Witam no i przy chwili czasu przedstawiam wam moje aktualne wozidło.Vento było jednak mało przestronne na na przejazdy Polska-Szwecja.chciałem aby było przestronne wnętrze,duży bagażnik i padła decyzja na Passata B5 w kombi ale całkiem przypadkowo napotkałem niedaleko mnie A4 i odrazu zakupiłem.
A więc do rzeczy:
Audi A4 b5 sprowadzone w Włoch w lutym 2013 wraz z książką serwisową
*jednostka : 1.9 TDI AFN 110km Quattro
*rok 1996 wg vinu 1997
*przebieg w dniu kupna 419tys aktualnie 425tys,przebieg ori z książką
*skrzynia 5gang manual
*kolor LY7W
z wyposażenia to tak:
*napęd Quattro
*elektryczne 4 szyby
*elektryczne podgrzewane lusterka
*elektryka foteli
*klima
*centralny z modułem komfortu
*fotele jakieś półkubełki bardzo wygodne
*wspomaganie
*regulacja kierownicy w 2óch płaszczyznach
*relingi
Auto kupiłem na alusach 15" NIM z oponami 195/65 nówkami zimowymi i całą klapą naklejek.Całe kompletne zawieszenie wymienione na Lemforder.
Tak wyglądała w dniu zakupu
Pózniej zmieniłem kierownice bo ori była już za dużo wytarta i wpadła trójramienna
Po jednym kursie do Szwecji i jazdzie padła turbina więc zakupiłem nową z Trans Turbo Mielec a ze mocy też było troszke za mało już to wpadły wtryski 0.216 i do tego program i na hamowni wypluło 146,4HP i 312NM
Szukając jakiegoś alu bo 15 były za małe wpadły RH ZW AG CUP 8.5j et 32 w 17" i do tego opony 235/40 ale że wystawało to zmieniłem na 215/45
Ogólnie auto wygląda jak to z Włoch,drobne przerysowania,peknięte zderzaki,tylni który na rancie był pęknięty wymieniłem na inny w ori lakierze,na przód szukam
I w tej chwili Audi wygląda jak niżej na zdjęciach
Co do planów to jest tylko kilka:
-bliżej ziemi może sprężyny -40
-dodanie tempomatu i full fisa
-kilka zaprawek lakierniczych
-smoked lamp przednich
Ostatnio zmieniony przez zula 2014-06-04, 15:40, w całości zmieniany 4 razy
Przemek, a właśnie że błotniki nie są rzeźbione bo wyciągałem już lampy,co do zderzaka to mam zamiar sie rozglądnąć za po liftem albo kpl z S4,ale to chyba odległe czasy bo póki co to czeka mnie wymiana dwumasy bo już za dużo życia jej nie zostało a następnie moc i nm czyli wymiana pompy na 11,wiekszy IC i znowu program
Ostatnio zmieniony przez zula 2014-06-04, 21:21, w całości zmieniany 1 raz
Przemek, a chu* z tym ważne że bardzo dobrze oświetlają droge nocą:) ale i tak myślę nad rozklejeniem ich i zrobieniem smokeda,ale nie wiem czy to "plastikowe szkło" da sie sciągnąć.
Dzisiaj założyłem nowe tarcze nacinane i nawiercane z ATE przód i tył i do tego klocki z ATE,teraz hebel mam na żyletkę co mnie cieszy bo wcześniejsze tak hamulec był jak w żuku/nysie
Ostatnio zmieniony przez zula 2014-06-07, 14:14, w całości zmieniany 1 raz
Przebieg masz fantastyczny - miejmy nadzieję, że nie kręcony
A na poważnie, to wolałbym kupić auto z takim przebiegiem, niż mieć na blacie 150, a w rzeczywistości 500k. Z taką mocą pewnie fajnie się tera śmiga;)
kowal323, no chyba nie,ale ostatnio widziałem takiego sedana z czarna lampionem i spodobało mi się,więc trzeba będzie się pobawić:D
sebastian, przebieg jest ori,z Włoch książka prowadzona do 397tys,a później gość dalej serwisował go w Bosh'u,zresztą jak kupowałem to na blat zbytnio nie patrzyłem,tylko na silnik i podzespoły.Szczerze to i tak jest plan podjechać z mocą w granice 170HP albo i więcej a przy napędzie Q będzie pocisk przy starcie.Przy aktualnej mocy licznik się zamyka bez niczego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum