Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 15:20
przestał chodzić na benzynie
Autor Wiadomość
sawi 
Kierowca eLki


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 21
Skąd: włocławek
  Wysłany: 2007-08-01, 20:55   przestał chodzić na benzynie

problem w tym ze przestał chodzić na benzynie na gazie jak najbardziej smiga bez zarzutu. Sprawdzałem pompke paliwa w zbiorniku działa nie jest spalona, coprawda miałem mało benzyny i myslałem ze sie spaliła ale naszczescie bzyczy i paliwo dochodzi do wtrysku. Na benzynie nie jezdziłem chyba ze 3 czy 4 miechy, jest taka mozliwosc zeby sie spalił przepalił zepsuł niewiem jak to nazwac wtrysk benzyny bo u znajomego tyle tylko ze miał wielopunkt to mu poszedł jeden i szarpało silnikiem nierówno chodził, mechanik wymienił wtrysk i było ok. U mnie jest na jednopunktowym wtrysku wiec jak poszedł wtrysk to pewnie lipa. Moze sie zepsuc tzw. wtrysk i moze ktos wie ile to cos kosztuje. Dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-08-01, 21:39   

Ale na pewno sprawdziłeś pompkę jak podaje paliwo
Czy tylko słuchowo
Ja bym stawiał na pompkę mógł się ten mechanizm się rozsypać co jest w środku

A co do wtrysku to jak by lał to i tak by ci motor chodził tylko że nie równo i był by słabszy
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
Szycha... 
Ventofan
VW VENTO 1,8CL 96r.


Silnik: 1,8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 193
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2007-08-01, 21:42   

Musisz sprawdzić jakie pompka daje ciśnienie paliwa , bo mogla się przytrzec i jest lipa
 
 
Maximus37 
Kierowca eLki



Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 43
Skąd: Sulechów
Wysłany: 2007-08-01, 21:55   

Zgadzam sie z poprzednikami. Zacznij od sprawdzenie ciśnienia paliwa to najważniejsze. Ale całkiem ;) sie nie odzywa na benzynie czy jeszcze jako tako pryka??
 
 
sawi 
Kierowca eLki


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-08-02, 06:36   

pompke paliwa sprawdziłem w ten sposób , ze najpierw ja wyjąłem sprawdziłem na słuch i chodziła pozniej zamontowałem ja spowrotem. Zdjąłem wężyk przy dojsciu do wtrysku założyłem na niego wężyk przezroczysty(zeby było widac czy pompuje) i koncówke do banki zapalam go na gazie i benzyna idzie napewno a jakie ma cisnienie tego niewiem niewiem jak to nawet sprawdzic, mysle jak by pompka chodziła na sucho to jest mozliwosc zeby sie zatarła lub przytarła ale była cały czas zalana benzyna takze chyba jest ok a moze nie. Niechciałbym kupywac pompki skoro ta jest dobra a pytałem w sklepie kosztuje 100 zł nowa nie wiem jakiej produkcji ale tyle kosztuje. pozdrawiam

[ Dodano: 2007-08-02, 06:39 ]
na benzynie wogule nie chodzi ani na duzych obrotach ani na małych
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-08-02, 06:59   

Zawór benzyny Ci mógł się zablokować, jedź do gazowników co Ci instalke zakładali.
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-02, 18:50   

A może wtrysk? Jak jest zapchany to lipa i koniec. Właśnie to przechodziłem w Mamy autku, zatankowała chrzczone paliwo (na scheluu notabene, gdzie tankujemy zawsze od lat). W każdym razie efekt był taki że autko przejechało parę km i koniec. Wtrysk zapchany, pompa paliwa do wymiany filtr paliwa przewody paliwowe itd itp. Także wtrysk tez może unieruchomić na stałe ...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sawi 
Kierowca eLki


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-08-02, 20:15   

sprawdze najpierw ten wtrysk jak pisze spyro a pozniej zawór benzyny jak naprawie powiem co było moze komus sie przyda informacja
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-06, 03:55   

nie chce byc zlosliwy:no i co? wychwalany na forum schel...?
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-06, 10:50   

marmarmarek napisał/a:
wychwalany na forum schel...

nadal go będe chwalił. Prawdopodobnie to był przypadek, tzn.wcześniej matula wyjeździła bak prawie do zera, tak jakoś wyszło, czyli silnik zasysał chęchy. Poprzedni właściciel dbał jak cholera o auto, chyba bardziej jak o żonę, ale paliwo tankował na jakimś gównie koło swojego bloku, bo było tanio i podejrzewam, że przez 3 lata używania auta poprostu na dnie baku zebrał się niezły muł i jak matula wyjeździła prawie do zera to zassało do silnika chęchy i pozamiatane... Inaczej nie potrafię wytłumaczyć tego, bo na schellu tankuje o 7 lat i nigdy nic nie było, zawsze paliwo najwyższej jakości...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-06, 15:46   

ja powiem tylko tyle: jak wymienialem pompke paliwa (duzo w Polsce tankowane do tego czasu nie bylo) i otwarlem zbiornik, to bylo w nim czysciutko ( przez tyle lat tankowania w Niemczech-to swiadczy o jakosci)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
sawi 
Kierowca eLki


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-08-06, 22:54   

kurde wczoraj prubowałem odpalac na benzynie nie za bardzo chciał zaskoczyc ale jak chodził na gazie i przełączyłem na benzyne to troche łapał ale niechcial chodzic na wolnych obrotach i w dodatku zeby wogole chciał pochodzic to musiałem pompować gazem bo inaczej gasł. Jest jakas mozliwosc samemu sprawdzic cisnienie w pompie paliwowej czy trzeba do mechanika i jakie musi byc cisnienie. Wygląda jak by niedostawał paliwa ale trudno powiedziec. Pozdrawiam wszystkich wentomaniaków.
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-07, 01:56   

wez moze na poczatek odkrec wezyk doplywu paliwa do wtrysku i przekrec zaplon (ale lap to paliwo w cos :P ) powinno dosc mocno siknac
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
sawi 
Kierowca eLki


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-08-07, 06:50   

I to chyba bedzie to bo jak przekrecam zapłon to ani sik sik zero dopiero jak zapale na gazie to troche idzie ale jakiej mocy to sik sik to niewiem
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-08-07, 07:47   

sawi napisał/a:
jak zapale na gazie to troche idzie

przecież na gazie musisz mieć odcięcie pompy :boisię: inaczej by Ci się zatarła, i chyba tak Ci się stało. A jesli chodzi o wolne obroty to czy one skaczą jakoś nie regularnie, np. raz 900 przejedziesz się i już jest 1400 obr/min ? Podejrzewam membranę reduktora gazu. Od dawna masz auto i instalację ?
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-07, 10:40   

theority napisał/a:
przecież na gazie musisz mieć odcięcie pompy boi_się inaczej by Ci się zatarła

niekoniecznie-wiele o tym pisalismy-jesli bedzie pilnowal poziom benzyny to nic sie nie stanie. hoc ja np odciecie mam. no ale po przekreceniu zaplonu sikac powinno
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-08-07, 18:24   

marmarmarek, to wtedy będzie miał dual wtrysk, czyli benzyny oraz gazu. Chyba że będzie chociaż miał odcięcie zaworu benzyny, ale to i tak może mu wywalić wężyk paliwowy lub pompa się spalić bo już też takie przypadki były. Musi być odcięcie jak bum cyk kucyk ;)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-07, 19:23   

theority, pompa musi chodzić, bo jak masz odcięcie pompy to rozwalisz w kończy wtryskiwacze benzyny a tak się chłodzą. Ja mam zawsze koło 15 litrów w baku i nic się nie dzieje, poprostu trzeba pilnować aby nie mieć pustyni w baku bo tak się zatrze pompa paliwa...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
sawi 
Kierowca eLki


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-08-07, 20:14   

wymieniłem Filtr i przed filtrem załozyłem butelke na węzyk i przekreciłem zapłon z 5 razy a w butelce nic chyba czeka mnie jednak wymiana pompki tak jak wspominali przedmówcy wyzej , mam nadzieje ze wtrysk bedzie dobry. :(
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-08-07, 20:16   

spyro, pomyśl logicznie, skoro nie masz odcięcia pompy, zaworu, chodzi gaz, wtrysk, mikser i masz spalanie gazu i benzyny. No sorki ale w Ventce nie masz pompy mechanicznej jak w starych autkach :P Żeby nie zakładać odcięcia na pompę to wystarczy to wysterować na komputerze poprzez proste przekaźniki i już po problemie, sterują one tym, że gdy masz przejście z benzyny na gaz, zamykają zawór benzyny oraz zatrzymują pompę żeby ciśnienie nie rozwaliło pompy, lub też przewodów paliwowych, a otwierają zawór gazu oszukując autko że jeździ cały czas na benzynie. Najłatwiej jest to pokazać na sekwencji gdzie po prostu zamiast wtrysku benzyny uruchamia się wtrysk gazu w fazie lotnej.

spyro napisał/a:
bo jak masz odcięcie pompy to rozwalisz w kończy wtryskiwacze benzyny a tak się chłodzą


W jaki sposób ?? Od czego są emulatory itp ?

Poza tym zawsze zalecana była praca automatyczna, czyli najpierw odpalać na benzynie i później przejść na gaz.

[ Dodano: 2007-08-07, 20:20 ]
sawi napisał/a:
mam nadzieje ze wtrysk bedzie dobry.

Będzie ;)

Pompa jest na szczęście w miarę tania, więc spoko ;)
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-08, 01:58   

chyba piszemy o roznych rzeczach... w zasadzie sie nie znam, wiec i nie kloce, ale wiem, ze nawet jak na gazie jechalem, to pompka pracowala ( i dlatego mi sie spalila jak bylo za malo benzyny i wymienilem na nowa i elektryk mi zalorzyl odciecie pompki z chwila przelaczenia na gaz :P ) a co sie dzialo wczesnie jak na gaz przelaczalem, to nie wiem-czary dla mnie : przekazniki i inne takie :P ;) pozdrawiam :)
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-08, 10:33   

No własnie chyba się nie rozumiemy z Witkiem. Nie wiem jak, bo nie jestem gazownikiem, ale jakoś tam blokuje się, ale na bank nie mam zablokowanej pompy paliwa, bo ona chodzi on stop, dlatego zalecane jest żeby mieć w baku jednak te15 litrów benzyny. Emulator także mam, a z tego co wiem to służy on do oszukiwania komputera, bo ten wywalałby błędy gdy auto by jechało a benzyny by nie było... A apropos automatycznych wyłączników pompy w momencie przełączenia na gaz to już wielokrotnie słyszałem i czytałem w wielu artykułów, że gdy pompa nie pracuje to wtryski nie chłodzą się od benzyny a co za tym idzie po jakimś czasie odmówią posłuszeństwa. Także nie wiem jak Wy Witek montujecie LPG ale u mnie jest to inaczej rozwiązane i pierwszy raz słyszę żeby warsztat montował odcięcie pompy... A instalkę ma sporo znajomych i każdy ma tak samo jak ja.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
theority 
Vento 1,9 TDi



Silnik: 1Z
Pomógł: 50 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 2750
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-08-08, 20:33   

spyro, mówię ze w np. w Twojej Ventce wystarczy samo odcięcie zaworu benzyny, ale jeżeli masz to paliwo, tego nie neguje ;) Ale są też i inne przypadki o których możemy porozmawiać na spocie/zlocie bo to temat rzeka, a po prostu ile warsztatów tyle metod na gaz ;) Pozdrówka! :D
_________________
Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło :)

Vento 2.0

Znajdż mnie na Facebook'u
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-09, 09:34   

Aha no to luzik, poprostu nie spotkałem się jeszcze, żeby warsztat montujący LPG odcinał pompę paliwa, ale widać tak też robią. A pogadać możemy na Zlocie w Krzeczowie :-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9