Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 16:06
problem z kolem pasowym
Autor Wiadomość
ttynior 
Autostopowicz


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 16
Skąd: PL
Wysłany: 2007-07-18, 15:07   problem z kolem pasowym

Witam,

Dawno mnie tutaj nie bylo ale w tej chwili mam nie maly problem.

Od nie dawna zaczelo mi bic w okolicach kola pasowego jak podjechalem do swojego mechanika to mnie przerazil podobno 1.9 td maja kiepski sposob mocowania kola do walu i zaproponowal mi taki maly tuning techniczny polegajacy na zalozeniu kola z tdi na sfrezowany waly.
Moje pytanie brzmi czy ktos mial juz taki problem i czy takie rozwiazanie bedzie poprawne.
Wogole najlepiej byloby uniknac tego typu rzeczy dyz koszt moze przekroczyc 1500zl bo podobno trzeba wejsc od spodu sciagnac caly wal wywazyc go itd.

niezle....
co o tym sadzicie??

Pozdrawiam


PS. Czy ktos móglby mnie uraczyc szyberdachem bo padla mi linka a tego nie da sie w normalny sposob naprawic.
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-18, 15:25   

no u mnie tez to poszlo 2 razy to jest wada tych silnikow :( moze opcja z kolem z TDI bedzie dobra :OK:
 
 
ttynior 
Autostopowicz


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 16
Skąd: PL
Wysłany: 2007-07-18, 21:16   

Może i będzie dobra ale zastanawiam się nad sensem ekonomiki vjazdy dieselem
oplaty wieksze bo pojemnosc dosc duza naprawy w wiekszosci drozsze niz w benzynie co jest spowodowane min. tym ze coraz mniej jest ludzi znajacych te silniki(co ciekawe zasada dzialania diesela jest o wiele prostsza niz benz.)
Cóż zobacze ,zostaje jeszcze opcja kupna nowego silnika i zastanawuialem się ile moze kosztowac fabryczny nie smigany TD.

Pozdrawiam




www.compservis.pl
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-18, 22:13   

mi tam na szczescie sie juz nic nie psuje <odpukac>a co do nowego silnika to nie mam pojecia :hmmm:
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-07-18, 22:47   

nowy około 6 tys zł
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-18, 22:54   

jaca napisał/a:
nowy około 6 tys zł

jak na fabrycznie nowy silnik ( rozumiem oczywiście, że bez osprzętu ) to i tak bardzo dobra cena
na remont kapitalny starego wydasz około połowy tej kwoty, ale nie będzie to fabryka :dół:

lesny1982 napisał/a:
no u mnie tez to poszlo 2 razy to jest wada tych silnikow :( moze opcja z kolem z TDI bedzie dobra :OK:

w tdi jest tak samo niestety
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-07-18, 22:58   

No sam silnik bez osprzętu
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-07-18, 23:00   

to dobra cena, sama głowica fabrycznie nowa kosztuje około 2,5 kpln
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-07-18, 23:02   

Wiem miej więcej bo kiedyś szukałem tyle że benzynę 2 l
Kosztował około 4 tys. zł i zrezygnowałem
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
ttynior 
Autostopowicz


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 16
Skąd: PL
Wysłany: 2007-07-19, 07:51   

6 tysiecy??

to chyba trochę za duzo jak dla mnie to wole kupic uzywke
To w takim razie nie wiem czy zaproponowana przez mojego mechanika przerobka ma sens
skoro tdi tez maja te problemy.
Wogóle nie wiem czy to naprawiac jezdze z tym juz jakis czas i nie ma to wplywu na prace silnika oprocz tego ze jest to nie mile dla uszu.
Powiem wam szczerze ze do tej pory mialem wiele samochodów i jestem bardzo zadowolony z vento ale chyba niezawodnosc tych silnikow jest troche przesadzona.
Moje autko (odpukac) nie ma poki co problemow z kompresją itp. ale slyszalem ze diesele VW maja to do siebie ze lubia pekac glowice.
Mialem kiedys nissana primere z 2l dieselem i na trasie tak dalem do pieca ze mialem wgniecenie na masce przsez wybuchający korek chlodnicy juz myslalem ze to koniec tego silnika bo vw pewnie mialby juz rozwalona glowice a tu nic wlalem plyn chlodzacy jazda dalej po powrocie na servisie testy potwierdzily tylko ze nic sie nie stalo.
Ale jednak ventka ma w sobie to czego nie ma zaden japonczyk - nie wiem co ale jednak.
Jakie jeszcze awarie wam się zdarzaja i ktore sa pewnego rodzaju zmora tych silnikow?
 
 
lesny1982 
Vento to ja!


Silnik: 1.9 TD
Pomógł: 54 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3579
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-19, 10:15   

a myslalem ze tylko wada TD,ale dobrze wiedziec a nowa glowica w czesciach kosztuje 1.400zł
http://moto.allegro.pl/it...acz_warto_.html :mrgreen:
napisz do tej firmy bo maja pelno czescie do autek waly tez :OK:
 
 
ttynior 
Autostopowicz


Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 16
Skąd: PL
Wysłany: 2007-07-19, 11:09   

dzieki

napisze napewno moze uda mi sie zalatwic w dobrej cenie wal z kolem


bo szczerze wkurzaja mnie takie przerobki,ja tam nie jest zwolennikiem zmieniania tego co z fabryki wyjechalo ,uwielbiam samochody w orginale.
Rozumiem tuning ale moim zdaniem jesli mialbym kupic samochod tylko po to zeby potem polowe pozmieniac to po co kupowac takie auto skoro mi nie odpowiada.
Jedyne co chce zmienic to detale ulatwiajace zycie tj lifty pod maske itp rzeczy ktore nie sa widoczne.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-19, 12:58   

lesny1982, przecież ty masz benzyniaka...

W moim 1,8 benz. tez kiedyś zaczęło bić koło pasowe, kupiłem komplet ładnych kół nowa śruba do wału )tylko w ASO do kupienia). I pomogło.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-07-19, 15:41   

spyro napisał/a:
lesny1982, przecież ty masz benzyniaka...

coś Ci się pokręciło bo leśny ma TD - zobacz w dziale Nasze Ventki
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-07-19, 22:54   

ano :-) Dzisiaj ciężki dzień więc wszystko mi się pitoli...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14