Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-19, 19:39
Podlaczenie Halogenow
Autor Wiadomość
Big_Mac 
Autostopowicz


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 16
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-03-24, 15:27   Podlaczenie Halogenow

zamierzam zamontowac halogeny w moim Vento.Mam juz wszystkie komponenty i schemat podlaczen.Czy moze ktos mi powiedziec do czego sluzy podlaczenie 87 a w przekazniku?

85- masa
86- sterowanie przekaznikiem / wlacznik i prad ze swiatel postojowych /
30- przewod + do akumulatora i bezpiecznik np. 15A

87- przewod pradowy od przekaznika do halogenow

87 a ?? ?

Pozdrowka
Mac
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-03-24, 15:32   

tu masz porade instalacji halogenów: http://rydzu777.webd.pl/i...b7036ac14a02b87
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Big_Mac 
Autostopowicz


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 16
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-03-24, 15:53   

krzeszak napisał/a:
tu masz porade instalacji halogenów: http://rydzu777.webd.pl/i...b7036ac14a02b87


Txs za szybka Odpowiedz :oklaski:
Tego linka juz czytalem. Natomiast ja nie zakladam fabrycznych halogenow tylko Hella 75FF w zaslepkach na dole zderzaka.Przynajmnie bede mial spokoj z wymiana / czesta / fabrycznych halpgenow / polamane uchwyty itd. /.Wlacznik tez bedzie nie ten fabryczny zespolony z tylnym swiatlem przeciwmgielnym.Dlatego tez pytam.
Mac
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-03-24, 21:47   

Big_Mac napisał/a:
87 a ?
przekaźnik w stanie spoczynku (bez napięcia podawanego na cewkę pinami 85 i 86) przewodzi prąd między stykami 30 i 87a - styki 30 i 87 są wtedy rozwarte. Po podaniu napięcia na cewke - jest po prostu odrwotnie. Czyli styk 87a jest w większości zastosowań niewykorzystany.
_________________

 
 
Big_Mac 
Autostopowicz


Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 16
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-03-25, 07:27   

pablomed napisał/a:
Big_Mac napisał/a:
87 a ?
przekaźnik w stanie spoczynku (bez napięcia podawanego na cewkę pinami 85 i 86) przewodzi prąd między stykami 30 i 87a - styki 30 i 87 są wtedy rozwarte. Po podaniu napięcia na cewke - jest po prostu odrwotnie. Czyli styk 87a jest w większości zastosowań niewykorzystany.


Txs za szybka odpowiedz :brawa:
Pozdrowka
Mac
 
 
andrzej12311 
Niedzielny kierowca
gremlinek


Silnik: 1,8 benzynka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 80
Skąd: Gronów
Wysłany: 2009-02-10, 18:40   

Witam! Mam małe pytanko, a mianowicie czy ktoś mógłby zamieścić schemat podłączenia halogenów do Vento. Mam zamiar je sobie zamontować ale zbytnio nie wiem jak. Z góry dziękuję i pozdrawiam :]
_________________
Pozdro:)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-10, 19:17   

montaz jest bardzo prosty a poradę znajdziesz na stronie rydza bodajże.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
andrzej12311 
Niedzielny kierowca
gremlinek


Silnik: 1,8 benzynka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 80
Skąd: Gronów
Wysłany: 2009-02-11, 08:15   

OKI! Dzięki za podpowiedź. W razie jakichkolwiek kłopotów będę pisał.
:]
_________________
Pozdro:)
 
 
andrzej12311 
Niedzielny kierowca
gremlinek


Silnik: 1,8 benzynka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 80
Skąd: Gronów
Wysłany: 2009-02-11, 08:25   

Szukałem strony Rydza ale niestety nie znalazłem. Natomiast linki do jego strony wymieniane wcześniej nie działają więć może ktoś wie jak odnaleźć potrzebne mi informacje. Z góry dziękuję :]
_________________
Pozdro:)
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-02-11, 08:49   

strona Rydza chwilowo nie bangla :(
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-02-11, 09:23   

Gavel napisał/a:
strona Rydza chwilowo nie bangla

od dłuższego czasu cześć porad Rydza nie hula a teraz jeszcze i porada podłączenie halogenów nie działa :(

andrzej12311, - rozumie ze chcesz dołożyć orginalne halogeny w miejsce blendy?
jeśli tak to sprawa ma sie tak, musisz zaopatrzyć sie w halogeny ,no i przełącznik zespolony z opcja halogenów przód \tył, kostki halogenów ,kabel ,wsowki trochę wolnego czasu i wiadro cierpliwości :D
Od włącznika świateł odchodzi wiązka kabli, w niej jest już kabel (+) niezbędny do podłączenia halogenów lecz biegnie on tylko do sporej walcowej kostki tuz nad chłodnica.
musisz rozkręcić ta złączkę i w niej w części centralnej jest w jednej części złączki siedzi wsuweczka a w drugiej części już nie !!
wiec musisz teraz poprowadzić kabel (+) od wtyczki do obu halogenów (prawego i lewego) a kabel zakonczycz przy złaaczce taka samo wsuwką aby po skręceniu wsuwki sie połączyły ze sobą (pamiętaj aby miejsce nowej wsuwki zabezpieczyć np.silikonem żeby woda sie do złączki nie dostawała), przy halogenie zakańczasz albo oryginalnymi kostkami halogenów (pasują tez kostki od kierunków z błotnika) lub zwykłymi wsuwkami i je zabezpieczasz przed przypadkowym zwarciem i brudem !!
kabel (-) ciągniesz od kostek przy obu halogenach bezpośrednio do akumulatora
tak to mniej więcej wygląda, przydały by sie zdjęcia tej kostki z nad chłodnicy ale ja takowych nie posiadam :(
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-02-11, 14:47   

Yyy, sorki co to za strona rydza ?? Bo ja nie zakumawszy o co kaman ??
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
andrzej12311 
Niedzielny kierowca
gremlinek


Silnik: 1,8 benzynka
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 80
Skąd: Gronów
Wysłany: 2009-02-11, 15:13   

Dzięki za poradę. Napewno się przyda :] Mam nadzieję że dam sobie jakoś radę. Tylko pogoda musi się trochę uspokoić ;)
Jeszcze raz WIELKIE dzięki. :oklaski:
_________________
Pozdro:)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-11, 19:00   

Cytat:
Yyy, sorki co to za strona rydza
rydzu to taki koleś co pisał fajne porady do Golfa3, którego sam posiadał. Na jego poradzie robiłem podświetlenie zegarów, halogeny.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-03-17, 18:17   

krzeszak napisał/a:
tu masz porade instalacji halogenów:

http://www.vwvento-fans.com/porady/11.pdf
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-09-24, 13:14   

kupilem sobie halogeny. firma hella. fotek wlozyc nie moge bo praktycznie siedze bez internetu... niedaleko mego domu porwana zostala linia telefoniczne i rozne przewody ktos cos tam kopal.... jednym slowem moze kros z was rozbieral halogeny i ma foty? jak sie one rozbieraja? czyli jak wyciagnac tamte szklo zwiekszajace itd. i jezeli postawie zaroweczki po 100waty to halogeny sie nieroztopia? czyli tempertura niebedzie zawysoka? pomocy prosze jak mnie je rozebrac. poniewaz jeden galogen zle zalamuje swwiatlo a regulacja mu niepomaga.... czyli szklo tam wysokosc sie reguluje ale sam strumien swiatla nie....
i moze ktos moglby wozyc fotke jak one powinny prawidlowo swiecic czyli odbicie gdzies na scianie by zobaczyc jak powiini prowidlowo lamac swiatlo... bo juz panikuje :zšb: :zšb: :zšb: :zšb: :zšb:
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
Ostatnio zmieniony przez Fable 2009-09-24, 13:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-09-24, 19:57   

Fable napisał/a:
ezeli postawie zaroweczki po 100waty to halogeny sie nieroztopia? czyli tempertura niebedzie zawysoka?

Zależy, co masz za halogeny. Bo hella helli nie równa. Miałem założone żarówki 60W i potopiły mi się. Nie radzę kombinować z mocnymi żarówkami. U mnie w temacie wszystko opisałem co i jak. Również mam foty tam, jak mi się zjarały halogeny.
Fable napisał/a:
jeden galogen zle zalamuje swwiatlo a regulacja mu niepomaga

Bo po prostu albo śruba jest urwana albo plastik gdzieś pęknięty. Musisz zobaczyć, bo nie ma, że nie można wyregulować. Na stację kontroli pojazdów najlepiej podjedż, by sobie wyregulować, bo tak samemu to nic nie zrobisz, by dobrze spełniały swoją funkcję. Ale lewy i prawy muszą świecić w jednej lini.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-09-26, 13:43   

a moze kto wie jak zdjac szklo z halogenki? poniewaz jedna mi sie spalila, roztopila ta co zle swiecila ;(
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-09-27, 14:01   

jak zdjac szklo z halegenki? grzac jakos czy jak? i kurde nie mam internetu normalnego...
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-09-27, 14:04   

Je tego nie robiłem ale Lwomati chyba radził żeby.... najpierw w letniej wodzie zanurzyć, potem w ciepłej i na końcu w gorącej wodzie a to po to żeby nie popękały szkła. I chyba jakoś nożykiem dookoła.... :faja:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2009-09-28, 16:15   

Fable napisał/a:
poniewaz jedna mi sie spalila, roztopila ta co zle swiecila ;(

Buuu... to samo przechodziłem. Trafiłeś po prostu na lipne halogenki. Co z tego, że Hella, jak to pewnie Chinole robili, więc nie ma co się dziwić. Musisz po prostu moczyć je w ciepłej wodzie inaczej nie pójdzie. Nożykiem pewnie tez za bardzo schodzić nie będą chciały, bo czymś płaskim, ale szerokim będziesz musiał samo szkło podważyć - by nie uszczerbić samego szkła.
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 9