Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Pad akumulatora
Autor Wiadomość
Hitchhiker 
Ventomaniak

Silnik: 1.8 AAM
Wysłany: 2013-12-12, 19:21   Pad akumulatora

No więc mam problem i nie wiem z której strony się za niego wziąć, a że jestem noga z elektryki samochodowej to pytam...

Otóż mam problem z elektryką/akumulatorem u siebie. Ventor jeździł normalnie i nie wskazywał wcześniej problemów związanych z aku. Zawsze odpalał od strzała, zero problemów itd. Wczoraj ok 17 wróciłem z pracy i jedyne co później robiłem w aucie to poprawienie kiery (montowałem ją ostatnio była nieco krzywo, więc poprawiałem). Dziś rano centralny się otworzył, na stacyjce miałem napięcie, ale na tyle słabe, że nawet nie zakręcił. Po 18 wróciłem z pracy i trup totalny (nawet centralny nie odpalił). No i tu się rodzą pytania...
1. Czy przebicie mogło powstać podczas montażu kiery (np. przy kablach od klaksonu) ?
2. Czy aku może paść w taki sposób nagle i bez ostrzeżenia, bo mi wydaje mi się, że nie i to raczej przebicie ?
3. Od czego zacząć sprawdzanie ? Może macie jakieś typy gdzie najczęściej powstają w naszych ventylach przebicia lub co sugerujecie sprawdzić, bo szczerze zupełnie nie wiem od czego zacząć?

speedy333 
Zapalony Ventkarz

Silnik: ---
Ostrzeżeń:
 10/3/6
Wysłany: 2013-12-12, 20:24