witam.ostatnio zminily sie okoliczności wiec pisze.we wczesniejszym poscie za przyczyne zbyt niskich obrotów na biegu jalowym przypisywalem dolaniu oleju do skrzyni automatycznej.teraz jednak zauwazylem ze zminila sie jazda na gazie.otoz wczesnij jak jezdzilem to nie odczuwalem zadnej roznicy w rozwijaniu mocy czy to ba lpg czy na Pb.przyspieszajac specjalnie przelaczalem z lpg na Pb aby sprawdzic jak zachowuje sie silnik.i bylo tak samo.natomiast teraz jadac na lpg i przyspieszajać lub jadac szybciej w momencie zmiany na Pb jest wrazenie jakby auto dostawalo "kopa".i dlatego moje pytanie jest takie?czy to moze sie juz konczyc parownik?tzn membrany i filtr gazu?a jesli nie to co innego?czy niesprawny parownik moze powodowac ze obroty na luzie sa nierowne i zbyt niskie??
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-05-26, 20:00
KolaLBN napisał/a:
czy niesprawny parownik moze powodowac ze obroty na luzie sa nierowne i zbyt niskie??
Pewnie, że może, chodź raczej jest to kwestia złej regulacji. Popuść mu na śrubie od wolnych obrotów na parowniku o pół obrotu i zobacz czy będzie różnica, oczywiście wcześniej zaznacz.
A to że stracił trochę na mocy może być to także wina gorszego gazu i np instalacji pierwszej generacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum