Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z Płynem
Autor Wiadomość
Lukertus 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 GLX
Wiek: 31
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Starachowice
  Wysłany: 2013-05-20, 21:58   Problem z Płynem

Witam:) Moje autko to VW Vento z silnikiem 1.8 GLX + LPG
Mój problem jest następujący:
1 Sprawa:
Gdy silnik jest zimny nic się nie dzieje, Natomiast gdy jest ciepły (pracuje) zaczyna wyciekać płyn. Wyciek znajduje się lekko powyżej filtra oleju. Nie mam pojęcia co może być przyczyną i jak usunąć usterkę. Sprawdzałem: silnik nie pobiera oleju, woda w chłodnicy jest czysta:)
2 Sprawa:
Samochód jak na razie odpalam na gazie (czeka mnie wymiana pompki paliwa). Podczas gdy silnik jest zimny jest ok odpala tylko muszę go podtrzymać na obrotach chwilowo aż się zagrzeje :) Jeżeli jest Ciepły to przeważnie później nie mam problemu z odpalaniem, ale czasem jest tak że nie chce odpalić i wyjściem z tej sytuacji jest popych? Ma ktoś pomysł ?
Dzięki z góry. Pozdrawiam Klubowiczów!
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-20, 22:14   

1. Sprawa: Króciec wychodzacy z głowicy. Jest to można powiedziec normalna usterka w naszych autach. I jesli chodzi o moja opinie to najlepiej jest kupic oryginał.
2. To normalne. Poprostu go "zalewa" gazem. Dzieje sie tak czesto gdy ktos ma gaz 2 generacji który sie włacza gdy na benzynie przekroczy sie np. 3 tys obrotów, to odpalisz na bezynie, silnik sie nie rozgrzeje, przełaczysz go na gaz, i zaraz go zgasisz, wtedy gaz sie rozpreza i powoduje ze jest za malo powietrza w mieszance, co powoduje w/w "zalanie". ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Lukertus 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 GLX
Wiek: 31
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2013-05-20, 22:23   

Ale silnik jest ciepły, tj. Jeżeli byłby zimny ok, rozumiem, parownik zamarza, ale jeżeli jest rozgrzany? Jeżeli spuszcze olej z reduktora i wymienie filtr gazu to czy da mi to coś ?
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-20, 22:34   

przy takiej temperaturze nie zamarznie. Na ciepłym tez mi sie wydaje ze może zalać. Takie jest moje zdanie, ewentualnie moze tez byc problem z WN w silniku. A czy wymiana filtrów itp cos da? W pewnym stopniu na pewno, ale poczekaj na opinie kogos kto bardziej siedzi w gazie i sie na tym zna, bo ja to za wiele na temat gazu Ci nie powiem. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Lukertus 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 GLX
Wiek: 31
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 7
Skąd: Starachowice
Wysłany: 2013-05-20, 22:41   

Dzięki:) Na temat Gazu gadałem z Wujem :) o tak twierdzi, a silników i wgl rozebrał setlki:P ale nie mogę z każdą usterką jeździc do niego :) Pozdrawiam:) Wymienie kruciec.:)
 
 
Kruchy69 
Już prawie mieszkam w Ventce
Octavia, Vento



Silnik: z turbo
Pomógł: 20 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 1588
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-20, 22:55   

Jeszcze sie tam dokladnie przyjrzyj czo to aby na pewno z pod niego cieknie, ale na 90% to jest to. ;)
_________________
Mój dupowóz:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=11815
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10