Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik umiera?!
Autor Wiadomość
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-27, 19:33   Silnik umiera?!

Witam niestety ale mój ABS chyba umiera.
-Ciezko pali
-Po odpaleniu strasznie nim trzesie
-Obroty kuleja
-Olej jest w rurze od filtra powietrza (mimo ze wszystko czyscilem powrocilo)
-Po okreceniu korka od wlewu oleju dosyć mocno dmucha potem po rozgrzaniu nawet się dymi
-Wydaje mo się ze smierdzi spalinami spod korka od wlewu oleju
Już nie mam pojęcia co się dzieje pod koniec tygodnia mam nadzieje ze się wyjasni co nieco jade na pomiar kompresji i komputer.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-05-28, 10:26   

hmmm może pierścienie puszczają ?? ? ODME masz normalnie włączoną w dolot ?
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-28, 20:54   

Nic już nie wiem, mam dość. Odma normalnie podlaczona.
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-05-28, 21:01   

Musisz zmierzyć kompresję i zrobić próbę olejową bo teraz to tyko gdybanie. Miałem kiedyś przypadek że takie objawy okazały się pękniętym tłokiem, ale to był diesel i wszystko zaczęło się od lejącego wtrysku, a PB to nie dotyczy.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-05-29, 06:56   

weź odme w ogole odłącz w *&#@$^*(^ od dolotu bo wiecznie jakiś syf tamtędy tłoczy do kolektora.
no a pierścienie to chyba kompresja do sprawdzenia
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-30, 18:13   

Dzisiaj duzo się wyjasnilo, niestety moje obawy się potwierdzily, silnik pracuje na 3 garach, ciśnienie sprężania jest zle a nawet tragiczne, podejrzewam ze rok temu w wakacje silnik dostal niemiłosiernie po dupie. Oto wyniki pomiarow.
1 - 7 bar
2 - 3 bar
3 - 12 bar
4 - 10 bar
Dziwi mnie dlaczego na drugim cylindrze wykazalo tylko 3 bary a na trzecim trzyma fabrykę. Niedlugo vento staje do garażu i będziemy rozbierać.
Pytanko czy glowica po przegrzaniu nadaje się jeszcze do użytkowania?
I co myślicie o tym wszystkim?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-05-30, 18:25   

jaki koszt sprawdzenia kompresji ?? ?

moje zdanie jest takie: SWAP :D
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-30, 18:28   

Koszt sprawdzenia zerowy, mam manometr na warsztacie robilem u siebie ;) Swapu nie będzie pozostaje przy tym silniku ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-05-30, 18:30   

nooo daj się przekonać ;D masz dobry powód ;p

oooo gdzie robisz na warsztacie >> ? może zajadę ;p
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-30, 18:33   

Kiedys się ugadamy na spota to zmierzymy u Ciebie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 30
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-05-30, 20:42   

trzeba było jeszcze zrobic próbę olejową wtedy dokładniej wiedziałbys gdzie leży problem :)
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-30, 20:59   

Wiem ale już po fakcie, z tego co czytam to jest cos z glowica albo zawory albo gniazda, ale nie martwię się bo już dzisiaj druga glowica została sciagnieta a innego ABS-a i jest powoli przygotowywana na magnesowke, będą nowe zawory gniazda dotarte, usczelniacze. Caly silnik stoi u mnie ok 4 lata a wcześniej jakies 5 wiec 9 lat nie chdzil, a zalany był pelnym syntetykiem, a uszczelka pod glowica jeszcze ori ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-05-30, 21:12   

llleee to Ty nie masz problemu jak drugi abs lezy wolny, rob go na igle szlifuj kanaly regeneruj i wkladaj:)
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-30, 21:19   

Wlasnie nie mam wiec kupowanie innego silnika wogole odpada bo nie wiadomo na co trafie a tak zrobie kapitalke i będzie malina, noi auto już raczej nie pojdzie na sprzedaż choć zapewniam ze nie chciałem go sprzedać ze względu na silnik, po prostu stało się i tyle :(
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-05-31, 09:56   

vwjanekvento napisał/a:
noi auto już raczej nie pojdzie na sprzedaż
:gitara: :pijacy: :jupi: :peace: :peace: :peace: :jupi: :pijacy: :gitara:


:D
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 42
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-05-31, 12:06   

Jeśli cylindry i wał nie mają jakiś rys i tłoki jeszcze nie stukają w cylindrach to załóż nowe pierścienie, panewki korbowodowe, zrób głowicę od podstaw i przejedzie kolejne 200 tys km. chyba, że masz zamiar kiedyś bawić się w jakieś uturbianie itp. To rób szlif cylindrów i wału od razu.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-05-31, 19:25   

wojtas83 pierscienie panewki beda robione i cala glowica ;) czulem ze ostatnio vento traci na mocy, ciezko bylo mu sie do 160 rozpedzic ale myslalem ze to moze cos z gaznikiem ale dobrze ze to sie stalo teraz a nie np na wyjazd nad morze ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 10