Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 14:52
Monowtrysk
Autor Wiadomość
luckyman 
Kierowca eLki



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 25
Skąd: Zakopane
Wysłany: 2007-10-31, 15:54   Monowtrysk

Witam!W końcu doszedłem do tego dlaczego moja Ventka tyle bierze benzyny i kopci na zimnym silniku czarnym dymem.Okazało się,że mam walnięty monowtrysk.Pozostało mi go tylko wymienić ale z tym jest problem,bo nie mogę znaleźć monowtrysku pasującego do mojego typu silnika,tj. 1.8 o mocy 75 KM.Na Allegro są ale do wersji 90 konnej,a jak udało mi się ustalić takiego nie mogę założyć,bo musi być odpowiednio dopasowany do mocy silnika :mysli:
_________________
'92 benzyna/gaz 1,8 55KW
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-11-04, 15:50   

Sluchaj ja mam vendke 1,8 90 KM a zalozony wtrysk od 1,6.One maja takie samo cisnienie wiec nie ma roznicy.Mozesz smialo zalozyc od 1,8 90 KM.Wtrysk podaje paliwo tak jak mu kaze komputer,wiec nie zmieni sie nic na zle.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
pem 
Autostopowicz


Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 12
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2007-11-21, 14:24   

Panowie powiedzcie ile kosztuje wtrysk?
Dużo jest roboty przy wymianie? Ja też mam wtrysk do wymiany. :beczy:
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-21, 17:14   

pem, poszukaj bo pisaliśmy już o tym i to parę dni temu...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
pem 
Autostopowicz


Dołączył: 19 Lis 2007
Posty: 12
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2007-11-21, 19:44   

spyro nie mogę znależć tego tematu prześlij mi link jeśli możesz :D
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-11-22, 15:24   

Jakis wtrysk powinienem miec to mozemy sie dogadac pem.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
luckyman 
Kierowca eLki



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 25
Skąd: Zakopane
Wysłany: 2007-11-24, 21:23   

CichyEska napisał/a:
Sluchaj ja mam vendke 1,8 90 KM a zalozony wtrysk od 1,6.One maja takie samo cisnienie wiec nie ma roznicy.Mozesz smialo zalozyc od 1,8 90 KM.Wtrysk podaje paliwo tak jak mu kaze komputer,wiec nie zmieni sie nic na zle.

Ale nie mogę założyć byle czego,bo np.teraz wsadziłem monowtrysk z silnika o mniejszej pojemności i na zimnym silniku odpala bez problemu,bo jest ssanie,a przy ciepłym już jest problem,bo daje mu tej benzynki za mało i nie chce zaskoczyć.Dobrze,że mam gaz,bo inaczej na ciepłym silniku na benzynie już bym nie pojechał.Z tego co ja słyszałem to monowtrysk powinien być dealnie dopasowany do pojemności i mocy silnika żeby nie dostawał ani za mało ani za dużo dawki paliwa
_________________
'92 benzyna/gaz 1,8 55KW
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-11-25, 08:19   

nik czy Ty moze zauwazyles o czy sie tu pisze?

[ Dodano: 2007-11-25, 08:24 ]
luckyman napisał/a:
CichyEska napisał/a:
Sluchaj ja mam vendke 1,8 90 KM a zalozony wtrysk od 1,6.One maja takie samo cisnienie wiec nie ma roznicy.Mozesz smialo zalozyc od 1,8 90 KM.Wtrysk podaje paliwo tak jak mu kaze komputer,wiec nie zmieni sie nic na zle.

Ale nie mogę założyć byle czego,bo np.teraz wsadziłem monowtrysk z silnika o mniejszej pojemności i na zimnym silniku odpala bez problemu,bo jest ssanie,a przy ciepłym już jest problem,bo daje mu tej benzynki za mało i nie chce zaskoczyć.Dobrze,że mam gaz,bo inaczej na ciepłym silniku na benzynie już bym nie pojechał.Z tego co ja słyszałem to monowtrysk powinien być dealnie dopasowany do pojemności i mocy silnika żeby nie dostawał ani za mało ani za dużo dawki paliwa
Moj tak glupial na benzynie ale to byl powod taki ze nie mialem emulatora ,a uwierz mi ze mam wtrysk od 1,6 bo nawet podstawa jest inna i musialem tulejki wkrecac,teraz chodzi bez problemu.Wtrysk nie moze podawac za malo benzyny gdyz to nie on o tym decyduje,tylko ECU.Wtryski od 1,6,1,8 -ABS ,AAM ,ADZ sa takie same, a od 1,6 tylko aluminiowa podstawa jest inna,sam wtrysk jest taki sam i kat ma taki sam i cisnienie.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
luckyman 
Kierowca eLki



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 25
Skąd: Zakopane
Wysłany: 2007-11-25, 14:53   

CichyEska napisał/a:
Moj tak glupial na benzynie ale to byl powod taki ze nie mialem emulatora ,a uwierz mi ze mam wtrysk od 1,6 bo nawet podstawa jest inna i musialem tulejki wkrecac,teraz chodzi bez problemu.Wtrysk nie moze podawac za malo benzyny gdyz to nie on o tym decyduje,tylko ECU.Wtryski od 1,6,1,8 -ABS ,AAM ,ADZ sa takie same, a od 1,6 tylko aluminiowa podstawa jest inna,sam wtrysk jest taki sam i kat ma taki sam i cisnienie.

I tu prawdopodobnie masz rację,bo ten monowtrysk jest prawdopodobnie już teraz dobry tylko pompa paliwa poszła się bujać,bo dzisiaj mi już nawet nie chciał odpalić na zimnym silniku,a to pewnie przez to,że ja zazwyczaj jeździłem na rezerwie benzyny i pompa nie była zalana benzyną i się poprostu spaliła,bo nie miała chłodzenia.Pompę już dzisiaj kupiłem w Gliwicach za 100.Jeszcze tylko muszę zajechać do Zakopca i jutro go stawiam już na wymianę i dam później znać czy się potwierdziła diagnoza
_________________
'92 benzyna/gaz 1,8 55KW
 
 
CichyEska 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,8 ABS 90 K
Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 334
Skąd: Skarzysko Kamienna
Wysłany: 2007-11-25, 18:56   

Pomogl mile widziany :-)

[ Dodano: 2007-11-25, 18:57 ]
A nawiasem pompa ma miec min 1,3 bara.
_________________
Na początku był chaos potem ktoś stworzył VENTO...
 
 
silverek 
Ventomaniak


Silnik: PAROWY
Pomógł: 10 razy
Wiek: 49
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 733
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2009-09-03, 19:59   

podepne sie pod temat mianowicie mam pytanie odnośnie monowtrysku a dokladnie chodzi mi o to zdjełem nakladkę wtrysku i dodałem gazu czyli pociagałem za dzwignie przepustnicu jak silnik zchodzi z obrotow to na jakis czas wtrysk sie wyłączy i po zmiejszeniu obrotow znowu zaczyna przcowac Moje pytanie jest takie przy jakim spadku obrotow powinien znowu sie właczyc bo mi sie wydaje je moj za szybko sie uruchami bo przy 1600 obrotach znowu zaczyna pracowac
 
 
egos 
Ventofan
ventylek 1.8 abs


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 99
Skąd: stalowa wola
Wysłany: 2009-09-12, 11:45   

uaktywnienie tzw cut-offu czyli odciecia paliwa przy hamowaniu silnikiemw mono troniku czy mono motroniku następuje przy ok 1500 obrotów czyli wszystko masz ok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 13