Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-01-19, 19:13
uruchamiasz je równocześnie z wycieraczkami więc jest pytanie co daje nadmierny pobór prądu: wycieraczki czy silniczek. Możesz odłączyć wtyczki po jednej i testować, przy okazji obejrzyj te wtyczki wiązki od nich bo mają ciężkie warunki na podszybiu i pod aku, może na którejś znajdziesz zwarcie. A jeśli w ten sposób nie nie ustalisz to następna w klejnosci do sprawdzenia będzie manetka z wtyczką.
Silnik: 1,9 TD 75KM Pomógł: 9 razy Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 308 Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-01-19, 19:55
na 100% jakieś zwarcie ... może jak nalewałeś płyn, to zalałeś wtyczkę przy zbiorniczku i trzyma wilgoć ... musisz szukać i przy spryskach i przy wycieraczkach (tak jak napisał pablomed)
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-01-19, 20:36
Ktoś mi powiedział, że to najprawdopobniej będzie zbiornik od spryskiwaczy, że w nim jest zwarcie od bodajże silniczka czy coś.
No jak będzie chwilka to sprawdze to co mówiliście.
Dzięki.:)
Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37 Dołączył: 19 Mar 2011 Posty: 228 Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-01-22, 22:16
Dziś miałem chwilkę i zerknąłem do auta okazało się, że jest przerwany przewód przy zbiorniczku od spryskiwaczy. zaizolowałem go i wszystko chodzi jak powinno:D
Znalazłem jeszcze dość gruby przewód czerwono/zółty, wiecie może od czego jest? wychodzi spod akumulatora i jest go zapasu ok 0.5 metra, be żadnej końcówki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum