Wysłany: 2007-03-15, 20:40 Czasami musze dlugo kręcic
Samochód odpala mi bez zadnego problemu, ale czasami jak na chwile wylacze silnik i znow chce zapalic to kaszlnie i nie zapala i musze jakis 5 sekund kręcic zeby zalapal. Podkreślam ze dzieje sie to zadko, ale sie dzieje. Czujnik temperatury ok, ale zastanawiam sie czy to nie silniczek krokowy bo mam tez czasem problemy z wolnymi, poprostu czasem mu sie cos zawiesi i podczas jazdy na wolnych spada mi do 100 obr/min.
Czy to od silniczka krokowego?? jesli tak to prosli bym o instrukcje jak go wykręcic i przeczyścic
hmm powiem ci spyro ze ja caly czas jezdze na gazie. Odpalam tylko rano z benzynki i zaraz przelaczam na gaz i caly dzien pale z gazu potem. Moze to i to jest, a co o tym wiesz??
Mam podobny problem i przerabiałem juz rózne opcje począwszy od silniczka krokowego skończywszy na czujniku temperatury , niestety nic z tych rzeczy.Pozostało mi jeszce sprawdzic czujnik połozenia przepustnicy, ale najlepiej to podłczyc auto pod kompa bo inaczej ciezko jest wywrózyć
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-17, 16:16
Po pierwsze i najważniejsze. Nie odpala się z gazu silnika, który jest na wtrysku. Zawsze odpalam z benzyny. Oczywiście tez źle robię bo nir czekam nigdy aż się rozgrzeje, tylko dojeżdżam do konca mojej ulicy (parę set metrów) i przełączam na gas. ALe zawsze odpalam z benzyny, nigdy z gazu... Zobacz czy w takim momencie jak auto nie chce zapalić parownik nie jest przypadkiem prawie biały... To oznacza ze zamarza i dlatego nie możesz potem odpalić na żadnym z paliw...
U mnie zawsze samoistnie odpala sie na benzynie jest to wymuszone. kupilem cały wtrysk od seata i z niego cche wymontowac czujnik połozenia przepustnicy tylko mocowane jest to na jakies dziwne srubki niby torxy ale w srodu moja jeszce taki bolec ze zwykły torx nie pasuje. Jesli ktos wie czym to odkrecic to byłbym wdzieczny
Tez bede odpalal teraz z benzyny jak tylko wymienie termostat bo mi sie nigdy silnik nie dogrzewa . Dzieki spyro za podpowiedz jestem lamek i chcial bym sie dowiedziec gdzie ten parownik jest??
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-03-19, 00:02
jak swojego czasu latem jezdzilemi odpalalem z gazu, to zawsze mu lekko przy odpalaniu peedal gazu przycisnalem i odplal czasami szybciej jak n benzynie-ale tez nie polecam-wrocilm do systemu, ktory stosuje Spyro
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
wielkie dzieki za odpowiedzi ale czy nie chec mi zapalac przez to ze za wczesnie przelaczam na gaz?? czy jest jakis sposob zeby tak sie nie dzailo bo nie jestem pewiem czy te wasze porady byly odnosnie tego
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-21, 01:19
bebos, wiem na pewno ze takie sa objawy jak parownik zamarza...
Ogólnie oprócz tego sprawdziłbym: kable, świece, kopułka i palec. To z tańszych "zabawek"
Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 128 Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-04-19, 14:53
hm...... panowie ja mam podbną sytuację, przed założeniem też mi się tak działo a konkretnie, gdy zapale na benzynie i zaraz zgasze poźniej musi troche pokręcić, prawie wszystko wymieniałem świecem, kopułka, palce przewody i to samo, ja nie wiem czy ten typ to tak ma.
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2007-04-20, 09:37
cos wam powiem , rano tez dlugo krecilem zanim zaskoczyl , nowe kable , kopulka , swiece , itd. wiecie co pomoglo?
zmniejszenie przerwy elektrod na swiecach , teraz pali na dotyk -zimny czy cieply ,na gazie czy benzynie , jestem wery hapi ze taka prosta przyczyna byla i ze ja wykrylem
heheheee
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-20, 09:41
Panowie, to wy wcześniej nie mieliście zmniejszonej odległości> Ja odkąd pamiętam zawsze z świecami kupuje te jakby to nazwać? Przedłużki, które zmniejszają odległość...
JA juz wszystko wiem. bo jak samochodzik jest na gazie to parownik jest polaczony z nagrzewnica, bo zimny parownik to zly parownik ., a jesli silnik nie zdazy sie nagrzac to i parownik bedzie zimny (nawet lodowaty), a wtedy (tak slyszalem) zalewa swiece no i trzeba troche poczekac, aby znow odpalic. Ot i caly problem. Rozwiazaniem jest Nie dawa w piz.. jak jezdzi się na krótkie trasy, bo wtedy sie parowniczek mrozi szybciej.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-24, 21:44
No to CI powiem, żeo tym wiedziałem odkąd mam LPG, że nie można od razu na gaz przełączać, trzeba dać trochę czasu, ja zazwyczaj dojeżdżam do końca mojej uliczki na benzynie (100-200 metrów jak sądze), ale i to jest za mało, teoretycznie powinno się dużo dłużej, ale zazwyczaj to olewam,...
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-04-25, 00:58
teoretycznie, to sa takie instalacje, ktore przelaczaja dopiero po osiagnieciu bodajrze 50 czy ilus tam stopni... no alejak wiadomo-sa mniej oszczedne od naszych sterowanych manualnie... cos za cos (wujek taka ma w trojce i dosc duzo beny musi na miesiac tankowac...
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-04-25, 10:52
marmarmarek napisał/a:
teoretycznie, to sa takie instalacje, ktore przelaczaja dopiero po osiagnieciu bodajrze 50 czy ilus tam stopni...
a nawet praktycznie, wszystkie nowocześniejsze instalacje tak mogą mieć, zaś sekwencyjny wtrysk musi tak mieć. Oszczędność silnika na pewno, ale portfela nie, bo w takiej sytuacji w ogóle mi LPG niepotrzebne jak większość moich tras to max 10 km i wyłączam silnik... W ten sposób nigdy nie jechałbym na gazie tylko ciągle na benzynie...
Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 128 Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-05-09, 21:34
to jak to uskutecznić żeby tak się nie działo ? Już mnie zaczyna to denerwować, mam wrażenie właśnie jakby go zalewało, bo nawet jak przejade kawałek na gazie i zgasze go i pale po chwili na beznzynie to musi troche pokręcić, ale jak na beznynie przejade zgasze i pale to jest na dotyk, nie wiem co robić chciałbym to jakoś usunąć bop mnie wkurza ! Tka kolega mówił może zmniejszyc odległość od elektrody
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-05-10, 12:47
jjaarryy napisał/a:
Już mnie zaczyna to denerwować, mam wrażenie właśnie jakby go zalewało, bo nawet jak przejade kawałek na gazie
a moze ta instalacja nie ma odpalania z benzyny, tylko jak juz jechalo na gazie i ma odpowiednia temperature, to pali z gazu? wez podjec do gazownika jakiegos, co by Ci zmienil przelacznik-podejrzewam ze sama taka operacja droga nie bedzie i wtedy masz colkowite panowanie nad maszyna
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 128 Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-05-10, 13:37
Nie nie nie, silnik jest na jedno punktowym wtrysku, instalacja ma miesiąc czasu. A przełącznik jest standardowy, I - benzyna, II - gaz, III - automat. Może ktoś ma jeszcze jakieś sugestie ?? Czekam z niecierpliwością ?
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-05-10, 14:38
a no to masz tak jak ja... wiesz-po jezdzie na lpg (przynajmniej w moim odczuciu) silnik sie na benzynie juz nie bedzie zachowywal tak jak kiedys... ( u mnie nawet latem potrafi lepiej odpalic na gazie niz benzynie...) aktualnie odpalam na benzynie, pochodzi troszke i przelaczam na gaz-ale bez przygazowki, tylko recznie przelacznikiem (przekonala mnie sugestia ktoregos z forumowiczow, ze po co meczyc silnik na zimnym i gestym oleju)
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-10, 19:53
To że na gazie zalewa to wina tego że po odpalenie parownik się jeszcze nie nagrzał i tak się czasami zdarza, ja też ja zgasze szybko na gazie i parownik jest nie dogrzany to potem musze troszkę dłużej pokręcić ale na benzynie to luzik
marmarmarek napisał/a:
przelaczam na gaz-ale bez przygazowki
ja też tak robie. rozwala mnie jak ludzie w zimie na mrozie tuż po odpalenie dawają po garach i to sporo ponad 2 tys jak na moje oko ...to morderstwo...
Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 128 Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-05-11, 11:13
Chilunia, ale u mnie jest tak że: autko nagrzewa sie do 90 C i gasze go, ide sobie do sklepu na małe zkupy wracam, i pale go na benzynie i tak się dzieje że długo kręci nie odpala go nigdy z samego gazu, takze tak to wygląda. I cały pies tu pogrzebany nie wiem czemu tak jest
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-05-11, 17:44
jaki masz przebieg? i tylko i wylacznie na LPG faluje? moze swiece (na gazie potrzebna lepsza iskra) moze przewody wysokiego napiecia, moze kopulka z palcem, a moze tylko wystarczy lekko palec i kopulke oczyscic...) wiele "moze"
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 128 Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-05-11, 21:11
Przebieg ponad 200 000 km., bardzoi delikatnie faluje na benzynie, deczko rusza się wskazówka od obrotów, ale na gazie jest jeszcze gorzej. Świece śa nowe, przewody również tylko nie wymieniłem kopułki z palcem moze to to, choć wątpie.
miałem identyczną sytuację czy zgasiłem auto po 2 Km czy na full nagrzanym silniku miałem problemy z odpaleniem wymieniłem wszystko swiece,kable ,kopułkę ,palec filtry i nic .Ale dostałem olśnienia po wizycie u gazownika wyregulował mi instalkę i temat umarł śmiercią nagłą.Polecam jeszcze tego sprubować .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum