/cf6c19df30aa5b39
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6a50c4dbf8e2d8bc
http://www.fotosik.pl/zdjecie/fda259b8a753f411
http://www.fotosik.pl/zdjecie/42a97f314c73131d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/9ffb02ff7fc8ef64
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
Maro1116 
Niedzielny kierowca
Maro



Silnik: 1.9 TD
Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 97
Skąd: Niedźwiedza
Wysłany: 2016-03-16, 21:11   

No Grubo :oklaski: Mógł byś wrzucać zdjęcia tak żeby je było widać a nie linki do zdjęć :)
_________________
Moje Vento
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15144
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 21:15   

Maro1116 napisał/a:
No Grubo :oklaski: Mógł byś wrzucać zdjęcia tak żeby je było widać a nie linki do zdjęć :)

xD nie wiem jak hehe
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 22:03   

Pany mam dylemat z tym spływem oliwy ale... :D niech ktoś powie swoje za i przeciw, bo ja mam takiego pomysła :D :
Zrobie spływ oleju do miski najwyżej jak się da oczywiście, przy samej krawędzi .Możliwe ,że będzie na równi z lustrem oleju albo troszeczke niżej ale przecież jak silnik odpalony to pompa oleju ciagnie olej i te lustro oleju się obniża dzięki czemu będzie swobodny spływ oleju z turbiny a jak się silnik zgasi to i tak olej z turbo szybciej spłynie niż reszta. A jak silnik postoi i poziom się wyrówna to i tak przez spływ do turba oleju nie naleci xD. Przypomniało mi się ,że spływ oleju jest poniżej lustra w 1.8T i przecież nic tam się nie dzieje. Dawać swoje za i przeciw! :D
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-03-16, 22:41   

Miska z 1.6TD panie ;) I masz oryginalnie wyjście na spływ. Ja mam tak w ABF turbo i gra gitara, z resztą jak mogłaby nie grać, skoro golfy i passaty z 1.6td zrobiły tak chyba wszystkie kilometry :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-03-16, 22:43   

A do półosi nie będziesz miał turbiny za blisko?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 22:45   

tom cio napisał/a:
Miska z 1.6TD panie ;) I masz oryginalnie wyjście na spływ. Ja mam tak w ABF turbo i gra gitara, z resztą jak mogłaby nie grać, skoro golfy i passaty z 1.6td zrobiły tak chyba wszystkie kilometry :D

A skąd ja teraz miske z 1.6TD wezme. I tak musze swoja zdjąć bo uszczelka przepuszcza.
Czyli co, zrobie dziurke w swojej misce najwyżej jak się da, potem dospawam rureczke fi 8 albo 10 i przewodem gumowy połącze spływ z turbo do miski i będzie git?
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 22:47   

tom cio napisał/a:
A do półosi nie będziesz miał turbiny za blisko?

Już nie xD . Musiałem przerobić te kolanko co dorabiałem bo jak wsadziłem turbo na tamtym kolanku to tubo oparło się o pół oś i na szpilki nawet nie pasowało :D
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-03-16, 22:48   

A mało to na złomach stoi :P Dokładnie, zrób około 1cm od krawędzi miski i będzie ok. I ja bym tam dał fi12mm, ewentualnie 10, ori spływ też jest tego wymiaru.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2016-03-16, 22:50   

Olej nie spływa tylko jest tłoczony pod ciśnieniem przecież więc da radę, nawet po obniżeniu ciśnienia w turbinie. Gdybyś pokombinował nie zmieścisz kawałka ori rurki z AFNa od bloku żeby dalej dorobić customowy spływ. Domyślam się że będzie wyżej niż wyjście z turbiny ale wg mnie to nie będzie szkodziło, przecież turbina nie zachłyśnie się tym olejem, masz 2-4 bar ciśnienia to pchnie go wyżej.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 22:55   

No właśnie też tak pomyślałem że na spływie jest jakieś cisnienie i przepcha to. Ogólnie sprawa wygląda tak ,że jak przykręce spływ do tubo to będzie on w poziomie do org otworu w bloku i to mnie najbardziej niepokoiło i dlatego chcem do miski. Więc zrobię tak że utnę sam kruciec od spływu przykręce do turbo i wężem gumowym fi10 połącze do miski i będzie git. :p
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2016-03-16, 22:56   

jeśli będzie na tej samej wysokości nie baw się z miską tylko dawaj do ori otworu w bloku, bedzie dobrze
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-16, 22:57   

wojtas83 napisał/a:
jeśli będzie na tej samej wysokości nie baw się z miską tylko dawaj do ori otworu w bloku, bedzie dobrze

Ale miche i tak musze zdjąć bo uszczelka popuszcza więc zrobię do miski :)
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
pawelvw 
Vento to ja!


Silnik: Pasek 1,9TDI
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3791
Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2016-03-16, 23:23   

ale jak będzie na tej samej wysokości co napisał wojtas83 to po co się bawić w przerabianie miski i stwarzanie sobie dodatkowego problemu to tylko dodatkowa robota dla mnie bez sensu ale to twój projekt twój cyrk i małpy i zrobisz jak chcesz
_________________
rodzinne kombi :hahaha: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6426
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-19, 17:45   

Vento od dziś robi pierwsze kilometry z Turbinką GT2556V, oczywiście pojawiły się problemy wieku dziecięcego :) a mianowicie faluje doładowanie ,z dołu za dużo górą za mało i trzeba płynnie operowac gazem. Myślę,że nowa mapa załatwi sprawę .
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-24, 07:16   

No i stało się SILNIK do wymiany :( .
Wczoraj pojechałem do gościa na wgranie mapy ,jazda próbna (mapa źle wyszła )wracamy powoli tak 80km/h i nagle słysze ,że zaczyna coś pukać w silniku! myśleliśmy ,że to popychacz się zaciął bo olej niedogrzany 70C ale wróciliśmy zgasiłem czekamy itp. ale nic nie pomaga . Po kilkunastu minutach doszliśmy że to panewka na wolnych cisza po przegazówce jak schodzi z obrotów ewidętnie puka panewka. Smiech na sali wszystko było ok i raptownie puk puk puk hahah nawet silnik nie osiagnął mocy na tej turbinie i się przestraszył ;) .
Ma może ktoś dobry słupek na sprzedaż?
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-03-24, 10:02   

PawełM mógł byś wstawiać miniaturki fotek w postach?

Pozazdrościć mocy, szkoda że silnik odmówił posłuszeństwa, myślę że szybko ogarniesz temat.
_________________

 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2016-03-24, 12:20   

PawełM, Taniej wyjdzie całe auto kupić (golf 3, vento lub passaty), sam szukam silnika do passata i wybieram się po całe auto :P
Plus jest taki, że przy zakupie całego auta, odpalisz i sprawdzisz jak chodzi.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
PawełM 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 Tdi 1Z
Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 89
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2016-03-24, 14:19   

Dzis wymienie jeszcze popychacze na zaworach bo juz raz mi się zacięły i efekt podobny był. Na zimno klepie jakby własnie popychacz ale zobacze co bedzie po ich wymianie jesli nie popychacze to panewka jednak. Drugi silnik bede już miał jakby co to tragedi nie ma heh.
_________________
1z+ .Stage 1: 130Hp 309Nm :) . Stage 2: 147Hp 370Nm. Stage 3: 185Hp 457Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 9