Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana progów i błotników
Autor Wiadomość
andRyou 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-22, 10:04   Wymiana progów i błotników

Witam!

Jako że na progach i błotnikach mojego Ventyla pojawiają się (i odnawiają) ogniska korozji, zdecydowałem się podjechać do blacharza żeby zbadał i wycenił sprawę. Stwierdził że wszystko do wymiany, bo ruda od spodu się rozpanoszyła. Za nowe elementy (progi i przednie błotniki), ich wymianę i lakierowanie (baza + bezbarwny) zawołał 800 zł. Co sądzicie o takiej cenie?

Ewentualnie może ktoś polecić blacharza/lakiernika w Łodzi?

Z góry wielkie dzięki!
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-22, 10:10   

andRyou napisał/a:
zawołał 800 zł

cena Dobra u mnie około 1000zł :) chyba że komuś na czasie nie zależy to za 300zł zrobi :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Rafik 
Vento to ja!

Silnik: 3.0 D 136KM
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3004
Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2011-11-22, 15:23   

cena przyzwoita ale zależy też jak on Ci to tam zrobi zaufany jakis majster i potrafi to zrobić czy podjechałeś do pierwszego lepszego któremu sie nudziło i załozył sobie warsztat co ??
_________________
VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-22, 18:51   

fakt kasa ładna ale jak ma to być fuszera to lepiej znaleźć kogoś droższego i pewnego ;) Ja w swoim golfie wymieniałem oba progi, lewą reperaturkę tył, malowanie błotników, drzwi i za wsio 1200 zł. Ale u pewnego majstra i czekałem miecha. Zastanów się dobrze nad wyborem!
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-22, 20:31   

Gość zrobił ładnie i nie mam na co narzekać :) Kolega pawlunio1987 też jest zadowolony z roboty tego majstra ;)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Aeternus 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1Z+
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 1273
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-23, 12:02   

hrubek18, no to w takim razie nie ma się co zastanawiać ;)
_________________
Moja szara gadzina :D
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=8101

Nowy nabytek :) A6 C5 2.7 BI_TURBO

http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=16461
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2011-11-23, 15:48   

Aeternus, za takie pieniądze to innym by się nie chciało z domu ruszyć :) u mnie nie było kawałka kratownicy w progu to wstawił ceownik dzisiaj będę zmieniał kapcie na zimowe i zobaczymy jak to się trzyma :D
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
andRyou 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-05, 11:30   

Odgrzebuję, bo niedawno zdecydowałem, że Vento zostaje jeszcze na przynajmniej kilka lat. Dlatego chcę wymienić progi i błotniki, zrobić zaprawki w pozostałych miejscach, wymienić rozrząd i amorki tył. Reszta jest OK - no.. sprzęgło już czasem poszarpuje, ale nie ma tragedii.

Zastanawaiam się czy nie zrobić od razu zabezpieczenia podłogi + ewentualnie pianka w progi - orientujecie się ile to może kosztować? Bo chciałem jakoś oszacować ten cały remont ;-)
 
 
zeniTh 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 V6
Pomógł: 25 razy
Wiek: 34
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 2171
Skąd: RSR
Wysłany: 2014-01-05, 12:02   

andRyou napisał/a:
Zastanawaiam się czy nie zrobić od razu zabezpieczenia podłogi + ewentualnie pianka w progi - orientujecie się ile to może kosztować? Bo chciałem jakoś oszacować ten cały remont ;-)


nigdy żadnej pianki się nie daje w progi, tak się robi jak chcesz się auta pozbyć żeby dziur nie było
wymienić progi, zrobić konserwację profili zamkniętych i to wszystko powinno wystarczyć na kilka lat

wymiana progów z malowaniem to koszt od 300 do 1000 zł za pare, zależy gdzie co i jak, jak dużo pognite i jaki macher to robi ;p
_________________
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-05, 13:28   

ja właśnie wymieniałem u siebie progi cały koszt razem z naprawą podłogi wymianą progów zewnetrznych odrestaurowanie progów wewnetrznych zabezpieczenie antykorozyjne za sama robocizne zapłaciłem 1500 zł plus koszt samych progów zewnętrznych 150 zł. zobacz czy podłoga nie jest pognita w moim przypadku w standardowych miejscach czyli tam gdzie sa gumowe zaślepki wszystkie były zeżarte :mur: jak pojechałem do warsztatu po wstepnej wycenie chciał 300 zł od strony plus progi dopiero jak sciągnął wykładzine oraz wycioł zgnite progi dopiero okazało sie ile jest roboty więc cena automatycznie podskoczyła bo nawet nowych progów nie było do czego spawać i powiedział jeszcze ze rok jazdy z takim stanem rzeczy to robocizna była by podwójna oraz mógł się nawet złamać i że udało mi się w odpowiednim momencie zrobić dlatego jeśli chodzi o progi rób jak najszybciej może z wierzchu nie bedzie tragedii ale w środku może być wszystko
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-01-05, 13:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
andRyou 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-07, 17:47   

zeniTh, słyszałem o konserwacji progów od środka poprzez wstrzykiwanie jakiegoś środka (pianki?), ale może coś przekręciłem.

hotdriver, a zabezpieczenie tylko progów czy całej podłogi? Czym to masz zrobione - jakiś bitex?

Byłem dziś u blacharza - obejrzał, pogadaliśmy, zapytał ile jeszcze chcę jeździć.. a że silnik zdrowy i stan mechaniczny auta OK, postanowiłem trochę zainwestować. Za wymianę progów, przednich błotników, lakierowanie dwojga drzwi i zderzaka przedniego, drobne zaprawki w różnych miejscach policzył 2k. Do tego jeśli chcę zabezpieczenie podłogi to 2300-2400. Nie ma lekko..
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-01-07, 18:01   

Cena raczej standard, robilem u siebie progi i uwierz mi roboty jest full, progi możesz zabezpieczyć od srodka owszem, kupujesz konserwacje w profile zamknięte najlepiej w puszce tylko rurke przyczepiasz i lecisz, korek jest z tylu za progiem, Ja osobiście to zrobiłem i mam z glowy tylko po prostu co rok wszystko dokładnie przeglądam i jeśli cos się pojawia od razu usuwam, i każdemu to zalecam żeby później sumy kosmiczne nie wychodzily, noi kieszen tak nie zaboli jak w tym przypadku ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-01-07, 18:15   

Jak nie zrobisz (zabezpieczysz) profili zamkniętych, tj progów, podłużnic, drzwi, tylnych błotników......(klapę i przednie błotniki też powinno się polecieć od środka).....nie ma sensu zabawa w konserwowanie.....wszystkie gumki w podłodze jak i progach trzeba wyciągnąć i z obu stron zabezpieczyć, a jak kwitną to wyciąć i zaspawać.

Niestety....niemcy zawiedli na linii produkcyjnej i trzeba po nich poprawiać, tylko często nie ma już czego poprawiać :(

Co do samej konserwacji....jeśli masz myjkę i sprężarkę......wychodzą groszowe sprawy.
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-07, 19:30   

andRyou, całe zabezpieczenie zrobił z wewnątrz i z zewnątrz, podłoga to samo pod spodem i od środka, a czym zabezpieczał to nie wiem pewnie jakiś bitumit poszedł ale jest baranek :D a w środku śmierdzi że szok choć z dnia na dzień coraz mniej
 
 
andRyou 
Kierowca eLki



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-01-08, 10:05   

Chłopaki, dzięki za cenne info. Chyba odżałuję kasę i zdecyduję się też na zabezpieczenie antykorozyjne. W najbliższy pn odstawiam Vento do blacharza..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 8