Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Strzał w tłumiku
Autor Wiadomość
art88 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ABS 90KM
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-17, 21:30   Strzał w tłumiku

Witam. Móglby podpowiedziec mi ktos co moze byc przyczyną strzału w tłumiku podczas jazdy na gazie? Nie działo sie to podczas hamowania silnikiem, lecz przy normalnej jezdzie nagle przestał reagowac na gaz, po czym strzeliło w tłumiku i zgasł. Potem jakby nigdy nic zapalił i pojechałem dalej. Czy moze miec to zwiazek z tym ze nie działa pompka paliwa bo cały czas sie przepala od niej bezpiecznik? Prosze o pomoc.
 
 
art88 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ABS 90KM
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-19, 21:23   

Pompke paliwa można odhaczyć, znalazłem powód przepalających się bezpieczników, natomiast dzisiaj znowu samochód zgasł podczas jazdy, po czym odpaliłem i pojechałem dalej. Czy przewody lub świece mogą być przyczyną?
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-01-19, 21:48   

Na pewno moga być przyczyną, do tego kopułka i palec rozdzielacza, najpierw wszystko dokładnie wyczyśc i obejrzyj, jeśli coś będzie już choć trochę już nadpalone, to pewnie okaże się przyczyną Twojego problemu. A kable WN najlepiej sprawdza się otwoerając maskę przy pracującym silniku w nocy , wtedy widać przebicia.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
art88 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ABS 90KM
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-24, 19:51   

chciałbym poruszyć temat dalej, gdyż zmieniłem kable WN, palec i kopułkę i nadal gasł podczas jazdy. Podłączyłem inną cewke zapłonową i myślałem ze to jej wina bo przejechałem ponad 200 km bez problemu, jednak znowu gaśnie. Czytałem coś że to może być czujnik halla jednak czy jest jakiś sposób na sprawdzenie tego, ewentualnie czy mozna go samemu wymienic?
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-01-24, 20:00   

Gaśnie na gazie i na benzynie tak samo czy tylko świruje na gazie ??
 
 
art88 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ABS 90KM
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-24, 20:48   

jeżdżę na gazie i wtedy gasnie. Jak zaczynaja obroty spadac to przełączam na benzyne ale bez efektu. Wydaje mi sie ze z paliwem jest wszystko w porzadku bo raz czy dwa podczas spadania obrotów załapał i strzeliło z tłumika, czyli tak jakby paliwo dochodziło.

Aha, jeszcze dodam ze dzieje sie to na rozgrzanym silniku, dopóki jest zimny jest ok.
Ostatnio zmieniony przez muchomorek165 2014-01-24, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-01-24, 21:26   

Skoro przerzucasz na benzynę i jest bez efektu......wina nie leży po stronie gazu.

Gaz jest trudniejszy do zapłonu i wszelkie niedomagania układu zapłonowego właśnie na nim wychodzą, gdy jednocześnie na benzynie wszystko hulałoby ok.
 
 
art88 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8 ABS 90KM
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-01-24, 22:33   

a zna ktoś jakikolwiek sposób na sprawdzenie czy czujnik halla działa poprawnie?
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2014-04-09, 11:23   

Miałem kiedyś podobny problem. U mnie winą był parownik (tzn. brak płynu w parowniku). Auto jeździło normalnie i czasami gasło bo zamarzał parownik. Jak zgasł to przez chwile nie można było go odpalić nawet na benzynie. Z braku laku można to sprawdzić.
Piszesz, że dzieje się to na rozgrzanym silniku. przerabiałem kilka razy takie przypadki. Kiedyś przyjechał do mnie gościu i mówił ze jak się rozgrzewało auto to gasł. Przykładał wtedy śnieg (była zima) do czujnika hala i samochód odpalał. Z tego co mi wiadomo to te czujniki lubią tak padać, że na gorącym nie działają. Z drugiej strony mówisz, że auto gaśnie i po chwili odpala. Może to wina prądu (przekaźnik główny?). Jeśli auto gaśnie i nie chce załapać (jeszcze podczas jazdy), ani na gazie, ani na benzynie to na pewno coś jest nie tak z iskrą (chyba ze jak pisałem na początku zalewa go). Czujnika hala raczej nie sprawdzisz , chyba że trafisz na moment w którym auto nie odpala o podłączysz DIODĘ pod pin na halu na którym wychodzi impuls i zakręcisz silnikiem. Jak nie będzie migać to hal uszkodzony. Chyba że :D na pinie na którym powinno być napięcie 12v po stacyjce nie będzie tego napięcia :D . Wtedy trzeba szukać w elektryce. Trochę zagmatwałem, ale pisze na szybko :D

Co do wymiany hala samemu to jak masz trochę pojęcia to dasz rade, ale jak nie zaznaczysz aparatu, albo źle go włożysz to zapłon będziesz miał przestawiony i wtedy na pewno nie zapali :D .
Ostatnio zmieniony przez bebos 2014-04-09, 11:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 10