Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Intercooler z tdi do td
Autor Wiadomość
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-11, 12:21   Intercooler z tdi do td

Nie wiem czy dobry dział ale piszę tutaj. Czy ic z tdi podejdzie bez modów do td? Czy trzeba coś przerobic? jak tak to co i jak?
Ostatnio zmieniony przez maciuchowiec 2015-02-11, 12:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-11, 14:03   

Kolektor dolotowy ma kolanko w drugą stronę (ale w td chyba jest przykręcane więc odwrócisz). Jak sprawa przy turbo to nie wiem.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2015-02-11, 18:40   

maciuchowiec, potrzebujesz kompletny iC z orurowaniem nastepnie musisz umocować Ic ka ja swojego przyspawałem tak jak fabrycznie lezy w TDI kolanko musisz odwrocic o 180 stopni jak masz egr to musisz go zaslepic ja zaslepilem wywaliłem rurkę harmonijkową a miejsce po niej równiej zaślepiłem zaślepką którą trzeba też przyspawac ;) ale ja musialem palnikiem grzac aby sruby puscily od tej rurki harmonijkowej :D a podłaczenie do turbiny p&p jak w tdi
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-11, 21:58   

a nie da rady tych zaślepek zrobić z jakiejś blachy i przykręcić tak żeby w razie czego dało się to wszystko złożyć do pierwotnego stanu?
I nie bardzo wiem o jaką rurkę harmonijkową chodzi, jakby ktoś mógł podesłać jakieś foto:)
I jeszcze jedno, może trochę z innej beczki ale...:) W pompie lda pod deklem jest jekaś uszczelka czy coś? Chodzi mi o to że chcę wsadzić pin od 1,6td i wcześniej sobie wszystko przygotować żeby nie było jakichś niespodzianek. Bo rozumiecie, bez Venta jak bez nogi :D
Ostatnio zmieniony przez maciuchowiec 2015-02-11, 22:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Aezmo 
Ventofan
Towarzysz Patryk



Silnik: 2.0 ABA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 27 Gru 2014
Posty: 112
Skąd: GWE
Wysłany: 2015-02-11, 23:09   

Na pewno będziesz musiał zmienić boost pina i zwiększyć dawkę, no chyba że chcesz wyrzucić pieniądze w błoto i stracić kilka KM :D .
I możesz od razu pomyśleć nad wydajniejszym kolektorem ssącym, od np. AWXa.

maciuchowiec napisał/a:
a nie da rady tych zaślepek zrobić z jakiejś blachy i przykręcić tak żeby w razie czego dało się to wszystko złożyć do pierwotnego stanu?

Da radę. Jeśli nie chcesz kupować gotowca za 30+zl z allegro możesz to zrobić po mojemu, dokładniej będzie Ci potrzebna szlifierka, wiertarka, wiertło 8,5mm do metalu, dwa kawałki blachy(na przykład 2mm, ale im grubsza tym lepsza) o wymiarach 4cm x 8cm


maciuchowiec napisał/a:
I nie bardzo wiem o jaką rurkę harmonijkową chodzi, jakby ktoś mógł podesłać jakieś foto:)



maciuchowiec napisał/a:
I jeszcze jedno, może trochę z innej beczki ale...:) W pompie lda pod deklem jest jekaś uszczelka czy coś?

Oczywiście, że jest.
 
 
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-11, 23:22   

a jak zdejmę ten dekiel z lda to później złoże na tą samą uszczelkę czy muszę nową dać?
 
 
barzowskister 
Kierowca eLki
Vento


Silnik: 1.9TD AAZ
Wiek: 29
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-02-11, 23:40   

Może być ta sama. Wymiana boost pina to robota na max 15min
 
 
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-12, 11:27   

Panowie, mam ori ic ale gość nie mógł znaleźć jednej rury która wychodzi z turbo na przewody, tej pierwszej. Ma ktoś z was takową na sprzedaż?
 
 
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-21, 10:41   

Icek założony, boost pin zmieniony i teraz pojawił się inny ,,problem'' Turbo zaczęło mocno gwizdać powyżej 2 tys. Czy to normalne? I czy mam się tym przejmować?
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2015-02-22, 02:05   

Szukaj nieszczelności w układzie dolotowym.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
maciuchowiec 
Autostopowicz


Silnik: 1,9 aaz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 13
Skąd: Dubica
Wysłany: 2015-02-22, 11:36   

A czy pomiędzy kolektorem ssącym a tym króćcem na górze jest jakaś uszczelka czy jest złożone na sucho? Bo u mnie było na sucho
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10