Wysłany: 2007-03-24, 17:47 paliwo przedostaje mi sie do oleju
witam wszystkich
w mojej Ventce zauważyłem dziwny objaw zacząl mi wiecej palić patrząc po wskaźniku i co sie okazało zwiększył sie poziom oleju i czuć w nim benzyne ,nie przepala do końca mieszanki świece są czarne jak z komina prosze o opinie
Vento 1,8 ABS 1994 rok
borys w tej skodzie favorit była pompa paliwa mechaniczna i padła tam membrama w pompie dlatego lało paliwo do oleju ale to było w skodzie . Tutaj jest pompa paliwa elektryczna i takowej membramy nie posiada . Zastanawiam się tak i może to być wina wtrysku leje paliwo , dostaje za dużą dawke paliwa i go nie spala . Posprawdzaj wszystkie węże podciśnieniowe czy czasami nie jest któryś uszkodzony. Jaka jest praca silnika?
praca silnika jest ok chociaż poprzez to że nie spala wszystkiego i czarne świece powodują że czasem nierówno pracuje
coś widzę że cieżki temat i nikt sie nie spotkał jeszcze z takim przypadkiem
Pomógł: 14 razy Wiek: 54 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 270 Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-03-25, 18:56
Wydaje mi się, że poziom oleju wzrósł Ci o płyn chłodniczy, a ta benzyna, którą czujesz to przedostające się do oleju gazy spalinowe, czyli możesz mieć uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Oczywiście nie mam pewności, bo bardzo to wszystko dziwne
to nie o płyn chłodniczy podwyższył sie poziom oleju ,płyn jest ok ma swoje parametry i nie ubywa go ,gdyby to był płyn to by go ubywało a tak nie jest
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-03-26, 23:42
no jakby Ci płyn do oleju spierniczał to byś szybko po konsystencji oleju poznał
z paliwem niestety gorzej
ciężka przeprawa
lepiej podjedź gdzieś do jakiegoś dobrego mechaniora zanim będzie za późno
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-03-26, 23:52
Twój silnik leje Paliwo czyli nie przepala go , w konsekwencji nadmiar nie przepalonego paliwa dostaje sie do oleju . Przyczyną może być - PRZEPŁYWOMIERZ - SĄDA LAMBDA - AUTOMATYCZNY CZUJNIK SSANIA, co objawia sie zbyt długim otwarciem wtryskiwaczy w konsekwencji zalewaniem silnika , dymienie z rury, nierówna praca itd aż po benzynke w oleju . Sprawdź to
witam wszystkich
dzięki za podjęcie tematu związanego z moją ventką
juz wszystko jest jasne wiem co było
dla zainteresowanych tematem ,urwał sie kabel od sondy lambdy i tym samym pojawił sie bład na komputerze związany ze składem mieszanki komputer ustawiał zbyt bogatą mieszankę tak duza że nie dawał rady przepalić benzyny i tym samym dostawała sie do oleju ,już jestem po zabiegu i powinno być dobrze już
mam taki sam problem samochód przy odpalaniu mi się zalewa łapie obrotów i pyka kturaś kostka na samej guże jest biała i narysowane są na nim przerywacze czy to jest ta sonda czy czujnik wtrysku czy jak to nazwać a niemam komputera jest to vento 1,8CL z 92r.
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-04-04, 23:45
zeusszwagier napisał/a:
czy to jest ta sonda czy czujnik wtrysku czy jak to nazwać a niemam komputera jest to vento 1,8CL z 92r.
Sonda znajduje się przed katalizatorem lub za katalizatorem , czujnikiem wtrysku jest komputer który i u ciebie zeusszwagier jest napewno . ty masz u siebie OBD I bo auto to rok 92. A tak kostka biała to przekaźnik , ale od czego to nie wiem , napisz może zeusszwagier jaki masz numer na tej kostce.
na tej kostce jest nr. 1 i pokazane 3 przerywacze z różnymi cyframi a co do komputera to niema bo był szukany i ni kompa ani żadnego połończenia do niego .wczoraj prubowałem tom kostkie wyciągnąć ale niechce wyjść
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2007-04-05, 13:37
zeusszwagier napisał/a:
a co do komputera to niema bo był szukany i ni kompa ani żadnego połończenia do niego
Zeusszwagier Komp w twoim aucie znajduje się na podszybiu po prawej stronie od kierowcy . Stojąc przy otwartej masce z przodu auta , sciągnij tą maskownice która przykrywa (filtr przeciwpyłkowy ) wlot powietrza do nawiewu, czyli pod wycieraczkami szyb i tam jest własnie umocowany komputer . Co do kostki to może jest umocowana na zatrzask i trzeba uchylić zatrzask aby wyjąć kostke.
to co mi pyka w sklepie powiedzieli że to jest przekażnik korektora sącego a że mi się zalewał to wina aparatu zapłonowego cały wałek wśrotku się rusza narazie dzięki za wiadomości a ten komputer to sprawdzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum