Turbina faktycznie pozno wstaje. Pozniej jak juz wstanie przeplywomierz pada. W tej chwili stawiam, ze zdrowa 90tka by Cie objechala
http://forum.vw-passat.pl...ll=1#post444181
Zastosuj sie do porady, wepnij diode i zloguj jeszcze raz auto. Wtedy bedzie dalsze gdybanie czy tylko przeplywomierz czy sztanga tez do regulacji.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9TDI Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 94 Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-18, 21:43
Jak je kupiłem często łapało not laufa. Auto bardzo długo stało i podejrzewałem kierownice. Wywalało też błąd N75 i ciśnienia w kolektorze dolotowym. Po 10tys km od zakupu i dawaniu w palnik tak aby rozruszać turbo to wszystko się uspokoiło. Teraz od 10tys km jest spokój z not laufem. Spróbuję zakupić taką diodę i zobaczę co się będzie działo.
Ojciec ma ASV i zawsze wydawało mi się, że lepiej się zbiera z dołu.
Tutaj mam jeszcze filmik z przyśpieszenie 0-120km/h. Do 100km/h coś około 12sek.
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-18, 21:53, w całości zmieniany 1 raz
Kierownice faktycznie moga zablokowac sie w pozycji otwartej gdzie wtedy nie bedzie przeladowania a niedoladowanie, ale twoje turbo w koncu sie rozkreca i trzyma cisnienie tylko, ze z powodu padnietego przeplywomierza dawka paliwa jest ostro cieta. To pewnie tez ma wplyw na to co sie dzieje podczas rozkrecania, slaba dynamika gazow.
Kup diode (jakies 20groszy) i zrob jeszcze raz logi. Razem grupy 008,010,011.
Jak po wpieciu diody bedzie dziko chodzil na wolnych obrotach to bedziesz musial jeszcze zaslepic wezyk sterujacy EGRem.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9TDI Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 94 Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-19, 17:18
Dzisiaj w pracy znalazłem diodę ze starego monitora i wpiąłem ją bez zaślepionego EGR. Auto na wolnych obrotoach wariowało, ale powyżej 2tys zrobiła się masakra. Szło jak wściekłe. Ale czasami zamulało. Dopiero po zmianie biegu i ponownym depnięciu ogień normalnie ;]
Potem kupiłem tą diodę z forum passata i zaślepiłem EGR. Różnicy zbyt dużej nie ma. Jakby troszkę lepiej z dołu i na samej górze. Dzisiaj wieczorem zrobię logi.
Przepływka to PIERBURG. Kiedyś jak ją wyciągłem to ten drucik na środku miał lekki wilgotny nalot i troszkę kurzu.
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-19, 17:20, w całości zmieniany 2 razy
Zdecydowanie lepiej. Trzeba by bylo metoda prob i bledow pobawic sie dlugoscia sztangi zeby szybciej turbo wstawalo. Nieprzyjemna robota bo krecic, logowac, sprawdzac i tak do skutku
lukasz_vip napisał/a:
ale powyżej 2tys zrobiła się masakra. Szło jak wściekłe.
Bo nie byla cieta dawka paliwa przez przeplywomierz. Teraz komputer dostaje informacje o maksymalnym przeplywie powietrza przez przeplywomierz.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Silnik: 1.9TDI Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 94 Skąd: by tu kasę wziąć...
Wysłany: 2012-09-19, 19:20
Czyli przepływka OK? Turbo do regulacji?
Bo ja widze, że turbo cały czas tak samo późno wstaje czyli około 2500 obr. Na pewno przepływka pokazała większe wartości (na początku 1250mg/R ale to przez diodę) ale później też je zaniżyła.
Dawka paliwa lepsza teraz.
Ostatnio zmieniony przez lukasz_vip 2012-09-19, 19:39, w całości zmieniany 3 razy
Przeplywka nie jest OK, do czyszczenia lub wymiany. Dioda symyluje tylko sprawny przeplywomierz, nic wiecej.
A tak to sztanga turbiny trzeba sie pobawic (ale najlepiej zaznaczyc jej obecne polozenie flamastrem) bo mozna zrobic wiecej szkody niz pozytku
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Chinskie male raczki Niestety... miejsca malo, ale w innych autach jeszcze mniej
I zaznacz sobie gdzie byla nakretka regulacyjna, albo pamietaj ile obrotow kreciles zeby wrocic do czego bylo.
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum