Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 16:13
Amortyzatory, sprężyny - jakie do Vento GT
Autor Wiadomość
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-02, 23:27   Amortyzatory, sprężyny - jakie do Vento GT

Witam, zrobilem juz taki temat na forum Vento-Fans ale również zrobie tutaj.
Czeka mnie wymiana amortyzatorów i chyba sprężyn również.
W związku z tym mam kilka pytań.

Posiadam Vento 2.0 GT rok 1992; czy w Ventach GT zawieszenie jest seryjnie niższe o iles tam 20 mm bo gdzieś coś takiego slyszalem.
Czy to trzeba jakies krótsze sprężyny i amortyzatory czy jak ??
Jakie amortyzatory polecacie ? bo mysle o kupnie gazowych.
Zastanawiam się również czy wymieniać sprężyny czy zostawić te stare?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-02, 23:58   

kamilzmc napisał/a:
czy w Ventach GT zawieszenie jest seryjnie niższe o iles tam 20 mm bo gdzieś coś takiego slyszalem.

Z tego co słyszałem na forum to standardowo jest niższe, ale i ile tego nie wiem. :bezradny:


kamilzmc napisał/a:
Czy to trzeba jakies krótsze sprężyny i amortyzatory czy jak ??

Wydaje mi sie że wystarczy podać tylko pojemność silnika, rok produkcji i wersję auta i w sklepie będą wszystko wiedzieli. Chodź wiem po sobie że z tymi standardowymi sprężynami różnie bywa, jedne są twardsze inne miększe, ale w sklepie upierają się że tylko jeden rodzaj pod Vento podchodzi...


kamilzmc napisał/a:
Jakie amortyzatory polecacie ? bo mysle o kupnie gazowych.

A tego to Ci nie powiem bo jeszcze nie wymieniałem amorków, ale na forum są fachowcy i oni napewno pomogą.


kamilzmc napisał/a:
Zastanawiam się również czy wymieniać sprężyny czy zostawić te stare?

A czemu chcesz sprężyny wymieniać, padły Ci?? Czemu tak sądzisz??
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-03, 11:20   

Mnie tez wymiana amorow czeka i tez mam wersje GT tyle ze w TDI :D
W sklepach jest roznie ale wersja GT ma prawie napewno standardowo obnizone i napewno twardsze zawieszenie. Ja jak bede bral to amory gazowe ale nie wiem jakiej firmy jeszcze a sprezyn chyba nie bede zmienial chyba ze tyl bedzie siedzial to moze wtedy ale tylko z tylu.
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-03, 12:21   

Temat amorów by już na forum, proponuję użyć opcji szukaj, bo sam osobiście rozpisywałem sie nt. amorów i sprężyn i jakie polecam... Z tego co pamiętam to sporo osób pisało, także użyj SZUKAJ!
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-03, 13:58   

no szukalem szukalem troche sie dowiedzialem, ale to nei wszystko co chcialbym wiedziec. Wyczytalem ze polecacie glownie gazowe, tez tak mysle o ich zakupie. Nadal nie wiem czy wymieniac sprezyny czy zostawic te stare, co może wskazywać ze to pora ich wymiany? I nie wiem do konca jak to jest z tym GT, czy to jakies specjalne amory/sprezyny czy jak :bezradny:
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-03, 18:24   

kamilzmc napisał/a:
co może wskazywać ze to pora ich wymiany?

poprostu...samochód siada, najlepiej to widać na przykładzie tyłu. Najlepiej to podpytaj ludzi którzy też mają GT o wysokość ich zawieszenia np odlegość między błotnikiem a oponą, ale tu należy uwzględnić wielkość felg i profil opony...Ale wydaje mi się że spręzyny powinny być ok. Mi też się kiedyś wydawało że moje tylne spręzynki siadły...kupiłem nowe i...nic, żadnej różnicy, aż w końcu znalazłem tani i skuteczny sposób podniesienia zawieszki.
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-03, 22:01   

Tygrysisko, jesli mozna wiedziec jak podniosles zawieche?

czy moglby ktos kto posiada Vento GT zmierzyc odleglosc z przodu i tylu jaka macie pomiedzy oponka i blotniczkiem podajac wielkosc felgi i wysokosc oponki?
_________________

 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-05-04, 07:24   

Chętnie bym ci pomógł ale ja już dawno nie mam oryginału
U mnie palca nie włoży z przodu i z tyłu
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
  Wysłany: 2007-05-04, 09:56   

jaca, ty chyba masz venciaka gt? i jak to wkoncu jest GT jest nizsze niz seryjne?
doradzcie jakie amorki do niego najlepiej kupic? czytalem to niektorzy polecaja gazowe, niektorzy olejowe, czym to sie rozni??
_________________

 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-04, 11:19   

kamilzmc, GT jak i VR6 ma inne zawieszenie od naszych stabdardowych Ventek, jest niższe i inne.
Co do sprężyn w zależności od tego co chcesz mieć. Jeśli chcesz mieć wysokie autko wtedy kup porządne wzmacniane sprężyny, a jeśli zostawiasz nisko, bądź dalej chcesz obniżyć to kup KITk do obniżania zawiechy i już.

Amory gazowe (de facto są to olejowo-gazowe) mają lepsza przyczepność i lepsze hamowanie,ale różnice są tak znikome przynajmniej przy Vento, ze moim zdaniem chyba nie ma sensu przepłacać. Ja się ma Ferrari, to spox :-) Poprostu nie odczujesz żadnej różnicy. Ważne kupując amory trzymać się tego, że mają być firmowe, omijać jakieś podróbki po 50 zł sztuka.

A wszystko to pisaliśmy na forum, więc nadal nie doczytałeś.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-04, 13:23   

a wiec:

sprezyny chyba zostaja stare, wymienione zostana tlyko amorki. pan w sklepie polecal Kayaby czy jakos tak olejowe, do wymiany mamy rowniez drazki kierownicze.
Po niedzieli Ventylek na warsztat :-)
_________________

 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-05-04, 14:12   

Co do zawieszenia to tak jak spyro pisał
A co do amortyzatorów polecał bym gazowe
Są trochę twardsze i wytrzymalsze od zwykłych
Ja kupowałem (monroy) nie wiem jak to się pisze ale w każdym bądź razie są dobre i maja gwarancje na 2 lata
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-04, 17:18   

Cytat:
czy moglby ktos kto posiada Vento GT zmierzyc odleglosc z przodu i tylu jaka macie pomiedzy oponka i blotniczkiem podajac wielkosc felgi i wysokosc oponki?


Moja Ventka GTD czyli wersja GT z silnikiem TDI stoi na orginalnych felach 14" i oponkach 185/60/14 i przeswit z przodu okolo 65mm a z tylu 60mm przy prawie pustym zbiorniku. jak zaleje do pelna to siada jeszcze troche.

Kamilzmc jesli mozesz to napisz jak u ciebie jest z przeswitem bo tez jestem ciekaw
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-04, 17:38   

U mnie zatem tak opony 185/65/15ttroszke przyduze:

przód okolo 6,5-7cm
tył z amorkow poszedl olej okolo 5,5 cm
_________________

 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-05-04, 17:45   

babyy82, Twój ventyl to co innego
Normalne GT benzyna miała 15/50/195 na takich kołach wychodziły z fabryki
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-04, 21:38   

Cytat:
babyy82, Twój ventyl to co innego
Normalne GT benzyna miała 15/50/195 na takich kołach wychodziły z fabryki


Byc moze nie twierdze ze nie ale biorac pod uwage wielkosc kola to moj jest bardziej posadzony :D a nie sadze zeby byl bardziej GT-owy niz 2,0 w benzynce:P No i nie wiem czy na takich kolach wyjechal z fabryki. Poprostu teraz na takich stoi ale moze ktos kiedys nie chcial 15" i je zmienil :(
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-04, 21:58   

nie wiem :bezradny:
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-04, 22:21   

kamilzmc napisał/a:
ygrysisko, jesli mozna wiedziec jak podniosles zawieche?

Poprzez wstawienie kawałka rurki pod kielich w amortyzatorze.

To jest link do mojego tematu a tylnej zawieszce http://forum.vwvento.org/...=tylna+zawiecha
 
 
janes 
Ventofan
##VW## POWER ;))


Silnik: 1.8 20VTURBO
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 181
Skąd: Bojszowy/Tychy
Wysłany: 2007-05-04, 23:10   

...witam.. nie udzielam sie na forum, bojestem w "Faterlandzie" :) co do zawiecha, to GT w wersji silnikowej 1.8, 1.9TDI i pochodne maja obnizone i utwardzone zawiecho o 10mm od serii (oznaczenie koloru sprezyn zolto-niebieskie), wersje silnikowe 2.0, 20 1.6V maja obnizone zawiecho o 20mm i utwardzone oczywiscie sprezyny, a wersja VR6 w serii miala obnizone zawiecho o 25mm.. Ja zmienilem zawicho i amorki mialme SACHS gazowe na kazej osi, proponuje bynajmniej na tyl nabyc gazowe... Pozdrawiam
_________________
...a w sercu zawsze VENTO...
Ostatnio zmieniony przez janes 2007-05-06, 12:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-05, 17:24   

Dobra to ja mam pytanie. Czy orginalne zawieszenie z VR6 bedzie pasowac do mojego GT TDI?? Raczej nie bede sie bawil z wymiane calego ale tak z ciekawosci czy pasuje bez problemu czy sa jakies zmiany oprocz wiekszego obnizenia i utwardzenia.
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-05-05, 22:00   

babyy82 a ile masz śrub w kole?
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-06, 13:47   

Cytat:
babyy82 a ile masz śrub w kole?


Cztery tylko czyli standard. Wiem ze wychodzily tez na 5 srub ale to jest jakas roznica w zawieszeniu poza piastami??
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-05-06, 14:10   

benzynki 2,0 GT oraz VR6 mają właśnie 5 w standardzie i jest to chyba trochę inne zawieszenie więc moim zdaniem Jakbyś chciał od VR6 coś przełożyć to będzie ciężko
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-06, 15:16   

Właśnie sam sie zastanawiam dlaczego tak jest, bo przecież wersja GT z silnikiem 1.9TDI od wersji zwykłej różni się tylko znaczkiem i w sumie to niczym innym. Tak samo było z 1.8 w benzynie tzn. były wersje GT z tym że silnikiem. Bo przecież te silniki nie miały większej mocy ani nie różniły się od tych montowanych w zwykłych samochodach. Co innego wersja GT z 2.0 8V lub 16V z usportowiona zawieszką i kołami na 5 śrub.
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-06, 15:49   

Cytat:
bo przecież wersja GT z silnikiem 1.9TDI od wersji zwykłej różni się tylko znaczkiem i w sumie to niczym innym


No jednak troche wiecej jest roznic poza znaczkiem :P
Fakt ze sa to zmiany glownie wizualne i wyposazenia. W srodku to chyba tylko kublami i tapicerka drzwi sie rozni na zewnatrz ma szeroka dokladke z przodu dokladki na progi i nadkola no i ciut nizsze i twardsze zawieszenie. I to chyba wszystko bynajmniej co ja zaobserwowalem.
Z tego wszystkiego najfajniejsza jest wlasnie ta dokladka zderzaka i zawieszka :D
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-06, 16:00   

Chodzi o tą płaską szeroką dokładkę czy tą z tym jakby wgnieceniem??
Ze znaczkiem to sam nie wiem bo jeśli z ventami było tak jak z oplami to bym się tym nie sygerował. Pamiętam jak mój brat kupował nowa astrę 2 z silnikiem 1.4 i w salonie pytali się jakie oznaczenie mają przyczepić, mowili że można nawet 2.0 16V BiTurbo, a mozna było tez bez oznaczeń. Także jeśli VW brał przykład z opla to nie sugerowałbym się oznaczeniami.

A w mojej okolicy gościu na vento 1.9TDI z oznaczeniem CL. a w środku ma jasna tapicerkę, el szyber, 4el. szyby, klimatronik, abs, 2 poduchy....., czyli tak na oko full opcja oprócz skóry. Także wszystkie wywody prowadzone na tym forum na temat oznaczeń idą w łeb...sam nie wiem jak to wytłumaczyć :mysli:
 
 
babyy82 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 TDI 1Z
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 484
Skąd: Lublin
Wysłany: 2007-05-06, 23:37   

Nie no szeroka okolo 10cm z tym jakby wgnieceniem po srodku. Wersja GTD jest wybita rowniez na listwach bocznych nie tylko na klapie. No i kiedys rodzice mieli zwykla Ventke w TDI wiec mam porownianie. Moja jest napewno nizsza i twardsza i raczej fabrycznie. W silniku czy srzyni zmian nie ma bynajniej nie zaobserwowalem. Tylko to co wypisalem. A wiadomo ze rozne sa wersje wyposazenia i mozna sobie je dowolnie konfigurowac i dlatego takie rozbierznosci.
_________________
VW VENTO 1.9GTD 94r.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-07, 22:21   

babyy82 napisał/a:
Moja jest napewno nizsza

Ja tez zauwazyłem rózne jakby rodzaje zawieszeń i nie mówię o sportowych a ni o wersjach GT. Mój ventyl jak się przyglądałem na tez z pzrodu dość wysoką zawiechę. Kiedyś nawet porównywałem z innymi ventami i faktycznie różnie to bywa zarówno z przednią jak i tylną....jedni są wyżej inni niżej...i kto tu się w tym wszystkim połapie... :hmmm:
 
 
maciek-w123 
Kierowca eLki


Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 30
Skąd: malopolskie
  Wysłany: 2007-05-28, 22:27   Amortyzatory

Cześć
Prosze o taką porade:
Wymieniam sobie w aucie ( oczywiście vento) amortyzatory i czy to mają byc jak do golfa zwyklego czy kombi??
Dzięki!!!
_________________

 
 
kamilzmc 
Niedzielny kierowca
Vento 2.0 GT



Silnik: 2E
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 79
Skąd: Zamość
Wysłany: 2007-05-29, 14:33   

Ja ostatnio wymieanialem amory wszystkie itp (Kayaba gazowe) i szukali pod vento gt i bylo cos tez golf ale jak wiadomo ventka ma troszke ciezszy tyleczek wiec od normalnego golfa to chyba odpada wydaje mi sie jak juz ze z combi by lepiej ale nie wiem...
_________________

 
 
idgray 
Pan i władca oktanów
vwVento-Fans.com


Silnik: z przodu
Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 1419
Skąd: Goleniów
Wysłany: 2007-05-29, 14:56   

od zwykłego golfa
_________________
vwVento-Fans.com
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-30, 10:29   

Amory normalne zaś sprężyny koniecznie wzmacniane w przeciwnym razie tył Ventki jeździ po ziemi...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
janes 
Ventofan
##VW## POWER ;))


Silnik: 1.8 20VTURBO
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 181
Skąd: Bojszowy/Tychy
Wysłany: 2007-05-30, 10:35   

Witam... ostatnio gadałem z gościem, który ma Ventke i do tyłu wsadził gazówki z Sachsa oraz sprężyny z VW Passata B4 wersji GT tylko je skrócił o jeden zwój, mówi że idealne są, wcześniej miał jakieś zamienniki do Vento,Golf i mówi ze była z tym lipa, można by to było sprawdzić jak ktoś ma ochotę, używki sprężyny z Passka GT wersja B4 na giełdzie w Gliwicach można wyłapać za 60zł. Sam tego nie praktykowałem, ale może ktoś z Was to wypróbuje... Pozdro...
_________________
...a w sercu zawsze VENTO...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-05-30, 10:38   

Pisałem o tym już wielokrotnie, ja mam sprężyny na zamówienie, wzmacniane,m na maxa grube. Mogę wsadzić słonia do bagażnika w tej chwili, auto jest podniesione i nie szura po ulicy jak wcześniej...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-05-30, 10:58   

Chyba te orginalne spręzyny to niewypał, przynajmniej z tego rocznika co mój samochód, powinny byc dłuższe o chociaż jeden zwój, ale cóż trzeba sobie w życiu radzić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 9