Wysłany: 2007-08-01, 20:55 przestał chodzić na benzynie
problem w tym ze przestał chodzić na benzynie na gazie jak najbardziej smiga bez zarzutu. Sprawdzałem pompke paliwa w zbiorniku działa nie jest spalona, coprawda miałem mało benzyny i myslałem ze sie spaliła ale naszczescie bzyczy i paliwo dochodzi do wtrysku. Na benzynie nie jezdziłem chyba ze 3 czy 4 miechy, jest taka mozliwosc zeby sie spalił przepalił zepsuł niewiem jak to nazwac wtrysk benzyny bo u znajomego tyle tylko ze miał wielopunkt to mu poszedł jeden i szarpało silnikiem nierówno chodził, mechanik wymienił wtrysk i było ok. U mnie jest na jednopunktowym wtrysku wiec jak poszedł wtrysk to pewnie lipa. Moze sie zepsuc tzw. wtrysk i moze ktos wie ile to cos kosztuje. Dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich
Zgadzam sie z poprzednikami. Zacznij od sprawdzenie ciśnienia paliwa to najważniejsze. Ale całkiem sie nie odzywa na benzynie czy jeszcze jako tako pryka??
pompke paliwa sprawdziłem w ten sposób , ze najpierw ja wyjąłem sprawdziłem na słuch i chodziła pozniej zamontowałem ja spowrotem. Zdjąłem wężyk przy dojsciu do wtrysku założyłem na niego wężyk przezroczysty(zeby było widac czy pompuje) i koncówke do banki zapalam go na gazie i benzyna idzie napewno a jakie ma cisnienie tego niewiem niewiem jak to nawet sprawdzic, mysle jak by pompka chodziła na sucho to jest mozliwosc zeby sie zatarła lub przytarła ale była cały czas zalana benzyna takze chyba jest ok a moze nie. Niechciałbym kupywac pompki skoro ta jest dobra a pytałem w sklepie kosztuje 100 zł nowa nie wiem jakiej produkcji ale tyle kosztuje. pozdrawiam
[ Dodano: 2007-08-02, 06:39 ]
na benzynie wogule nie chodzi ani na duzych obrotach ani na małych
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-02, 18:50
A może wtrysk? Jak jest zapchany to lipa i koniec. Właśnie to przechodziłem w Mamy autku, zatankowała chrzczone paliwo (na scheluu notabene, gdzie tankujemy zawsze od lat). W każdym razie efekt był taki że autko przejechało parę km i koniec. Wtrysk zapchany, pompa paliwa do wymiany filtr paliwa przewody paliwowe itd itp. Także wtrysk tez może unieruchomić na stałe ...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-06, 10:50
marmarmarek napisał/a:
wychwalany na forum schel...
nadal go będe chwalił. Prawdopodobnie to był przypadek, tzn.wcześniej matula wyjeździła bak prawie do zera, tak jakoś wyszło, czyli silnik zasysał chęchy. Poprzedni właściciel dbał jak cholera o auto, chyba bardziej jak o żonę, ale paliwo tankował na jakimś gównie koło swojego bloku, bo było tanio i podejrzewam, że przez 3 lata używania auta poprostu na dnie baku zebrał się niezły muł i jak matula wyjeździła prawie do zera to zassało do silnika chęchy i pozamiatane... Inaczej nie potrafię wytłumaczyć tego, bo na schellu tankuje o 7 lat i nigdy nic nie było, zawsze paliwo najwyższej jakości...
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-06, 15:46
ja powiem tylko tyle: jak wymienialem pompke paliwa (duzo w Polsce tankowane do tego czasu nie bylo) i otwarlem zbiornik, to bylo w nim czysciutko ( przez tyle lat tankowania w Niemczech-to swiadczy o jakosci)
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
kurde wczoraj prubowałem odpalac na benzynie nie za bardzo chciał zaskoczyc ale jak chodził na gazie i przełączyłem na benzyne to troche łapał ale niechcial chodzic na wolnych obrotach i w dodatku zeby wogole chciał pochodzic to musiałem pompować gazem bo inaczej gasł. Jest jakas mozliwosc samemu sprawdzic cisnienie w pompie paliwowej czy trzeba do mechanika i jakie musi byc cisnienie. Wygląda jak by niedostawał paliwa ale trudno powiedziec. Pozdrawiam wszystkich wentomaniaków.
przecież na gazie musisz mieć odcięcie pompy inaczej by Ci się zatarła, i chyba tak Ci się stało. A jesli chodzi o wolne obroty to czy one skaczą jakoś nie regularnie, np. raz 900 przejedziesz się i już jest 1400 obr/min ? Podejrzewam membranę reduktora gazu. Od dawna masz auto i instalację ?
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-07, 10:40
theority napisał/a:
przecież na gazie musisz mieć odcięcie pompy boi_się inaczej by Ci się zatarła
niekoniecznie-wiele o tym pisalismy-jesli bedzie pilnowal poziom benzyny to nic sie nie stanie. hoc ja np odciecie mam. no ale po przekreceniu zaplonu sikac powinno
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
marmarmarek, to wtedy będzie miał dual wtrysk, czyli benzyny oraz gazu. Chyba że będzie chociaż miał odcięcie zaworu benzyny, ale to i tak może mu wywalić wężyk paliwowy lub pompa się spalić bo już też takie przypadki były. Musi być odcięcie jak bum cyk kucyk
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-07, 19:23
theority, pompa musi chodzić, bo jak masz odcięcie pompy to rozwalisz w kończy wtryskiwacze benzyny a tak się chłodzą. Ja mam zawsze koło 15 litrów w baku i nic się nie dzieje, poprostu trzeba pilnować aby nie mieć pustyni w baku bo tak się zatrze pompa paliwa...
wymieniłem Filtr i przed filtrem załozyłem butelke na węzyk i przekreciłem zapłon z 5 razy a w butelce nic chyba czeka mnie jednak wymiana pompki tak jak wspominali przedmówcy wyzej , mam nadzieje ze wtrysk bedzie dobry.
spyro, pomyśl logicznie, skoro nie masz odcięcia pompy, zaworu, chodzi gaz, wtrysk, mikser i masz spalanie gazu i benzyny. No sorki ale w Ventce nie masz pompy mechanicznej jak w starych autkach Żeby nie zakładać odcięcia na pompę to wystarczy to wysterować na komputerze poprzez proste przekaźniki i już po problemie, sterują one tym, że gdy masz przejście z benzyny na gaz, zamykają zawór benzyny oraz zatrzymują pompę żeby ciśnienie nie rozwaliło pompy, lub też przewodów paliwowych, a otwierają zawór gazu oszukując autko że jeździ cały czas na benzynie. Najłatwiej jest to pokazać na sekwencji gdzie po prostu zamiast wtrysku benzyny uruchamia się wtrysk gazu w fazie lotnej.
spyro napisał/a:
bo jak masz odcięcie pompy to rozwalisz w kończy wtryskiwacze benzyny a tak się chłodzą
W jaki sposób Od czego są emulatory itp ?
Poza tym zawsze zalecana była praca automatyczna, czyli najpierw odpalać na benzynie i później przejść na gaz.
[ Dodano: 2007-08-07, 20:20 ]
sawi napisał/a:
mam nadzieje ze wtrysk bedzie dobry.
Będzie
Pompa jest na szczęście w miarę tania, więc spoko
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-08-08, 01:58
chyba piszemy o roznych rzeczach... w zasadzie sie nie znam, wiec i nie kloce, ale wiem, ze nawet jak na gazie jechalem, to pompka pracowala ( i dlatego mi sie spalila jak bylo za malo benzyny i wymienilem na nowa i elektryk mi zalorzyl odciecie pompki z chwila przelaczenia na gaz ) a co sie dzialo wczesnie jak na gaz przelaczalem, to nie wiem-czary dla mnie : przekazniki i inne takie pozdrawiam
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-08, 10:33
No własnie chyba się nie rozumiemy z Witkiem. Nie wiem jak, bo nie jestem gazownikiem, ale jakoś tam blokuje się, ale na bank nie mam zablokowanej pompy paliwa, bo ona chodzi on stop, dlatego zalecane jest żeby mieć w baku jednak te15 litrów benzyny. Emulator także mam, a z tego co wiem to służy on do oszukiwania komputera, bo ten wywalałby błędy gdy auto by jechało a benzyny by nie było... A apropos automatycznych wyłączników pompy w momencie przełączenia na gaz to już wielokrotnie słyszałem i czytałem w wielu artykułów, że gdy pompa nie pracuje to wtryski nie chłodzą się od benzyny a co za tym idzie po jakimś czasie odmówią posłuszeństwa. Także nie wiem jak Wy Witek montujecie LPG ale u mnie jest to inaczej rozwiązane i pierwszy raz słyszę żeby warsztat montował odcięcie pompy... A instalkę ma sporo znajomych i każdy ma tak samo jak ja.
spyro, mówię ze w np. w Twojej Ventce wystarczy samo odcięcie zaworu benzyny, ale jeżeli masz to paliwo, tego nie neguje Ale są też i inne przypadki o których możemy porozmawiać na spocie/zlocie bo to temat rzeka, a po prostu ile warsztatów tyle metod na gaz Pozdrówka!
_________________ Gość, jeśli pomogłem, to kliknij pomógł. Będzie mi miło
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-09, 09:34
Aha no to luzik, poprostu nie spotkałem się jeszcze, żeby warsztat montujący LPG odcinał pompę paliwa, ale widać tak też robią. A pogadać możemy na Zlocie w Krzeczowie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum