Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
zawieszenie przód mega problem :(
Autor Wiadomość
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2012-04-06, 08:40   zawieszenie przód mega problem :(

witajcie, problem polega na tym że: zaczeła strasznie bić kierownica,na wstecznym jest masakra robi prawie po pół obrotu :mur: strasznie zaczeło ściągać na prawo, a do tego jeszcze na dołkach i gdy puszcze na luz strasznie coś puka,dodam że wymieniłem wszystko prawie co sie dało tzn sworznie zwrotnic,końcówki kierownicze,stabilazatory,wyważyłem koła,byłem na szarpakach i gumy ok.... już nie wiem co mam robić, autem nie było uderzone nigdy, stało sie to z dnia na dzień i już opadają mi ręce:( czy to może być wina przegubów? Chłopaki pomózcie :( :( pozdrawiam.
 
 
kwazi30 
Niedzielny kierowca
kwazi


Silnik: 1.9TDI 97r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 86
Skąd: GDA
Wysłany: 2012-04-06, 09:58   

stawiał bym na przegłub u mnie kierownice z rąk wyrywało a nic nie było słychać
Ostatnio zmieniony przez kwazi30 2012-04-06, 09:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kwazi30 
Niedzielny kierowca
kwazi


Silnik: 1.9TDI 97r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 86
Skąd: GDA
Wysłany: 2012-04-06, 10:11   

a może tarcze krzywe
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-06, 10:13   

przegub jak jest w rozsypce to na skręconych kolach gruchocze i to wyraźnie słychać , sprawdź to podczas ruszania najpierw na max w lewo ruszyć potem na max w prawo i ruszyć wątpię żeby dwa na raz sie rozsypały
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Danielos 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 80
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-04-06, 10:37   

też myśle że to przegub, może ten wewnętrzny w skrzyni,jak na szarpakach nic nie wykazało to na przeguby bym sie nastawiał...
 
 
kwazi30 
Niedzielny kierowca
kwazi


Silnik: 1.9TDI 97r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 86
Skąd: GDA
Wysłany: 2012-04-06, 10:41   

wewnętrzny raczej nie siada prędzej zewnętrzny ale i tego nie można wyklucz
 
 
KondziorR 
Ventofan



Silnik: 1.8eLPeGie
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 128
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2012-04-06, 10:42   

Wątpię, żeby przegub powodował wychył kierownicy o prawie pół obrotu, sprawdź czy tarcz nie pokrzywiłeś, chwile Ci to zajmie a już będziesz miał coś do odhaczenia. Powodzenia ;)
_________________

 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2012-04-06, 10:53   

kwazi30 napisał/a:
może tarcze krzywe

tarcze jak krzywe to przy hamowaniu jest masakra raczej... :mysli:
po tych rzeźbach z zawieszeniem ustawiałeś zbieżność ??
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Danielos 
Niedzielny kierowca


Silnik: 2.0 AGG
Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 80
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2012-04-06, 10:53   

dziwne te objawy... łożysko na którym opiera się amor,sam amor pęknięty może być - zobacz jeszcze to i odhaczaj będziemy myśleć dalej ;)
Ostatnio zmieniony przez Danielos 2012-04-06, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzys9262 
Ventofan
vento mój drugi dom



Silnik: 2.0 2E 116km
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 141
Skąd: Mrozy
Wysłany: 2012-04-06, 12:39   

podczas hamowania to tak jak by lekko ustawało to trzesienie wiec to raczej nie tarcze... co zauwarzyłem ,miałem rozkrecony przegub wewnetrzny :mur: skreciłem go i wraz to samo,a juz miałem nadzieje ze to bedzie to... bo akurat z prawej strony był luzny...zbiezność była robiona zaraz po wymianie końcówek,a na skręconych kołach nic nie słychać,zadnego pukania, sprawdze jeszcze te amory może to one... mi już rece opadaja..eh :(
 
 
chopin87 
Ventofan



Silnik: 1.9 D 1Y
Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 154
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-06, 12:49   

ja tez mam bicie na kierownicy w sluzbowym aucie. jak podnioslem auto i krecilem kolem to w pewnym momencie bylo widac szarpniecie skrzyni. przyczyna? na pewno przegub wewnetrzny i prawdopodobnie brakuje jednej kulki. w golfie II mialem tak ze przy dodawaniu gazu bylo slychac pukanie a w sluzbowym zero efektow dzwiekowych.
_________________

 
 
kwazi30 
Niedzielny kierowca
kwazi


Silnik: 1.9TDI 97r
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 86
Skąd: GDA
Wysłany: 2012-04-06, 14:18   

koledzy a może łożysko się sypie luzu nie ma a może się zaciera albo mieli
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13