Witam. Mam do wymiany poduchy, przeszukałem trochę forum no ale jak wiadomo nie jeździmy wszyscy na jednym rodzaju silnika więc i te części się różnią. Problem polega na tym, że podczas ruszania mam takie stukanie z przodu, tak jakby silnik mi obijał się o coś, więc i stawiam na poduchę (mam rację?), drugi problem to to, że gdy odpalam z rana samochód (czyt. zimny) to strasznie mi wszystko wibruje w środku - kierownica, schowek, rygielki. Gdy dodam delikatnie gazu tak na 1100 to wszystko ładnie ucicha, dodam, że tak samo mi wszystko wibruje w trakcie zapie**alania :/ . Popytałem trochę i tu również mi powiedziano, że poduchy do wymiany. Poduchy są 3 jo ? 2 od silnika i 1 od skrzyni, drążek mi nie wibruje więc myślę, że nie trzeba wymieniać. Więc za pewne czeka mnie wymiana tych dwóch i tu moje pytanie: co, jak, za ile i gdzie? Jakiś konkretny zamiennik czy może szrot odwiedzić ? Jeśli szrot to jak sprawdzić czy poduchy są w dobrym stanie? No i czy wymiana jest trudna, czy Ja ponad przeciętny człowiek w świecie mechaniki poradzę sobie z tak ważną dla świata misją czy może lepiej powierzyć zadanie mechanikowi który pewnie zgarnie więcej niż same poduchy są warte? ..
A no i pytanko do tych co to TDI'kami się bujają Te gadziny są tak czułe czy to Ja źle biegi wrzucam? Chodzi o to, że jeśli wrzucę wyższy bieg przy np. za dużych obrotach (2000-3000) to budą mi tak majtnie przód - tył , przód - tył, najbardziej odczuwalne jest to przy niskich biegach tak z 1 na 2 i z 2 na 3 .. Nadmienię iż problemu nie mam jeżdżąc Ventką TD lub mk4 TDI ..
Jak poduchy zużyte to będzie rzucać silnikiem i tak może być. Nowe czy używane dobre pytanie , nowe to albo Fag ,Lemford byle nie najtańsze. Używki szukaj oryginału bo mógł już ktoś wymieniać . Przednią dziecinnie prosto sie wymienia tylko silnik musisz podnieść.
kowal323, - żeby sprawdzić która poducha padła wrzuć 1 bieg nie zaciągaj ręcznego ,spodnie machę może ci ktoś pomóc popychaj auto tak by się bujało ale nie za mocno i obserwuj tą z przodu łatwo dojrzeć do tylnych będziesz potrzebował na bank pomocy. jak poducha z przodu zerwana to podczas popychania poducha nie stoi sztywno podrywa ja do góry ,to odrazu widać ze jest zła nie sugeruj się wyglądem bo tego tak nie ocenisz po nich nie widać zużycia. Jesli strasznie ci trzęsie to podejrzewam ze masz co najmniej 2 do wymiany
tu masz podobny temat tyle ze w 1,8 AAM na moim przykladzie:
http://forum.vwvento.org/...ghlight=#259910
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Dzięki, gdyby to było tylko te pukanie przy ruszaniu to może i bawiłbym się w diagnoze która poducha nawaliła ale niestety są jeszcze te wibracje wnętrza więc tak jak krzeszak mówisz nie ma innej opcji trzeba 2 wymienić i mieć spokój choć z ciekawości pewnie sprawdzę tym sposobem co opisałeś . Rozeznam się na szrocie po ile chodzą. Patrząc na allegro każdy typ silnika ma swoje poduchy bo są podpisane "TD", "TDI" to chuk tam powiem, że do TDI potrzebuję i z bani, chciałem tylko mieć pewność, tylko numerów tych poduch nie mogę znaleźć, widocznie słabo szukam lub złe hasła w google wpisuje
Patrząc na allegro każdy typ silnika ma swoje poduchy bo są podpisane "TD", "TDI" to chuk tam powiem, że do TDI potrzebuję i z bani, chciałem tylko mieć pewność, tylko numerów tych poduch nie mogę znaleźć, widocznie słabo szukam lub złe hasła w google wpisuje
niektórzy to nazywają wspornik zawieszenia silnika
wiec tak(VENTO (1H2) 1.9 TDI (1993-09 » 1998-09), mot. 1Z, AHU, ALE, 66kW, 90HP, 1896ccm)
przednia LEMFÖRDER14362 01
z tyłu po prawej RUVILLE325451
z tyłu z lewej RUVILLE325430
_________________ Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2014-03-04, 20:16, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum