Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-03-07, 22:19
zdejujesz srodkowy tunel i po kelji palstyki az sie do niej dokopiesz.. i wyjmujesz mozntaz odwrotnie.. aha pozniej dolej plynu i dopowietrz uklad!
pzdr
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-03-08, 20:50
No ja też współczuje tej roboty jesli będziesz robił to sam ,jest dużo rozkręcania . Ja dodatkowo sciągałem kierownice i musiałem odłączyć poduszke- jesli będziesz też to robił pamiętaj aby od momętu odłączenia poduszki do momętu ponownego podłączenia nie przekręcać stacyjki w pozycje on- włączone zasilanie, bo pózniej będziesz miał błąd w kompie, będzie pokazywał " brak poduszki lub poduszka uszkodzona"
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-03-08, 21:29
Powiem to samo co moi przedmówcy, współczuje z całego serca, robota głupiego... Ja u siebie jeszcze nie wymieniałem, kumpel w swojej Ventce wymieniał nagrzewnicę i zajęło mu to cała sobotę... Kupa roboty. Aha i nie proponuję kupować na Allegro, właśnie ten znajomek kupił na Allegro i teraz znowu ma do wymiany... No i oczywiście nówkę, nie są drogie, nowe są max za 50 zł, dobra nówka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum