Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z podpięciem radia Sony cdx-4180r
Autor Wiadomość
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
  Wysłany: 2012-10-29, 12:01   Problem z podpięciem radia Sony cdx-4180r

Dostałem od wujka radio sony cdx-4180r dokupiłem sobie do tego kostkę ISO i jak podpinam u siebie pod swoje kostki nic się nie dzieje :(
Wuja mówił ze podpinał je w domu na krótko do transformatorka i podpiął jeden głośnik i wszystko mówi śmigało jak złoto i radio na 100% sprawne ale u mnie w aucie nic zero odzewu :(
może jakieś wskazówki ?? ? bo z elektroniki to jestem noga jak smok :(

a nawet nie wiem jak się do tego zabrać

Dodam ze wcześniej było podpięte radio JVC (które mi ukradli) i wszystko było ok a tu nic się nie dzieje

Dodam jeszcze ze kostkę iso która kupiłem to sony cdx3000
Ostatnio zmieniony przez collin31 2012-10-29, 12:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-29, 14:06   

masz identyczne radio jak ja ... kupiłem kostkę do radia, a z drugiej strony same przewody i łączyłem sam ...

poczytaj

http://forum.vwvento.org/...?t=3133&start=0

http://pinout.net/browse....id=29&conid=841

http://forum.vwvento.org/...highlight=radio

http://forum.vwvento.org/...highlight=radio
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-29, 18:40   

na logike podepnij se radyjko sam na krotko i zobaczysz gdzie dokladnie sa kable zasialajace moze w tym modelu sa inaczej poustawiane w kostce ;) albo jak wsuwasz to Ci konektory sie chowaja w kosci od auta :]
_________________

 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
Wysłany: 2012-10-29, 21:26   

Panowie... problem został rozwiązany, ale na chwilkę. Z zasilaniem wiem, co i jak. Potrzebny był jeszcze jeden kabelek do zasilania i żeby było szybciej zmostkowałem sobie dwa do jednego. Wsuwając radio, aby sprawdzić, czy jest ok, nagle coś strzeliło. Bezpiecznik w radio nie wywalił i drugi, który mam podpięty na kablu zasilającym też nie wywalił. Radio niestety nie działa. Co to może być ?
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 37
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2012-10-29, 21:30   

bezpiecznik w instalacji samochodu ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
Wysłany: 2012-10-29, 21:44   

a gdzie szukać tego bezpiecznika tam gdzie bezpieczniki ale w którym miejscu jakieś oznaczenie ?? ??
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-30, 07:15   

czy tak trudno wpisać w wyszukiwarkę, albo zdjąć pokrywę od bezpieczników i przeczytać?

bezpiecznik 22 powinien być od radia i zapalniczki
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
  Wysłany: 2012-10-30, 08:07   

no niestety na klapkę nie zobaczę bo mam jakiś chiński zamiennik a co do google w sumie masz rację ale wolałem to usłyszeć od was i być w 100% pewny
Dziękuje
Idę zobaczyć czy to bezpiecznik :)
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-30, 08:31   

tak to jest jak sie ma lipna instalacje :( a to podstawa :D
_________________

 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
Wysłany: 2012-10-30, 08:57   

no niestety nic nie poradzę na to ale mam nadzieje ze to ten bezpiecznik bo już 4 miechy bez radia śmigam i trochę nie fajnie w trasie jak ostatnio 600km no ale zawsze jest ze mną ten piękny dźwięk mojego silnika :) )
a jeśli to nie bidzie bezpiecznik to co to może być ?? bo bezpiecznik w radiu cały
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-30, 14:12   

to spaliles moze mase w radiu a moze cos innego :P jak podlaczysz na krotko to bedziesz wiedzial czy radio dziala normalnie
_________________

Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2012-10-30, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-30, 15:03   

przecież można wyciągać bezpiecznik po bezpieczniku i sprawdzić wszystkie przy okazji .... to tylko 22 sztuki :D

zapalniczka działa? bo bezpiecznik od radia, to ten sam co od zapalniczki
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
Wysłany: 2012-10-30, 16:40   

Panowie już doszedłem co i jak padł bezpiecznik i upalił się kabel.
Bezpiecznik wymieniony do tego kabelek też :) i wszystko prawie śmiga ale jest jedno małe ale dlaczego ono mi się nie chce wyłączyć w sensie takim ze gdy klikam OFF przestaje grac pojawia się godzina ale radio cały czas jest podświetlone

Radex jak to u ciebie wygląda ??

Bo ja nie mam bladego pojęcia co to może być ?? ??
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-30, 17:09   

przytrzymaj dłużej off , tak z 3 sek ;-)
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
Ferbus 
Zapalony Ventkarz
CeBe Majster :)



Silnik: AAM
Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 333
Skąd: Joniec / Warszawa
Wysłany: 2012-10-30, 18:08   

Sony już tak ma, że trzeba dłużej przytrzymać żeby się wyłączyło. Np. JVC wyłącza się znacznie szybciej.
_________________

 
 
collin31 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.9 TD
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 70
Skąd: Ino
Wysłany: 2012-10-31, 08:36   

Zrobiłem tak jak mówiłeś kolego Radex trzymałem 3 i 10 i 30 i 1min i nic nie wyłącza się cały czas nie gaśnie jest cały czas podświetlony.
Jakieś inne propozycje na poskromienie tego ?? ??
Bo jak zostawię tak to coś czuje ze rano już nie odpalę :)
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-31, 16:29   

nawet w instrukcji jest napisane, że dłużej trzymając off wyłączasz radio ... nie mam pojęcia ... a może zdejmij panel i poczekaj chwilkę (sprawdź czy zgaszony po założeniu panela)
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-10-31, 18:34   

Albo gdzies w ustawieniach poszukac trezba. Poza tym w VW jest tak ze po wyciagnieciu kluczyka radio gasnie. U mnie jest tak podłaczone CB radio wzmak i radio, wszytsko po wyłaczeniu kluczyka gasnie. Muszisz pokombinowac z kablem zółtym i czerwonym. Bo jesten ma stałe zasilanie, a drugi sygnałowy. Ale który to który to Ci nie powiem.
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
Ostatnio zmieniony przez Kruchy69 2012-10-31, 18:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-31, 19:23   

a mowilem podlacz na krotko zeby sprawdzic radio :(
_________________

 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-31, 20:27   

jutro popatrzę i cyknę fotkę na moje podłączenie, bo ja mam podpięte (specjalnie) żeby nie gasło po wyjęciu kluczyka ... tak miałem we wszystkich autach i przyzwyczaiłem się
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-10-31, 20:39   

tylko tak prad je bokiem ;)
_________________

 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-10-31, 20:56   

nie je, bo gdy chcę całkiem wyłączyć, to przytrzymuję off dłużej i wszystko gaśnie ... na podtrzymaniu jest tylko pamięć ... sprawdzone multimetrem :P
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-01, 04:12   

no a podtrzymanie to z czego prad bierze z opon ? ;) malo pobiera ale bierze
_________________

 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-11-01, 09:14   

ale nawet jak wyłączanie masz po wyjęciu kluczyka, to i tak masz podtrzymanie pamięci ... chyba, że ustawiasz zegarek i stacje radiowe za każdym razem jak wsiądziesz do auta :D ale to Twój tron, Ty tu rządzisz :P
_________________
pierwszy mój VW ;-)
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-01, 10:26   

+12 V podtrzymanie (+12 V battery, permament itp.) - najczęściej żółty przewód, czasem czerwony (znowu Niemcy) a nawet pomarańczowy (Pioneer). Ten przewód powinien być podłączony także bezpośrednio do akumulatora ale do klemy plusa. Ponieważ często radio nie ma pamięci nieulotnej (np. radia Pioneer, Kenwood, Sony) to jeżeli przewód ten zostanie połączony w miejscu gdzie plus jest tylko po włączeniu zapłonu to po każdym wyłączeniu stacyjki będą ginąć zapamiętane stacje radiowe, ustawienia korekcji (Kenwood), czy też radio będzie się zakodowywać.

ja np. w swoim radyjku jak puscilem bokiem do aku pobieralo na czuwaniu okolo 4A wiesz co to robi w zime z aku :D puscilem przes stacyjke i 0,02A z czuwaniem no ale to inna liga radyjka :P
_________________

Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2012-11-01, 10:36, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Radex 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TD 75KM
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sie 2011
Posty: 308
Skąd: Bunzlau
Wysłany: 2012-11-01, 10:47   

trochę mnie zdziwiłeś ... czy puszczę przez stacyjkę, czy bezpośrednio, to u mnie nie robi różnicy ... jeżeli wyciągam kluczyk (radio gaśnie), to pozostaje w radio podtrzymanie, a jeżeli nacisnę off (radio gaśnie), to co jeszcze bierze prąd? podtrzymanie :D i tu i tam jest identyczna wartość, chyba że spitolone radio i oprócz podtrzymania jeszcze coś łyka zanim kabla nie przetniesz
lesny1982 napisał/a:
no ale to inna liga radyjka
:P przypominam, że mierzyłem pobór i wartości są znikome (nie pamiętam jakie, bo to dawno było, a młody już nie jestem ;) )

oczywiście wszystko zależy od modelu radia i jego sprawności, bo nie można tego generalizować

ja miałem od zawsze tak podłączane radio i dlatego przyzwyczaiłem się ... w zimie nie miałem problemu z odpalaniem nawet przy -15/-20

i jeszcze jedno: jeżeli na podtrzymaniu bezpośredni z aku bierze Ci 4A, to jestem w szoku ... chyba się machnąłeś w cyferkach, bo różnica między 4A, a 0,02A jest ogromna
_________________
pierwszy mój VW ;-)
Ostatnio zmieniony przez Radex 2012-11-01, 10:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-11-01, 19:23   

no jest ogromna roznica ale prawdziwa ;) radio sklada sie z 3 elementow i tyle ssalo pradu ;) nawet panowie z alpine to potwierdzili bo dzwonilem z ciekawosci :P
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 10