Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2011-12-28, 07:51
Jak się chcesz bawic na bogato to ładuj sekwencję, np
Stag-4
Wtryskiwacze Hana
reduktor Zavoli-N
dobry filtr FL np FL-02
W przypadku sekwencji, szukaj zakładu, który ściąga kolektor do nawiertu. Dobrze wczesniej widziec jakie instalki wypuszczaja i jak to jest wykonane, długości węzyków itp.
Jak chcesz taniej to załóż instalkę 2-giej generacji, chodź sa tu różne opinie z racji tego że 2E ma przepływomierz klapkowy i dwupunktowy wtrysk paliwa, ale da się to ogarnąć. W tym przypadku większe znaczenie ma raczej wiedza gaziarza niż dobranie komponentów, dasz staga, brc czy lovato itd i jakos to bedzie latało, potrzebny jest tylko człowiek, który nie zmuli auta i w tedy nie bedziesz musiał zrzucać po jakims czasie głowicy do regeneracji.
dzieki wielkie bylem dzisiaj u dwóch gaziarzy jeden zakladal mojemu znajomemu juź 4 instalacje i nie narzeka zaklada gaz od 15lat wiec pojecie ma i radzil mi tez sekwencje za 2100zl a zwykly gaz na pelen wtrysk za 1600 ale nie polecal tego a drugi gaziarz powiedzial ze to stary silnik z lat 90 i tu sekwencja niewejdzie tylko gaz na wtrysk za 1800zl wiec chyba niema wogule pojecia na temat gazu a gdzie o jego montazu
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-12-29, 19:56
dadus_88, dowiedz się najpierw jaki masz typ silnika, Jeśli nowszy ADY czy AGG to się nie zastanawiaj - tylko sekwencja.
Jeśli starszy 2E (93-94 rok) to nie wszystkie zalety sekwencji będą wykorzystane z tego powodu że to jest silnik z wtryskiem niesekewncyjnym, czyli wszystkie 4 wtryskiwacze działają jednocześni - tzw full grupa. I tak samo będą podawać LPG zawory gazowe. Za to pozostają inne zalety czyli brak miksera - zwężki w dolocie osłabiającej silnik i zminimalizowane ryzyko wystrzałów.
Czasem pojawiają się w 2E tudności z regulacją wolncyh obrotów na LPG - więc dużo zalezy od dobrego gazownika.
Cena 2100 jest oczywiście zachęcająca, ale musisz wpierw dowiedzieć się o komponenty jakie zakładają - a szczególnie markę listwy wtryskowej, bo to jest element podstawowy i jak założą dziadostwo to co rok będziesz zmieniał, co chwilę kalibrował itd. i wydasz zaoszczędzoną na paliwie kasę na gazowników.
Na glowicy masz wytloczony symbol silnika. Kolo 1 swiecy liczac od rozrzadu.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
To jak ADY to masz 2.0 na wielopunkcie. Brat ma takie samo i zmaga sie z druciarska instalacja 2gen przerobionej przez druciarzy na 1
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-12-29, 22:20
dadus_88, ADY to już ten nowszy wtrysk sekwencyjny, marki SIMOS, więc napewno instalacja sekwencyjna. SIlniki te chodzą też na starszej II generacji czy też na blosie, ale niema najmniejszego sensu się w to pakować bo ceny sekwencji nie są już zaporowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum