Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-03-28, 19:17
Ten wężyk to podciśnieniowy który służy do otwierania klapy od ssania i powinna być podłączony do trójnika z tylu silnika
ale że masz założony gaz jest to specjalnie odłączone bo by ci się zduszał przy zmianie biegów przy większej prędkości
masz wszystko w porządku
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2008-03-29, 09:35
no nie wiem czy w porzadku , zajrze do swojego 2,0 na gazie i zobacze gdzie moj jest podpiety bo na pewno jest ,. i nic sie nie dusi i jedzie jak malina..
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-03-29, 09:52
Hemi77, Żeby to sprawdzić czy masz podłączone to wyjmij filtr powietrza
jest tam taka klapka pod spodem
i zobacz czy jest zblokowana
jak jest to po prostu ci nie odłączyli i to wszystko nie musieli
a z tego co wiem to przeważnie odłączają tą rurkę i blokują klapkę a na trójniku dają zaślepkę
zduszać się ma prawo ale nie powiedziane jest że musi zawsze
co warsztat to inaczej robią
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-03-29, 12:18
To Hemi napisz jak jest u Ciebie , ja mam problem z zapaleniem na benzynie , i szukam przyczyny , niewiem czy to pompka paliwa , wtryski czy coś z elektryką , niby ciśnienie zmierzyłem i jest OK i niewiem co jest grane.
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2008-03-29, 13:46
a wiec sprawa wyglada tak ze tam gdzie masz ten bialy przewod do filltra podlaczony to ja mam tam ten czarny , a tuz nad nim bialy .jeden nad drugim
.... a drugi koniec czarnego jest z tylu filtra wtykniety w obudowe i tam sobie jest.
poza tym nie mam nic pozatykane ,dziala bez zarzutu.
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-03-29, 15:11
OK a czy możesz mi powiedzieć jeszcze jedno bo ja mam w tym białym wężyku benzynę, czy np. możesz sprawdzić czy też w tym dolnym masz benzynę? bo niewiem czy tak ma być?
A schodzi bez problemu w palcach ten wężyk.
W sumie kolory wężyków to chyba nie grają roli, a to co przez nie przechodzi to tak.
Acha a który rocznik auta masz ?
_________________ VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-03-29, 15:13, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 172 Skąd: K-Kożle
Wysłany: 2008-03-29, 16:09
benzyny na pewno nie mam., a te wezyki nie moga byc zamieniane bo funcji swojej nie spelniaja, rocznik 93
[ Dodano: 2008-03-29, 16:10 ]
to sa wezyki podcisnieniowe wiec paliwa tam byc nie powinno , moze masz cos tam namieszane z tymi wezykami i cuda sie dzieja
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-03-29, 16:35
czyli w tych dwóch wężykach jest powietrze?
EDIT: Sprawdzałem w tym na dole było jednak parę kropli benzyny.
Ale to i tak bez znaczenia bo...
Teraz to juz mi coś chyba całkiem padło bo nie chce zapalić na benzynie
Były problemy ale coraz gorzej palił aż w końcu teraz praktycznie nie ma możliwości odpalenia.
Tzn. może i odpali ale po 15 minutach kręcenia, szkoda mi baterii, rozrusznika i innych...
rano po kilku godz. postoju jest lepiej tzn. zapali za 2-3 razem
Orientuje się ktoś jakie mogą być ewentualne przyczyny?
W poniedziałek dopiero jadę na sprawdzenie pompki paliwa-jak zapali.
Kable WN OK, świece nowe, rozrząd też OK nowy, ciśnienie na garach jest po 12,5 na każdym- dziś sprawdziłem, mechanik powiedział że w sumie jest nieźle.
I o ile się nie mylę jest wszystko w normie bo w książce sam naprawiam jest od 10-13 dla 2.0 2E
Troche któryś zawór klepie, ale to raczej chyba nie przez to nie chce zapalić??
_________________ VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-03-29, 16:58, w całości zmieniany 6 razy
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-03-29, 18:19
Zanim kupisz pompkę to zdejmij tą rurę co idzie od kolektora z ciepłym powietrzem do filtra
rozgrzej auto i sprawdź bo widzę na zdjęciu że masz założona
i stąd może być twój problem
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-03-30, 13:27
jaca napisał/a:
Zanim kupisz pompkę to zdejmij tą rurę co idzie od kolektora z ciepłym powietrzem do filtra
rozgrzej auto i sprawdź bo widzę na zdjęciu że masz założona
i stąd może być twój problem
tzn którą dokładnie?
P.S. jutro jadę na sprawdzenie pompki, pod jakim powinna podawać ciśnieniem paliwo ? 3 Bar?
I jeszcze pytanie gdzie pompka ma przekaźnik? jak przekręcę kluczyk to też coś tak pyka pod maską? co to może być ? czy tak ma być?
_________________ VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-03-30, 13:31, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 2e Pomógł: 25 razy Wiek: 45 Dołączył: 15 Maj 2006 Posty: 924 Skąd: Ostróda
Wysłany: 2008-03-30, 14:11
Masz tam 2 rury 1 ta u góry co przepływomierz jest podłączony
i 2 pod spodem co zasysa cieple powietrze jak jest ssanie włączone
a jest dokładnie pod ta dużą rurą zdejmij opaskę i ściągnij ją rozgrzej auto i sprawdź ponownie
podejrzewam że to jest ta przyczyna
andrewb25 napisał/a:
jak przekręcę kluczyk to też coś tak pyka pod maską? co to może być ? czy tak ma być?
Te pstrykanie może to być elektrozawór gazowy
u mnie tak samo jest
andrewb25 napisał/a:
P.S. jutro jadę na sprawdzenie pompki, pod jakim powinna podawać ciśnieniem paliwo ? 3 Bar?
Pompkę ja bym odpuścił skoro pali na zimnym a na ciepłym nie
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-04-02, 20:30
a więc tak: okazało się że kostka pod stacyjką jest do wymiany , kosteczkę wymieniłem na dobry niemiecki zamiennik firmy MEYLE, stary i tak był zmieniany w 2005 roku (FEBI), oryginału nie brałem bo kosztował 75 zl a ten MEYLE byl identyczny jak VW ale kosztowal 25 a roznil się tylko brakiem znaczka VW
-Ciśnienie paliwa było sprawdzone i jest OK,
-był podpięty pod kompa i też żadnych błędów,
teraz już jest różnica jak ręką odjął ale czasami jednak nie odpali za 1-2 razem , i ma prawdopodobnie za dużą dawkę paliwa czyli go poprostu zalewa . jak jest zimny to pali od strzala, natomiast na ciepłym ma dalej problem z paleniem - ale tylko czasami . czuć też przy okazja benzynę.
Świece są nowe no i jak wykrecilem to są takie czarne, czyli ewidentnie ma za duza dawke paliwa.
Bedziemy z tym walczyc na pocz. nastepnego tygodnia
silnik jest w dobrym stanie tzn. moc jest, zapłon też ustawiony poprawnie
A może Wy coś podpowiecie????jakieś sugestie???
_________________ VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-04-02, 20:33, w całości zmieniany 2 razy
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-04-02, 23:18
kolego masz dziurę w regulatorze ciśnienia paliwa, (stąd paliwo w wężyku i smród benzyny) przy listwie wtryskowej, wymieniaj jak najszybciej bo będzie pożar. regulator w 2e jest przylistwie wtryskowej po sronie pasażera, na zawleczkę, wyjmuj go na zimnym bo tryśnie trochę beny na wydech. Używka 8 dych, nówka od 160.
[ Dodano: 2008-04-02, 23:29 ]
i stąd za bogata mieszanka, bo dziurą przez wężyk paliwko leci do obudowy wtrysku i do dolotu, wymień, problemy znikną na 90 procent. Regulator mimo że ma dziurkę nadal może dobrze utrzymywać ciśnienia paliwa.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2008-04-03, 20:59
ciągnij mocno, pokiwaj nan boki, początkowo ciężko idzie a potem wystrzeli jak korek od szampana i wytryśnie trochę benzyny która jest w listwie poid ciśnieniem ponad 2 atmosfery. Nowy wejdzie łatwo, ale dociśnij go do końca i przytrzymaj dociśnięty tak żeby zawleczka lekko weszła, sprawdź stan oringu na regulatorze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum