Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-06-19, 22:08
Piękna ventka i doposażana na bieżąco. Widzę, że Twoje kratki od głośników jakieś rude się robią, a u mnie raczej walają się ori plastry miodu jasne przód/tył.
Wydaję mi się że to jakieś zwykłe BBS-y tylko je trochę wykręciło jak szybko jeździłeś hehe
No i licznik na duży plus Bardzo mi się podoba...
Tylko jak teraz to zakryjesz? Ori obudowa licznika od Vento będzie? Czy będziesz jeździł z tak wsadzonym licznikiem?
Licznik z VW T4? bo widzę że zaczepy się zgadzają a w T4 sa takie same i szybka pod dobrym kątem bo od Golfa IV w drugą stronę jest wygięta i przyciski wystają i blokują obudowę kierownicy,
obudowa licznika jest juz na wykonczeniu zostal jeszcze tylko ostatni szlif i malowanie bo juz pomalowalem ale kilka farfocli mi sie przylepilo i musze na nowo robic a oslona to jest pol ori vento pol ori seat toaleta zeby pasowalo pod wygjecie szybki licznika bo licznik tez jest pol obudowy tylnej golf 4 a przod obudowy z szybka i zaczepami od toalety bo jak wiadomo golf 4 ma w druga strone wygieta szybke a od toalety jest idealnie w dobra strone wygieta noi oczywiscie posiada dolne zaczepy co pasuja w ori miejsce ventyla czyli bez zadnego ciecia dechy wchodzi licznik
dzieki wszystkim za pozytywne komentarze na temat auta, miło ze również komuś sie on podoba dodaje mi to ochoty na dalsze ulepszenia majkel00230, juz nie raz myslalem o zmianie na czarne wnetrze, w zwiazku z moim zawodem wnetrze co dwa dni jest odkurzane i pucowane sciereczkami normalnie syzyfowa praca a kasy to juz nie licze ile poszlo alee....niestety lubie jasne a najlepiej w skorze
tfuu...tfuuuu tyle pajęczyn w temacie że szok czas odkurzyć od czego by tu zacząć....otóż po powrocie ze zlotu znów zaczęło mi wyć łożysko na tyle gdzie po wymianie zrobiłem może z 2, 3 tys kilometrów a było już wymieniane 4 raz, więc się wkurzyłem i padł pomysł na zmianę tylnych hamulców z bębnów które posiadam na tarcze więc zaczęły się poszukiwania swapu, dzięki koledze 'tom cio' dorwałem szczerze w agonalnym stanie ( tom cio wypowiedz sie ) noi zaczęła się zabawa w regenerację i kompletowanie części całego zestawu. oto kilka fotek z regeneracji:
i w końcu cały skompletowany i zregenerowany Swap hamulców tarczowych tył, dodam tarcze zostały stare lecz tylko przetoczone noi na fotce brak jednej osłony ponieważ zamówiłem dwie lewą i prawą a przyszły mi dwie lewe więc odesłałem i serwis ma odesłac mi na strone prawą wraz z nakładkami na piaste chroniące simeringi oczywiście za darmo jako rekompensata za pomyłkę ( numer tych nakładek to 191 501 639A i nigdzie oprócz serwisu nie idzie ich kupić ) i fotka
również dzięki koledze wojtas83, wkońcu wpadła dłuugo oczekiwana rzecz do podłokietnika USA
noi kilka fantów które będą zamontowane
a z racji tego że miałem niedawno urodziny moja kobieta sprawiła mi taki oto prezent
radio już zamontowałem i musze tylko zrobić fotke w nocy aha jeszcze idzie do mnie pocztą jasny schowek pasażera pod nogi zamykany oraz brązowa poduszka powietrzna pasażera co szukałem te fanty z rok leciutko a Ventyl przez ten czas dostał brakującą listwe pod grila w carbonie lusterka w carbonie i dokładke średnią do zderzaka Vento, lecz niestety nie uchował sie bez szkód bo również dostał strzała w tyl ale na szczescie leciutko tylko tylny zderzak do wymiany i lekko porysowany błotnik tylny noi chyba z racji tego że zderzaka nie znajde w kolorze i już jest cały porysowany powoli zaczynam zbierac na malowanko auta
Noo co do hamulców to trzeba przyznać że profi robota, a były tak jak mówiłem w bardzo słabym stanie, więc za wytrwałość i włożoną pracę, pokaż wnętrze z tymi bajerami
aż sam musiałem przy ciemnościach zobaczyć jak to wyglada i powiem że mi sie podoba i to bardzooo jeszcze tylko wlacznika awaryjnych brakuje i panelu climatronica z tym pierwszym problemu nie bedzie gozej z tym drugim ale juz prawie jest to co chcialem osiagnac oto fotka
nie odzwierciedla tego dokładnie ale na zywo jest duzo lepiej
i fotka z fleszem
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-10-20, 23:12, w całości zmieniany 4 razy
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-10-20, 23:08
No panie, powiem Ci że podświetlenie jest KOZAK za włożoną pracę.
Co do łożysk to skręć tylko delikatnie żeby piasta miała delikatny luz to wtedy będzie służyć długo, jak zrobisz za ciasno to za chwilę zawyją
Dokładnie, ja jak te łożyska dokręcam to z założonym kołem, i wtedy dokręcasz jak Wojtas pisze, a szarpiąc za koło łatwiej jest wyczuć kiedy przestać kręcić
Dzieki panowie za podpowiedz a powiedzcie jak robicie dokrecacie najpierw na maksa i popuszczacie sprawdzajac luz czy dokrecacie za pierwszym razem od razu sprawdzajac luz bez wczesniejszego dokrecenia na maksa?
Ja dokręcam tak aby się koło zaczęło trochę ciężej kręcić, potem trochę sobie nim kręcę w lewo prawo i potem ustawiam odpowiedni luz, jak na razie 1,5roku i cisza z tyłu, ja miałem łożyska FAG.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-10-21, 11:51
hotdriver, dokładnie najpierw dokręcasz na maksa i potem luzujesz. Wg książki powinno się odpuścić 1/4 obrotu ale z doświadczenia wiem że w ventce to za mało i łożyska kiedy się rozgrzeją i rozszerzą mają zbyt duże napięcie dla tego zaczynają hałasować po krótkim czasie. Powinieneś odpuścić tak pomiędzy 1/4-1/2 obrotu i koniecznie pokręć piastą jak pisze tom cio,
vwjanekvento, osłony są z allegro ale to serwis z wrocławia sie ogłasza a cena...zabójcza 99 złoty za sztuke plus przesyłka!!! wiec zapłaciłem jak za zboze ale co sie nie robi dla Ventki ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo bo cena sie wyrównała, za schowek i brązową zaślepke dałem tak maluuutkie pieniądze ze trafilem okazje nie do ogarniecia kowal323, szukajac dla siebie schowek znalazłem tez inny tyle ze z golfa iv cabrio ale to chyba to samo tyle ze juz za prawie 160 złoty
Żeby nie było że nic sie nie dzieje to zostało zrobionych kilka rzeczy a mianowicie mechanicznie:
-wymienione paski klinowy Contitecha i wielorowkowy Boscha
-cała łapa alternatora razem z nowym napinaczem i nowa rolka napinajacą INA (wkońcu zlikwidowany drażniący dźwięk świerszczy )
-uszczelka pokrywy zaworów razem z uszczelkami śrub ELRINGA
-wymieniona pokrywa zaworów na pokrywe z diesla 110 konnego z dluzszym i gietym wlewem oleju po to aby lanie oleju było wygodne i nie trzeba było sciagac wiekszej pokrywy silnika
a z modów to:
-zamontowana kierownica z Golfra IV Cabrio od naszego jednego moderatora wojtas83,
-zlikwidowany włacznik awaryjnych z nad kierownicy co za tym idzie zamontowana oslona kierownicy bez wyciecia na wlacznik
-w koncu zamontowany i działający włacznik awaryjnych z Golfa IV Cabrio w kokpit
-zamontowany jasny dolny schowek pasażera z oświetleniem schowka własnej produkcji włączającym sie po otwarciu schowka
-zamontowana gałka zmiany biegów z Golfa IV Cabrio (nowa skóra na gałce i emblemat biegów)
-zmieniona dioda we właczniku zamykania auta na ciutke słabszą bo poprzednia była za silna i sie wyróżniała
-wymieniona konsola srodkowa gdzie montuje sie przyciski i jest popielniczka na taka z Golfa IV Cabrio która posiada nad zapalniczka wyjscie OBDII i podswietlenie zapalniczki jest czerwone
noi to chyba narazie było by na tyle niestety nie zostały jeszcze zamontowane tylne hamulce na tarcze ze wzgledu na nasza pogodę i braku garazu
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-11-30, 19:37, w całości zmieniany 1 raz
haha to bolaczka wielu 1Z u mnie było to samo a kulegi w golfie jeszcze gorzej Włacznik awaryjnych z cabrio to czego zawsze mi brakowało i w mk2 też robię obok
Pokrywa z AFN załozona tylko dla wygody czy troszkę dla lansu ? czekam równiez na fotki
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Troche cierpliwości fotki będą , tylko chcem zrobić w dzień a że rano wychodze do pracy to ciemno a wracam tez więc z przyczyn niezależnych brak czasu aaa tom cio, dobrze że przypomniałeś bo już zapomniałem przygode ze zderzakiem wiec dorawałem zderzak no powiem w stanie dobrym o baaardzo podobnym kolorze nawet smiem twierdzic ze mój kolor bo nawet nic sie nie odroznia kilka polerek i kolor na zderzaku powrocił bo jak go wziełem to kolor nawet nie był podobny a wyrwałem go za grosze i powiem ze nawet z ori wycieciem na hak a pokrywa z AFN to raczej dla wygody bo z taka mysla była wymieniana choc hehe z czasem moze sie to zmienic
wkońcu przyszedł weekend wiec znalazlo sie troche czasu żeby pstryknąć zaległą fotke z nową kierą
oczywiście między czasie zepsuł się podnośnik szyby od kierowcy linka sie krzywo wkrecila i niestety zakwalifikował sie do wymiany, nic w tym by nie było dziwnego tylko to ze około rok temu wymieniałem, bo w ori podnosniku pękła linka i kupiłem zamiennik myślałem że troche pochula ale niestety nawet roku nie wytrzymał więc teraz zakupiłem uzywany ori podnośnik z silnikiem, mój silnik oczywiście sie przyda na tył bo z tyłu i z przodu są te same silniki czyli powoli kompletuje swap szyb tył w sumie brakuje mi tylko przełączników i jednego gniazda do silnika ale to juz kwestia poszukiwań
Znów post pod postem ale cóż nie o to chodzi, w końcu przyszła pamiętna chwila i czas czyli wczoraj został zamontowany SWAP tarcz tył troche zabawy było bo wymieniałem wszystkie przewody hamulcowe od korektora az do końca i najgorsze to gięcie przewodów i ich łączenie masakra bo sama wymiana piast to pikuś po złożeniu wszystkiego i rozpoczęciu odpowietrzania oczywiście trafił sie rodzynek zapieczony przedni prawy odpowietrznik i po kilku razach próby odkręcenia oczywiście śrubka zrobiła się okrągła wiec było nabijanie torksa i próba kręcenia na maksa, szczeście że puścił a się nie ukręcił (fuks ) niestety próby odpowietrzenia spełzły na niczym bo gdzieś utkwiło powietrze i lipa hamowało dopiero za drugim pompnięciem, a że skończyłem puźno dziś był dzień drugi czyli poszukiwanie linek ręcznego bo wczoraj nigdzie nie można było kupić, niestety dziś juz nie miałem pomagiera i to co mogłem sam zrobić to zrobiłem czyli wymieniłem i założyłem linki ręcznego niestety w akcie wkurzenia pojechałem do warsztatu zlecić odpowietrzanie i wymiane całego płynu mechanikom żeby sam sie nie męczyć po zabiegu wszystko śmiga jak należy i wkońcu ciesze sie hamowaniem z tarczami na tyle i zrobionym swapem własnoręcznie a do tego czasu zostało tylko założone tylne materiałowe boczki bagażnika i odrazu przyjemniej niestety przy robieniu swapu zrobiłem tylko dwie fotki i to kalkulatorem oto one
majkel00230, no niestety samemu nie da sie odpowietrzyć a jak juz pisałem była walka z odpowietrzaniem i po wczorajszym przemarznieciu bo wszystko bylo robione na dworze i w rodzinnym miescie a w szczecinie gdzie mieszkam nie mam tak znajomych ani miejsca wiec niestety padlo na mechanikow tzn centrum hamulcowe gdzie maja sprzet do tego a nie reczne pompowanie i latanie z kola do kola
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-12-30, 21:55
hotdriver, jesteś w błędzie bo odpowietrzysz sam heble. Odkręcasz odpowietrznik i łapiesz wyciekający płyn do słoika np i tak kolejne koła, tylko musisz pilnować żeby cały czas był płyn w zbiorniczku, żeby znowu się nie zapowietrzyły. Trochę się schodzi w ten sposób ale daje się radę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum