Witam koledzy chciałbym prosić was o pomoc Posiadam Vento z silnikiem 2E 92r ze zwykłą instalacją gazową. Samochód ciężko odpala zimny na benzynie jak i na gazie, trzeba trochę pokręcić, czasami odpali za 3 czasami za 10 razem(na benzynie). Jak już odpalę na benzynie to po wyłączeniu pali na dotyk. Lecz już po jakiś 2 minutkach (nawet po długiej jeździe) jest już problem z odpalenie. Byłem u majstra, powiedział że przepływomierz powietrza jest uszkodzony. Reanimowałem go i samochód odzyskał dawną moc na paliwie. Lecz dalej słabo odpala. Wyciągnięty przepływomierz nie pomaga.
W aucie sprawdziłem już:
przepływomierz,
świece,
kable,
filtr powietrza(nowy),
sprawdzana była pompa paliwa,
temperatury czujników,
i dalej ten sam problem nie mam już pomysłu co to może być nie tak. Postaram się na dniach podmienić aku od innego auta. Wina może leżeć w rozruszniku? Czasami potrafi wysprzęglić.
Ja kiedys mialem podobny problem ktory zaczynal sie dziac stopniowo, zainteresowalo mnie to ze filtr paliwa byl lekko mokry do niego ida dwa przewody (węzyki) sprawdz czy w ktoryms niema benzyny...
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Ostatnio zmieniony przez pawlunio1987 2013-03-11, 22:25, w całości zmieniany 1 raz
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 32 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-11, 23:03
A tak mi nie pasowało, co jest niepokojacego jak w filtre paliwa jest benzyna, ale uznałem, ze chodziło Ci o powietrze, myslac ze chodzi Ci o zapowietrzanie
Objawy pasują i mogą wskazywać na filtr paliwa, nie mam pojęcia czy robił to poprzedni właściciel. Postaram się wymienić na dniach, jak pogoda się trochę ogarnie i dam znać czy pomogło
filtr paliwa nawet jak cieknie to raczej niema wplywu (ostatnio tak mialem - poluzowala sie opaska)...
Blondas123, tez wymienialem/sprawdzalem to co Ty wymieniles w 1 poscie, zajelo mi troche czasu zanim znalazlem swoja przyczyne i po paru miesiacach wujek google mi pomogl plus skojarzenie faktu z mokrym filtrem powietrza , jeszcze mialem w planach wymienic komputer lub cewke ale na szczescie po usunieciu problemu z czujnikiem cisnienia listwy wtryskowej autko zaczelo normalnie funkcjonowac
_________________ FIAT CC -> OPEL VECTRA A ->VW VENTO -> VW GOLF MK2
Ostatnio zmieniony przez pawlunio1987 2013-03-11, 23:30, w całości zmieniany 1 raz
Właśnie przy tym filtrze powietrza te 2 wężyki były już coś majstrowane i ostatnio miałem wrażenie że są zapchane i bardzo możliwe że było czuć benzynę. Spróbuję je jakoś udrożnić.
Poza tym, komputer pokazuje duże spalanie, dużo większe niż rzeczywiste na gazie i benzynie. To może być jakaś podpowiedź
W dolnym wężyku wchodzącym do obudowy filtra jest trochę benzyny, w każdym bądź razie jak trochę dmuchnąłem rano to odpalił od kopa , później ta operacja już nie chciała pomóc. Górny wężyk wydaje mi się że jest zapchany. Do czego on służy? Bo on z tego co widzę wraca pod obudowę filtra. Ten dolny wężyk prowadzi do tego regulatora ?
A więc tak udało mi się kupić regulator od Golfa GTI 2.0 który w tym typie silnika znajdował się po drugiej stronie. Numer 037133035H. Wizualnie był prawie identyczny, poprzedni miałem z tym samym numerem tylko na końcu było C. Dałem za niego (25zł), koleś wgl nie ogarniał co to jest. Po zamontowaniu (czas roboczy 10minut) silnik za drugim razem odpalił i teraz odpala już na strzała . Chciałbym bardzo podziękować, dzięki wam zaoszczędziłem dużo czasu i kasy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum