Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Słabe lampy przednie, jak je wyczyścić?
Autor Wiadomość
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
  Wysłany: 2012-05-17, 22:30   Słabe lampy przednie, jak je wyczyścić?

Mam słabe światła jak jadę w nocy a mam żarówki tungsram z allegro i słabo mi świecą. Planuję zdjąć klosze i przemyć lampy oraz odbłyśniki. Kiedyś robiłem taką operację w W124, podpowiedzcie jak dobrze zdemontować lampy, gdzie są zaczepy...
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-17, 23:20   

generalnie lampa trzyma sie na 4 srubach rozmiar 8 najpierw musisz sciagnac grila i jedziesz , zaczepy masz 4 blaszane trzymaj ( niby trzymaja bardziej tam sobie tylko sa zachodza na szklo i obudowe widac golym okiem :D ) i potem opalarka ostry cieniutki nozyk 5 minut i dwie lampy rozklejone ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2012-05-17, 23:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2012-05-17, 23:58   

Nożyk nie wszędzie wejdzie a jak spróbujesz na siłę to odpryski...i oczywiście potrzebna opalarka czyli dodatkowy koszt. Według mnie najlepsza opcja gorąca woda :
wlewasz zagotowaną wodę to dużej miski takiej żeby Ci się lampa zmieściła
wody najlepiej żeby było trochę ponad łączenie
czekasz 3 minuty i powinna odejść nawet ręką a jak nie to patyczek od lodów bo to trochę bezpieczniejsza opcja niż śrubokręt :)
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
bart_jawelin 
Ventomaniak
Ventyl 93r.



Silnik: 1,8 AAM
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 620
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-05-18, 07:59   

lesny1982 napisał/a:
5 minut i dwie lampy rozklejone
no może 10 minut :D
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-05-18, 08:17   

michascz, wacik ze spirytusem na wygiętym drucie i czyścisz przez dziurę po żarówce. Ale prawie na bank to niewiele da, bo winne jest niskie napięcie. Czytaj o montazu przekaźników do świateł. Tungsram to najlepsze z tanich żarowek jeśli odcień świecenia jest żółtawy, i poprawia się na długich kiedy pociągniesz wajchę kierunków ( prąd na długie leci wtedy z ominięciem stacyjki i przełącznika), to na bank przekaźniki dużo dadzą
_________________

Ostatnio zmieniony przez pablomed 2012-05-18, 08:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-18, 13:42   

devill4 uwierz mi ostatnio robilismy lampy u bart_jawelin i nozyk ladnie wchodzi nie zajmujesz miejsca z miednica czy czym tam a opalarka zawsze sie przydaje do czegos, a co do wody to nie wiesz jak jest klej wpakowany kiedys robilem woda lampy i tragedia na maxa w porownaniu do opalarki ;)
_________________

Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2012-05-18, 13:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2012-05-18, 18:00   

lesny1982, a czemu tragedia? :) ja dymiłem swoje ostatnio i próbowałem właśnie pierw z nożem tapicerskim on jest cienki i w prawie 3/4 lampy nie było miejsca żeby wszedł a była to oryginalna hella to przerzuciłem się na wodę i tak jak pisałem gorąca woda i 2-3 min obie lampy jedna po drugiej się rozeszły jakby plasteliną były złączone :) a no i jedną mam helle druga depo i tak bez różnicy w rozklejaniu
a potem można auto wyszorować ciepłą wodą :D
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
Ostatnio zmieniony przez devill4 2012-05-18, 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-18, 20:00   

no widzisz ja robilem nozem kuchennym i wszedzie ladnie wchodzi bo opalarka ladnie wsio rozpuszcza :D no ale kazdy robi jak mu pasuje :rotfl:
_________________

 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-20, 15:38   

Pablomed: jakie powinno być napięcie przy żarówce? normalnie 12V? i gdzie to zmierzyć bo są trzy wejścia do żarówki.
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-05-20, 16:27   

Odblysnikow to sie nie tykaj. Ta warstewka jest tak cieniutka ze nawet miekka szmatka potrafi ja zarysowac, zostawic farfocle albo nawet przetrzec ja. Slabo swieci bo to sa slabe lampy :) Najpierw polecam sprawdzenia napiecia jakie dochodzi do zarowek i jesli bedzie mizeria to wtedy jak pablomed, instalacja przekaznikow. Ja tam jestem zadowolony o ile mozna mowic o zadowoleniu z zarowek H4.
pablomed napisał/a:
poprawia się na długich kiedy pociągniesz wajchę kierunków ( prąd na długie leci wtedy z ominięciem stacyjki i przełącznika)

Wtedy to sie wlaczaja swiatla drogowe i dalej swieci wlokno swiatel mijania wiec musi byc jasniej :)

michascz napisał/a:
normalnie 12V?


Najlepiej takie jakie na akumulatorze. To jest ideal. Ale spadki napiecia robia swoje i zamiast miec przykladowo 13.8V jest ledwo 12... wlasnie.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-20, 16:55   

w które wtyki włożyć miernik?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
devill4 
Zapalony Ventkarz
Megazord :D



Silnik: AAM AAZ
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 440
Skąd: k/Mławy
Wysłany: 2012-05-20, 17:34   

złam masę z aku lub budy drugim kablem sprawdź sobie gdzie masz napięcie :)
_________________
GRUPA MAZOWIECKA
 
 
michascz 
Zapalony Ventkarz
Come in??



Silnik: 1.8 B + G
Wiek: 37
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 228
Skąd: SCZ in Warsaw
Wysłany: 2012-05-20, 19:02   

Tyle to wiem.:P Myslałem, ze podrzucicie gotowca.:P spoko jak luukne to dam znać.;D A ile moze kosztować taki przekaźnik i czy daje się go na oba światła czy jeden przed rozejściem?
_________________
Ile wyjazdów tyle powrotów.:D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10