Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem
Autor Wiadomość
kafell11 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1Y
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 46
Skąd: SOCHACZEW
Wysłany: 2012-01-29, 10:25   Problem

Witam, mam mały problem ze swoim VW. Otóż podczas jazdy najpierw opada z mocy a potem gaśnie. Jak stane i chce go odpalic to muszę pokręcić troche zanim załapie i tu jest na początku szarpanie silnikiem i po chwili puszcza po trasie ujade 5km i znowu to samo, ja podejrzewam filtr paliwa. Ma ktos mże jakies inne koncepcje co może byc nie tam powiem jeszcze ze po nocy rano zapala beż problemu. Vento 1.9D 1Y
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2012-01-29, 10:41   

Filtr paliwa, układ łapie powietrze, słabej jakości paliwo...
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
kafell11 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1Y
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 46
Skąd: SOCHACZEW
Wysłany: 2012-01-29, 11:06   

Ale problem zaczął sie jak temp. doszła do około -10 a wczesniej nie było tego problemu a wiec na moje oko powietrze w układzie odpada może i te paliwo bo teraz to nie wiadomo co sie tankuje
Ostatnio zmieniony przez kafell11 2012-01-29, 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wuster 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 7
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 2012-01-29, 11:56   

Miałem to samo w ubiegłym roku przy -15 st.Rano odpalił bez problemu a w trasie trzy razy gasł.Dodam że filtr miałem nowy(na starym filtrze nie miałem takiego problemu).Później dolałem denaturatu do paliwa i problem zniknął(niektórzy dolewają benzyny zamiast denaturatu). :dresik:
 
 
wally44 
Zapalony Ventkarz
wally44



Silnik: 2.8 AAA
Pomógł: 5 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 396
Skąd: skąpe/grodzisk maz
Wysłany: 2012-01-29, 12:23   

Dokladnie jak napisal wuster zmien filtr bo moze byc przypchany i ciulowej jakosci paliwo przy tej temp.moze je lapac.A troszeczke paliwa lub denaturatu mu nie zaszkodzi a napewno pomoze
_________________
wally44
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11702
 
 
kafell11 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1Y
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 46
Skąd: SOCHACZEW
Wysłany: 2012-01-29, 14:34   

nie no przy jaości polskich paliw lejąc normalne NO to grzech nie dolac troche bęzynki albo denaturatu przy takich temp. na wszelki wypadek do wychodzi na to że filtr jutro kupie i wymienie i odezwe sie.
Ostatnio zmieniony przez kafell11 2012-01-29, 14:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bob70 
Autostopowicz
bob70


Silnik: diesel
Wiek: 54
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2012-01-29, 20:50   

Jeśli masz filtr z podgrzewaczem to na uszczelkach morze łapać powietrze a najlepiej wez przezroczysty przewód podepnij miedzy filtrem a pompom wtryskową oczywiście dolot a nie przelew i wszystko będzie jasne


Ps.Ja zmieniłem na zwykły bez podgrzewacza i mam spokój .
_________________
bob70
 
 
Speedy68 
Niedzielny kierowca
VW Fan: Vento, Bora


Silnik: 1.8 ADZ '97
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 98
Skąd: Ustka
Wysłany: 2012-01-29, 22:15   

tak jak koledzy wyżej napisali takze wg. mnie to wina paliwa a konkretnie wody w paliwie. Z moich długoletnich obserwacji wynika iż w niepełnym zbiorniku skrapla się wilgoć którą zasysa filtr a ten w wyniku mrozów przymarza ograniczając przepływ ropy. Proponuje tylko dolać denaturatu i podgrzewać ew. obudowę filtra a na wolnych obrotach dynks wypłuka wodę i obędzie się bez wymiany filtra... :)
_________________
moja borka 2.3 V5 4motion 170HP...
 
 
wuster 
Autostopowicz


Silnik: 1.9 TD
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 7
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 2012-01-29, 22:28   

Tak na marginesie ile lejecie dynksu lub benzyny na zbiornik,żeby nie przesadzić,bo ja 0.5 dynksu,tylko że zapowiadają spore mrozy i nie wiem czy to wystarczy? :snieg:
 
 
arthur 
Ventofan


Silnik: D4D
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 115
Skąd: RF/Lbn
Wysłany: 2012-01-30, 08:40   

3-4 litry benzyny na zbiornik. Gdzieś już na forum było o tm pisane.
_________________
Kliknij --> www.pajacyk.pl
 
 
kafell11 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1Y
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 46
Skąd: SOCHACZEW
Wysłany: 2012-01-30, 10:11   

Powiem tak dzis juz mi nie odpalił a dokładnie załapał pochdoził z 5 sekund i zgasł i koniec podgrzewam filtr opalarka i od czasu do czasu kręce ale zero rezultatu jak na razie a na pełen zbiornik wlałem 3.5l benzyny i 3 setki dynksu a tu i tak lipa
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2012-01-30, 13:12   

ja dzisiaj kupiłem coś takiego http://moto.allegro.pl/do...2071599727.html
pytałem się w sklepie znajomego i polecił mi właśnie to każdy sobie chwali :) a nie jest drogie i starcza na 600l ropy :)
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
kafell11 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1Y
Wiek: 33
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 46
Skąd: SOCHACZEW
Wysłany: 2012-01-30, 19:48   

To był filtr paliwa wymieniłem zakręcił 3 razy i odpalił :D Ze starego jak odkręciłem na odstawnik to na początku leciało coś ropodobnego a potem coś gęstego o kolorze rdzawym i wylatywały jakies czarne świeci :P
 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2012-01-31, 11:28   

No przecież od razu napisałem na pierwszym miejscu filtr paliwa :P
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
piotrek_inf 
Ventomaniak



Silnik: 1.9TD
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 703
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-03, 15:27   

Dzisiaj miałem podobnie zapalił ładnie pochodził i zgasł, tak jakby wypalił olej w pompie i tyle. Kręciłem później aż zapalił ale to samo pochodził chwile i zgasł. Filtr nowy tydzień temu wymieniony, do paliwa dolewałem jakiś depresator.
_________________

 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2012-02-03, 18:32   

Mój też dziś nie zapalił, akumulator rozładowany. A stoi w garażu, tyle, że w nieogrzewanym. Jutro spróbuję go zreanimować.
_________________
Morfeusz142
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-03, 18:49   

piotrek_inf, moj dzis tez polegl. Musialem filtr paliwa wymienic, a przy okazji kawalek przewodu paliwowego od filtr do pompy. Na poczatku lecialy bable powietrza ale po 15min przejazdzce lecialo juz samo paliwo.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrek_inf 
Ventomaniak



Silnik: 1.9TD
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 703
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-03, 18:51   

ja wymieniłem bo myślałem, że to było przyczyną gaśnięcia auta. Ale dzisiaj to samo. Odpalił i w wężyku powrotu piana była, myślisz że to wina paliwa?
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-03, 19:08   

Jak opaski podociskane na wezach, a depresator lales do paliwa to powinno byc ok. Przynajmniej w stanie plynnym.
Nie wiem co leci u mnie z powrotu bo mam czarne weze, ale IMO to nie ma znaczenia co jest za pompa bo to sobie wraca i tak do filtra/zbiornika. Wazne, zeby w przewodzie zasilania nie bylo zadnych babli. Moze zaworek w pompie puszcza i paliwo sie cofa po nocy?
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrek_inf 
Ventomaniak



Silnik: 1.9TD
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 703
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-03, 19:13   

Ale odpaliło auto to raczej nie powinno wracać tylko po dłuższej chwili zaczęło brakować paliwa i zdusił się. w przewodzie zasilającym są bąble powietrze i to dużo.

w sumie to odpaliłem dzisiaj 3 razy i za każdym razem się zapowietrzał
_________________

Ostatnio zmieniony przez piotrek_inf 2012-02-03, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-03, 19:18   

piotrek_inf napisał/a:
w przewodzie zasilającym są bąble powietrze i to dużo.

Teraz juz bede wiedzial, ze takie symptomy u mnie oznaczaja koniec filtra. Tak wlasnie mialem jeszcze z poprzednim filtrem gdzie ponizej 1/4 paliwa w zbiorniku auto gaslo nie wiadomo dlaczego i bable lecialy. A jak paliwa bylo wiecej to problemu nie bylo.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
piotrek_inf 
Ventomaniak



Silnik: 1.9TD
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 703
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-03, 19:21   

U mnie filtr nowy i bak w 3/4 pełny, więc albo wina paliwa albo no właśnie co?
_________________

 
 
piotrek_inf 
Ventomaniak



Silnik: 1.9TD
Pomógł: 9 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 703
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-02-04, 12:40   

<iframe width="480" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/Yf0nhGopWWM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


<iframe width="480" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/0_jzaxIHt94" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Dzisiaj nagrałem filmiki, pierwszy to próba odpalenia, nie widać tego tak dobrze, ale są bąble w przewodzie. Drugi, tu już dokładnie widać co się dzieje w przewodzie. Diagnoza - nieszczelny układ. Pognałem szybo do szika, zakupiłem nowy przewód + zaciski i już po problemie.
_________________

 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-04, 15:39   

To moj zwawiej kreci ale po 6 sekundach akumulator mowi dosc :D
Dzis babli powietrza nie bylo, odpalil odrazu po czym znowu zgasl po sekundzie. Za drugim razem pokrecilem z 3-4sekundy i zagadal. Czas na szukanie nowego akumulatora bo ten z jego pradem rozruchowym to moze tico odpalic.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
adamwwy 
Ventofan


Silnik: 2.0AQY
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 166
Skąd: Wwy
Wysłany: 2012-02-04, 16:07   

Ja u siebie też wymieniałem przewody bo jakiś baran kiedyś zastąpił te plastiki w podłużnicy zwykłym, szmelcowatym przeźroczystym przewodem i po odpaleniu zaczęło cieknąć... Przewód powrotny skruszał na mrozie i sobie pękł...

Też miałem trochę problemów z akumulatorem, ale poza tym nic nie zawiodło... Zawsze jak dostał prądu to odpalił.
_________________
Zapraszam na tanią wymianę opon: http://forum.vwvento.org/...p=215524#215524
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2012-02-04, 16:12   

bradley, tak kręci mój po mroźnej nocy: http://www.youtube.com/watch?v=dXPW5atqVP0 dobrze, czy źle? :P
_________________
Zielony borowik...
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2012-02-04, 17:05   

sebastian, -12C to nie mróz :]
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-02-04, 17:27   

pawel39106 napisał/a:
sebastian, -12C to nie mróz :]

Hehe. Racja :P

Moj postal jakies 6h i przy -15C zagadal bardzo ladnie. Ale niepokoi mnie dziwny spadek napiecia na swiecach. Bo jak przekrecilem kluczyk to napiecie na swiecach 9V...
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 8