Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Remont czy swap
Autor Wiadomość
danielss 
Ventofan



Silnik: 1.6
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 163
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2014-08-11, 19:23   Remont czy swap

Witam.
Sprawa wygląda następująco, silnik w moim golfie 1.6 101km 8v jest lekko mówiąc w słabym stanie, bierze sporo oleju, kopci na niebiesko, teraz zaczął palić 16l gazu na 100km.
W związku z tym proszę Was o poradę, czy remontować ten silnik i jeżeli tak to jakie by były mniej więcej koszta tego i co trzeba wymienić, czy szukać drugiego słupka i liczyć, że będzie w dobrym stanie.
Co do swapu na inny silnik, bardzo chętnie bym to zrobił ale za swap na zwykłego 2e trzeba liczyć 2.5k spokojnie, a w tej chwili tyle do dyspozycji nie mam.
Pozdrawiam i proszę o rady.
 
 
pawlik1993 
Zapalony Ventkarz
Golf mkII



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2014-08-11, 20:57   

za 1500 sprzedam Ci Silnik z instalacja od TDI 90 ;)
_________________
Diesel musi dymić

oferujemy:
-uslugi blacharsko lakiernicze
-elektryka samochodowa
-Swapy silnikow
-remonty silnikow
Wszystko w przystepnych cenach
 
 
danielss 
Ventofan



Silnik: 1.6
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 163
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2014-08-11, 21:08   

pawlik1993, Jeżeli bym swapował, to na pewno nie na diesla, raczej coś pokroju Abfa. Narazie i tak nie mam na to wystarczająco dużo kasy, potrzebuję informacje ile mnie może wynieść remont mojego silnika.
 
 
Hormon 
Vento to ja!

Silnik: 1,9 diesel
Pomógł: 41 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 3076
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-11, 21:26   

Zależy co wyjdzie po rozebraniu, ale licz około 2 tys. A czy warto, to sam sobie odpowiedz na to pytanie.
_________________

 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2014-08-11, 21:44   

Słuchaj danielss, będę miał passka z 2E więc możemy się dogadać. Napewno się drogo nie bedzie a silnik wolny od gazu .
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
danielss 
Ventofan



Silnik: 1.6
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 163
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2014-08-11, 21:58   

Przemek napisał/a:
Słuchaj danielss, będę miał passka z 2E więc możemy się dogadać. Napewno się drogo nie bedzie a silnik wolny od gazu .


Na kompletnego swapa nie mam niestety warunków, jak i kasy w tej chwili.
 
 
pawlik1993 
Zapalony Ventkarz
Golf mkII



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2014-08-12, 09:59   

Jezeli Ci nie zalezy na mocy to remotuj swoj bo bedziesZ mial pewne ale dla mie po pierwsze nie chce widziec benzyny a po drugie ten silnik bylby za slaby ;)
_________________
Diesel musi dymić

oferujemy:
-uslugi blacharsko lakiernicze
-elektryka samochodowa
-Swapy silnikow
-remonty silnikow
Wszystko w przystepnych cenach
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-12, 10:22   

danielss napisał/a:
Przemek napisał/a:
Słuchaj danielss, będę miał passka z 2E więc możemy się dogadać. Napewno się drogo nie bedzie a silnik wolny od gazu .


Na kompletnego swapa nie mam niestety warunków, jak i kasy w tej chwili.
Remont wcale nie musi Cię wynieść mniej. Tak jak ktos pisał wiele zależy od tego jakie masz wymagania. Na Swapie zyskasz moc bo możesz wrzucić lepszy silnik. Na remoncie zyskasz pewność i będziesz wiedział czym jeździsz.
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-08-12, 10:52   

jeśłi liczyłbyś swoją robociznę o ile masz pojęcie, masz jakieś zniżki w sklepach z czesciami czy coś, i silnik nie będzie zajechany, a aby pierścienie, panewki i glowica do zrobienia to cena moze wyjść też i z 1500 :)
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
danielss 
Ventofan



Silnik: 1.6
Wiek: 30
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 163
Skąd: olsztyn
Wysłany: 2014-08-12, 11:52   

A co myslicie wrzucić drugi blok np;
allegro.pl/silnik-vw-b4-golf-vento-ibiza-aek-1-6-8v-75-tys-gw-i4481617839.html
Ostatnio zmieniony przez danielss 2014-08-12, 11:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2014-08-12, 20:13   

Jest to jakieś rozwiązanie . Tylko zadaj sobie pytanie czy aby napewno on ma taki przebieg i czy stan podany jest zgodny ze stanem faktycznym. Ja raz się przejechałem.
Decyzja należy do ciebie.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2014-09-03, 23:07   

danielss, nie masz szans przewidzieć ceny bez oceny silnika. Zrób sobie najpierw test sprężania z próbą olejową , oraz pomiar ciśnienia oleju. Może na przykład to tylko uszczelniacze zaworowe padły a przyczyna wysokiego spalania nie ma związku z samym silnikiem tylko z osprzętem albo wadliwą regulacją LPG. Jeśli kompresja będzie marna, to dopiero po zdjęciu głowicy można będzie ocenić gładzie cylindrów i decydować czy jest sens próbować zmiany samych pierścieni.
W każdym razie opłacalny może być tylko mały remont czyli naprawa głowicy i zmiana pierścieni, co więcej czyli szlify zmiana tłoków panewek to już się nijak nie opłaca.
Co do kosztów to z grubsza można napisać że taki mały remont będzie kosztowo porównywalny ze swapem silnika na taki sam. I znacznie cena będzie zależeć od tego co jesteś w stanie zrobić sam oraz od stawek mechanika.
A jeśli okaże się szczęśliwie że tylko uszczelniacze zaworowe do wymiany to jest to kwestia groszowa bo można to zrobić bez zdjęcia głowicy czyli jakaś stówka za części i koło 3 godzin roboty mechanika
_________________

Ostatnio zmieniony przez pablomed 2014-09-03, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9