Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Logi AFN
Autor Wiadomość
lukasz_vip 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 94
Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-18, 21:00   Logi AFN

Mógłby ktoś kumaty w temacie rzucić okiem na moje logi dynamiczne? 4 bieg od 1,5tys do 4tys
Wydaje mi się, ze turbo mi bardzo późno wstaje :/
Grupa 000 001 003
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_vip_97564.html
Grupa 004 008 010
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_vip_97563.html
Grupa 011 019
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_vip_97562.html
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-09-18, 21:32   

Turbina faktycznie pozno wstaje. Pozniej jak juz wstanie przeplywomierz pada. W tej chwili stawiam, ze zdrowa 90tka by Cie objechala :)

http://forum.vw-passat.pl...ll=1#post444181
Zastosuj sie do porady, wepnij diode i zloguj jeszcze raz auto. Wtedy bedzie dalsze gdybanie czy tylko przeplywomierz czy sztanga tez do regulacji.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz_vip 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 94
Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-18, 21:43   

Jak je kupiłem często łapało not laufa. Auto bardzo długo stało i podejrzewałem kierownice. Wywalało też błąd N75 i ciśnienia w kolektorze dolotowym. Po 10tys km od zakupu i dawaniu w palnik tak aby rozruszać turbo to wszystko się uspokoiło. Teraz od 10tys km jest spokój z not laufem. Spróbuję zakupić taką diodę i zobaczę co się będzie działo.

Ojciec ma ASV i zawsze wydawało mi się, że lepiej się zbiera z dołu.

Tutaj mam jeszcze filmik z przyśpieszenie 0-120km/h. Do 100km/h coś około 12sek.
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-18, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-09-19, 10:03   

Kierownice faktycznie moga zablokowac sie w pozycji otwartej gdzie wtedy nie bedzie przeladowania a niedoladowanie, ale twoje turbo w koncu sie rozkreca i trzyma cisnienie tylko, ze z powodu padnietego przeplywomierza dawka paliwa jest ostro cieta. To pewnie tez ma wplyw na to co sie dzieje podczas rozkrecania, slaba dynamika gazow.
Kup diode (jakies 20groszy) i zrob jeszcze raz logi. Razem grupy 008,010,011.
Jak po wpieciu diody bedzie dziko chodzil na wolnych obrotach to bedziesz musial jeszcze zaslepic wezyk sterujacy EGRem.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz_vip 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 94
Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-19, 17:18   

Dzisiaj w pracy znalazłem diodę ze starego monitora i wpiąłem ją bez zaślepionego EGR. Auto na wolnych obrotoach wariowało, ale powyżej 2tys zrobiła się masakra. Szło jak wściekłe. Ale czasami zamulało. Dopiero po zmianie biegu i ponownym depnięciu ogień normalnie ;]

Potem kupiłem tą diodę z forum passata i zaślepiłem EGR. Różnicy zbyt dużej nie ma. Jakby troszkę lepiej z dołu i na samej górze. Dzisiaj wieczorem zrobię logi.

Przepływka to PIERBURG. Kiedyś jak ją wyciągłem to ten drucik na środku miał lekki wilgotny nalot i troszkę kurzu.
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-19, 17:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lukasz_vip 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 94
Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-19, 18:16   

Logi grupa 008 010 011 na diodzie zamiast przepływki i zaślepiony EGR.
http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_vip_97921.html
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-09-19, 18:51   

Zdecydowanie lepiej. Trzeba by bylo metoda prob i bledow pobawic sie dlugoscia sztangi zeby szybciej turbo wstawalo. Nieprzyjemna robota bo krecic, logowac, sprawdzac i tak do skutku :)

lukasz_vip napisał/a:
ale powyżej 2tys zrobiła się masakra. Szło jak wściekłe.

Bo nie byla cieta dawka paliwa przez przeplywomierz. Teraz komputer dostaje informacje o maksymalnym przeplywie powietrza przez przeplywomierz.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz_vip 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 94
Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-19, 19:20   

Czyli przepływka OK? Turbo do regulacji?

Bo ja widze, że turbo cały czas tak samo późno wstaje czyli około 2500 obr. Na pewno przepływka pokazała większe wartości (na początku 1250mg/R ale to przez diodę) ale później też je zaniżyła.

Dawka paliwa lepsza teraz.
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-19, 19:39, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-09-19, 20:28   

Przeplywka nie jest OK, do czyszczenia lub wymiany. Dioda symyluje tylko sprawny przeplywomierz, nic wiecej.
A tak to sztanga turbiny trzeba sie pobawic (ale najlepiej zaznaczyc jej obecne polozenie flamastrem) bo mozna zrobic wiecej szkody niz pozytku :)
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
lukasz_vip 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 94
Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-24, 20:01   

http://vaglog.rtnet.pl/lukasz_vip_98655.html

Logi z diodą i po czyszczeniu przepływki. Wszystko poza późno wstającym turbo wygląda już OK. Muszę się sztangą pobawić. Tyko jak tam się dostać :)
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-24, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bradley 
Vento to ja!
klekleklekleklekle

Silnik: 1.9TDI 1Z
Pomógł: 85 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 2712
Skąd: Bielsko-Biala/Katowice
Wysłany: 2012-09-24, 20:08   

lukasz_vip napisał/a:
Tyko jak tam się dostać :)

Chinskie male raczki :) Niestety... miejsca malo, ale w innych autach jeszcze mniej :)
I zaznacz sobie gdzie byla nakretka regulacyjna, albo pamietaj ile obrotow kreciles zeby wrocic do czego bylo.
_________________
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 8