Silnik: w komorze Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 2784 Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-09-14, 22:07
wystarczy samą pompę dać inną jak się już chce....skoro koncern vw wyliczył że do wyhamowania pojazdu z np 200 wystarczy taka pompa to nawet przy Vrt nie trzeba zmieniać hebli na 312 jak nie którzy bo seryjne 288 starczą bez problemu....wyhamować ma dana masa z danej prędkości mamy Corrado z vrt około 380 km heble zakładane 280 z g60 pompa z t4 i nie ma problemów
Wydym, pompę mam z t4 z tłokiem 25mm ale zostało seryjne serwo z 1.8 i po prostu nie działa to jak powinno, pedał jest twardy i chcę to zmienić. Poza tym co do hebli, na ile hamowań wystarczy seria 280mm? 2-3 razy z 200km/h i świeci bo jej pojemność cieplna jest mała. Ja chciałbym z przodu jakieś 330/26mm a na tył to co teraz z przodu czyli g60 i wtedy by mnie to zadowalało.
Silnik: w komorze Pomógł: 25 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Kwi 2008 Posty: 2784 Skąd: Z Mazowsza
Wysłany: 2015-09-15, 07:35
corr lata już 3lata bez inwazyjnie na kreskach itp. Nawet Bartex który ma 4++ został na serii i pompuje ile się da z tej golfiny miał wsadzone przez chwilę z s2 ale wrócił na serie....wiadomo że jak się kupi tarcze za 30zł i klocki za 15 to to nawet przy hamowaniu z 90 pojedzie dalej...ja mam u siebie zostawione serwo z pompą z 1,8 np......Mamy też corra vr6 + nitro tutaj akurat Waldek się uparł i była zmiana z tyłu założone przednie 288 i z przodu porsche na zwykłej pompie z vr6 w porównaniu z 280 spisują się lepiej tylko w mniejszych prędkościach i przez to koło 17 minimum i to nie każde bo zacisk wielki ale w zimę powrót na 288.
Każdy robi jak uważa..są różne teorie i szkoły ja napisałem z własnych doświadczeń.
pozdro
Tyle, że wg mnie aż nie liczy się moc bo nawej mając >200km można ugotować mocny hamulec. Poza tym robię to z myślą o dalszych moich planach a w nich jest nie tylko ulica ale może też jakieś trackdaye itp a tam myślę duży, trudny do zagotowania hamulec się przyda. Kiedyś to wszystko złożę jak chcę i zobaczymy czy warto, na razie trzeba się cieszyć tym co jest
Dzięki czarnysauber,
Vento dziś wystrojone już finalnie na tym setupie, coś tam jedzie jak na 2.0 Wpadły ciemne kierunki w błotniki i w zderzaku, cały czas poluję na wloty w zderzak. Dwie fotki z ostatniego wypadu z kumplami:
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Jutro jadę po odbiór dupowoza, golf 2 1.6td, więc vento soli nie zobaczy
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-10-12, 22:03
tom cio napisał/a:
Vento dziś wystrojone już finalnie na tym setupie, coś tam jedzie jak na 2.0
Przypomnij co tam teraz siedzi w końcu, bo przez te prace blacharskie nie mogę się doszukać w tym temacie I jak w końcu ogarnąłeś temat tapicerki tyłu? Jakiś mix z Golfa i Venta, czy rzeźba?
TT600, Aktualnie siedzi seryjny ADY. Z tapicerki to boczki przód i tył z golfa, półka tylna z venta, słupki A i B z golfa, słupek C to mix golfa i venta. Ogółem to jedynie ten słupek C wymagał rzeźby plastiku, reszta p&p
No to kolejny mały up:
Aktualnie to teraz poprawiam różne drobnostki których nie zrobiłem przy składaniu auta (niebieskie podświetlenie, lepsze pasowanie szczelin, jakieś plasticzki itd), przerobiłem też nieco licznik: wpadły wskazówki z polo 6n podświetlone na niebiesko diodą led 3mm, niestety jak widać na foto podświetlenie z góry jest trochę za mocne przez co "ginie" podświetlenie większych wskazówek, oczywiście to poprawię, zrobiłem negatyw wyświetlaczy ( i przy okazji małą dziurę w palcu ):
Uploaded with fotem.pl
na przód w końcu poskładałem soczewki na gładkim szkle:
Uploaded with fotem.pl
wg mnie wyglądają obłędnie ledwo na nich wyjechałem a już miałem 3 propozycje kupna
uruchomiony został launch control, w tym silniku to raczej dla picu, ale fajnie tak sobie postrzelać po nocy w mieście
https://youtu.be/4vLRYoFSn5g
No i przymierzyłem venciaka do garażu zimowego, teraz ładna pogoda to jeszcze trochę go pomęczę a potem do garażu:
Uploaded with fotem.pl
No i jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu wycieczka po ABF
u mnie w garażu już leży cały licznik z jakiegoś chyba paska z takimi wskazówkami ale czekam jeszcze na białe tarcze od momana i dopiero sklecę to w całość:)
Dzięki panowie, no mi też naprawdę te lampy się podobają, soczewki to są te uniwersalne przykręcane zamiast żarówki, w każdym razie daleko im do soczewek helli które miałem w poprzednich lampach. Tam mając zwykłe żarówki (tak jak i tutaj) światła mimo ryflowanego klosza były super, tutaj światła są takie że poważnie myślę nad HIDem żeby coś widzieć. Porównując np odbłyśnik to w helli było dosłownie lusterko i ani jednego syfka, w tych to jakby to było pociągnięte chromem w sprayu, a co do syfków to szkoda gadać
Co do ogłoszenia, to wystawiłem ot tak, pójdzie to pójdzie, nie to dalej modzimy co jak widać dalej robię Spróbuję jeszcze raz na wiosnę, jak nie to mam już plan co do dalszych modyfikacji zaraz po turbo majkel00230 wie o co biega
Robota odstawiona konkretna
Szacun i podziw
Na ostatnich fotach wnętrza widziałem że masz niebieskie Recaro GTI Edition, ale bez boczków. Wkrótce będę mieć na sell takowe boczki jakiś tydzień, może dwa stan bardzo dobry do ew. czyszczenia
Mam leżeć takie boczki ale w średnim stanie, jeśli Twoje będą w bdb stanie, pod elektrykę i będziesz cenił po ludzku to możliwe że się dogadamy Jak będziesz je miał daj na priv foto.
luckash, dzięki, może i Ty opiszesz tu auto?
Marek81l, no trochę się dzieje, jak masz to możesz wstawić nawet tutaj
Więc kolejna aktualizacja tematu:
Brocki sprzedane, na ich miejsce wlecą najprawdopodobniej 15 stalowe, reszta za nie idzie w silnik, w niedzielę wymieniona skrzynia biegów na 02A, dziś po raz n-ty wyciągałem deskę rozdzielczą do wymiany serwa i zamocowania hydraulicznego wysprzęglika, poza tym Vento stoi w suchej hali i odpoczywa. A ja cały czas działam powoli z silnikiem. Niżej jak zawsze kilka fotek:
rozebrany silnik:
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Jak widać na jednym z foto blok miał wyczuwalne progi więc od luckasha kupiłem drugi blok, oddany do honowania i planowania.
Z wymiany skrzyni biegów i serwa hamulcowego:
http://www.fotem.pl/show/...07aaa671dcfc6e0 Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
i kilka fotek części do 16vT
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Kolektory wykonał luckash za co bardzo mu dziękuję
Następna aktualizacja pewnie będzie jak poskładamy silnik
wojtas83, na początek nie będzie więcej jak 290km, bo do tylu +- starczają wtryskiwacze 360cc z regulatorem ciśnienia paliwa 4 bar, później dobić do 300 z haczykiem. Co dalej zobaczymy, korcą mnie kute korbowody.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2016-01-28, 19:30
Masz rozebrany cały silnik więc nie zastanawiaj się tylko kładź od razu to co ma być docelowo, bo późniejsze dokładanie na raty tylko generuje koszty uszczelek itp rzeczy. Na najlepszych gratach zawsze projekt wyjeżdża później przez wyższe koszta startowe. Ale w Twoim przypadku auto jeździ więc możesz sobie na to pozwolić.
wojtas83, chciałbym poskładać na później ale jest kilka "ale"
Po pierwsze to po prostu chcę już to poskładać i jeździć a nie się wlec obecnym 2.0
Po drugie pogadałem z Łukaszem i doszliśmy do wniosku, że poskładać ten silnik na odprężonej serii i niech się wszystko ułoży, dopasuje, dotrze a jeśli już w przyszłości wpadną kute korby to już nie w tej karoserii. Seryjny słupek wytrzymuje 380km w jednym seacie od kilku lat, jedynie przeszedł wymianę panewek, pierścieni itp ile więcej wytrzyma nie wiadomo raczej bo każdy boi się sprawdzać A już więcej autem FWD na asfalt będzie ciężko przenieść więc na razie składam jak jest, a co dalej zobaczymy.
Z nowości to blok zawieziony do honowania i planowania, głowica pojechała na mały porting i remont. Dziś zakupiłem panewki (drogie cholerstwo), brak jeszcze pierścieni i potem będzie można składać silnik.
Dziś w końcu poskładałem wszystko, żeby wyjechać na spokojnie, i powiem że róż nica między tym serwem z t4 a oryginalnym z 1.8 z pompą 25mm z t4 jest po prostu masakryczna. Wcześniej trzeba było mocno cisnąć pedał i hamulec nie miał "czucia", teraz jest jak być powinno, pedał mięciutki, dozowalność hamulca duuuużo lepsza no i sama siła hamowania jest dużo bardziej odczuwalna. Także jakby ktoś chciał mocne serwo to polecam t podwójne z t4
Więc znów doślę kilka zdjęć z budowy auta.
Silnik poskładany na nowych częściach, blok, głowica, wał po pełnej obróbce, wszystko złożone starannie z pomocą Łukasza, potem uzbrajanie słupka w osprzęt. Kompletnie poskładany silnik wylądował w komorze, dorobiłem doloty, downpipe, wydech, oilcatch tank. Pierwszy wyjazd i docieranie odbyło się w środę 2 marca (w planach była połowa marca, na urodziny chciałem sobie prezent zrobić ), obecnie ventyl lata bezproblemowo, wystrojony również przez Łukasza na bogato i ostrożnie z zapłonem. Na koniec marca jestem umówiony już na docelowe strojenie i wtedy zobaczymy na co stać to wszystko
Zdjęcia ze składania silnika, ogółem z roboty i całościowe jedno po poskładaniu:
Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl Uploaded with fotem.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum