Wysłany: 2012-03-21, 10:09 Silnik krokowy?? POMOCY!
Witam!
W moim Vento 1.8 ABS + lpg dzieją się dziwne rzeczy z obortami (ZARÓWNO NA PB JAK I LPG)
Więc kiedy odpalam auto z rana obory w pierwszych sekundach mają wartość od ok 200 (w pierwszych sekundach) do 500...
Jak auto dłużej pochodzi to obroty wskakują na 900 czyli mniej więcej tak jak powinno być. Ale to nie koniec, bo po rozgrzaniu się silnika, obroty mają ok 1150, czyli tyle ile powinien mieć podczas odpalania, a to wygląda na odwrót...
Wczoraj wyczyściłem przepustnicę, silnik krokowy, filtr itd. Ktoś już kiedyś miał coś takiego? Co to może być?
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-26, 21:10
Podepne się pod temat, vento 1.8 90 km.
Objawy: podczas jazdy ok, na skrzyżowaniu wczoraj przy redukcji na 2 obroty spadają do 0 i auto gasnie, mimo puszczenia sprzegla nie zalapal, dopiero stanalem i odpalil za 3-4 razem, dzisiaj ledwo odpalil i chodzi nierówno tak jakby na 3 gary, odlaczylem krokowiec i na początku obroty spadly i potem wrocily dalej na nierowna prace, później zas odlaczylem go i podlaczylem jakies 5 razy i zero reakcji. Co myślicie o tym? Jak to jest u was po odlaczeniu krokowca?
Po odłączeniu silnika krokowego auto powinno zgasnąć albo powinien zacząć nie równo pracować silnik , tak czy inaczej po odłączeniu silnika krokowego powinna pojawić się jakaś reakcja , możesz spróbować wyczyścić silniczek krokowy ( najlepiej benzyną ) i wtedy zobaczyć , albo po prostu pożyczyć od kogoś taki sam silniczek krokowy i podłączyć i wtedy zobaczyć co się będzie działo , nie ma co kupować od razu nowego silniczka krokowego .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum