Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2017-06-09, 12:52
Z AAZ-ta można wyciągnąć te 110-120KM, ale pytanie czego oczekujesz od tego silnika i jak jeździsz.
Ja bym się osobiście zastanowił nad swapem na TDI bo ostateczny koszt takiej zabawy może być podobny, ewentualnie jeśli chcesz żeby był silnik oryginalny/katalogowy to turbina T3/K24.
Na pewno potrzebujesz FMIC, przy okazji takiej zmiany możesz założyć kolektor ssący od TDI(jest wydajniejszy), najlepiej również pompę 10mm.
To juz wolalbym td04 zalozyc zamiast t3 Szybciej wstanie na pewno. A malym nakladem to podkrec boost i dawke i zaloz fmic. Wiecej mocy to kolejne mody i koszty, lepiej jak kolega wyzej pisze swapowac tdi.
Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2017-06-10, 11:46
Ewentualnie można założyć K16(- 2.5TDI AEL, Audi A6C4), która jest nieco wydajniejsza od K14.
Dużo ludzi nazywa turbiny T3 i K24 opornymi mułami, a one nie zawsze taka jest. Osobiście wolałbym założyć coś takiego niż myśleć nad VNT w AAZ. U kolegi po swapie na 1Z mTDI, z wtryskami 0.205 i pompą 11mm K24 wstawało już przy 1800 obr, a odpychało się to na prawdę bardzo przyjemnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum