Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: spyro
2008-04-19, 19:37
odpalanie tdi
Autor Wiadomość
tomek86 
Autostopowicz


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-06, 16:10   odpalanie tdi

witam na forum, mam powazny problem z vento silnik 1.9 tdi, a mianowicie: rozrusznik kreci dobrze, silnik zaskakuje i po paru sekundach gasnie, kiedy zgasnie to slychac przez chwile dziwny szum, jakby sie jakis pasek slizgal, dodam ze kostke od stacyjki juz wymienialem...
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-04-06, 23:04   

a idzie go wogole odpalic? ( mam namysli przy odpalaniu dadaj gazu, zeby wskoczyl na obroty w okolicy ok 2000 i sprawdz, czy nie zgasnie.
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
tomek86 
Autostopowicz


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-07, 18:21   

on odpala na kilka sekund i potem zaraz sam gasnie, jak dodam gazu to na sekunde dluzej zalapuje...
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-07, 20:53   

pompa paliwa?
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
tomek86 
Autostopowicz


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-11, 15:26   

chyba to bedzie immobilaiser... wie ktos moze ile kosztuje jego ominiecie?
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 46
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2008-04-11, 21:58   

zawor zwrotny paliwa nie trzyma i cofa sie paliwo wiec zapala na tym co ma w pompie i zanim napompuje paliwo to zgasnie dlatego po ponownym rozruchu zapala i chodzi radzil bym ci to sprawdzic i usunac usterke po pompa przez chwile przacuje bez paliwa a to zabojstwo dla pompy
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Mike88 
Autostopowicz


Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 3
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-04-25, 12:44   

Ja mam taki sam problem w passacie B5 FL. rocznik 2001 1.9 tdi 130 KM. Dzialo sie to tylko ja byly mrozy, teraz jak jest cieplo pali bez problemu. Zapalalem i nie mogl wejsc na obroty, gaz nie reagowal. I tak trzeba bylo go odpalac z 5-10 razy i wkoncu zapalil i potem caly dzien bez problemu jezdzil az do nastepnego dnia. Byla wymieniana pompa paliwowa (nowa VW) jakies uszczelki od glowicy i dalej to samo. Nikt nie potrafi tego zdiagnozowac. Wiecie moze co to moze byc?? Wiem ze to forum o vento, ale znalazlem akurat tutaj jak szukalem czegos ciekaweo o swoim Vento. Ten passat to wujka. Ja odkad kupilem vento to jeszcze nic nie bylo wymieniane i wszystko dziala bez problemu. Tylko teraz tak mysle ze chyba cos jednak jest nie tak jak czytalem jakie vmax niektorzy osiagali. Moj max pojedzie 150. z gorki go rozpedzilem do 170. silnik 1.9 tdi 90 KM. Wiecie moze czemu tak?? dodam ze przy predkosci 140 wyraznie czuc jakby samochod zmulal. przy 150 jeszcze duzo luzu na pedale i wiecej nie jedzie. Kolega mowi ze moze trzeba by filtry powymieniac. Wczesniej jeszcze mialem taki problem ze samochod wogole mocy nie mial dopoki 3 tysiecy obrotow nie przekroczylem to potem juz normalnie jezdzil dopoki silnika nie zgasilem. ale potem wymienialem akumulator i restartowalem komputer i normalnie jezdzi.
 
 
Cybul 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1,9 tdi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 341
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-26, 10:36   

to masz cos nie tak :) 150 to ja bez problemu wyciagam a tez mam tdi 90km moze turbina?? u mnie przy 1700obr zaczyna ciagnac juz turbo a jak ty piszesz ze dopiero przy 3000 to widocznie cos nie tak z turbo
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2008-04-26, 13:57   

ja bym stawiał na przepływomierz powietrza, najlepiej podpiąć go pod kompa i sprawdzić, chyba ze masz kogoś kto ma taki sam silnik i podmienić do testów ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
 
 
Mike88 
Autostopowicz


Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 3
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-04-26, 14:44   

no wlasnie po restartowaniu komputera to problem z ta turbina zniknal. teraz normalnie jezdzi. Tylko ze vmax jest mala. na piatym biegu juz powyzej 3000 obrotow nie wejdzie. jedynie z gorki mi sie udalo na 3200 jak go do 170 rozpedzilem. ten przeplywomierz to moze byc powodem tego??
 
 
tomek87 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 GTD AAZ
Pomógł: 36 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1323
Skąd: St Gieląd/Gdańsk
Wysłany: 2008-04-26, 17:07   

Mike88 napisał/a:
ten przeplywomierz to moze byc powodem tego??

jak najbardziej bo podaje błędna wartość zasysanego powietrza i komp nie pozwoli podać więcej paliwa ;)
_________________
Moja Ventka :D http://forum.vwvento.org/...?t=2800&start=0
Ostatnio zmieniony przez tomek87 2008-04-26, 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2008-04-27, 23:03   

Mike88 na początku to poczytaj na forum bo nie raz już pisaliśmy o problemie Vmaxa w TDI
a potem jedź i podepnij auto pod kompa
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
mlodyk 
Autostopowicz


Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 12
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-04-30, 21:41   

Też tak miałem ostatnio odpalał i gasł.Mechanicy magicy różnie mówili,od pompy po immobilajzer.Ostatecznie pojechałem do elektryka zeby odcioł immobilajzer.A on do mnie że stacyjka uszkodzona i miał rację :tazz:
 
 
Mike88 
Autostopowicz


Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 3
Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-05-01, 14:12   

mlodyk napisał/a:
Też tak miałem ostatnio odpalał i gasł.Mechanicy magicy różnie mówili,od pompy po immobilajzer.Ostatecznie pojechałem do elektryka zeby odcioł immobilajzer.A on do mnie że stacyjka uszkodzona i miał rację :tazz:


Działo Ci sie tak tylko przy ujemnej temperaturze czy przy dodatniej tez?? u mnie jak jest cieplo nie ma problemu z zapaleniem.
 
 
tomek86 
Autostopowicz


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 4
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-05-01, 16:15   

po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze to jednak immobilaizer, a nie zadna pompa, nie wiem tylko czy da sie to jakos ominac, czy szukac drugiego immo gdzies na zlomach...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13